Hoppa till innehåll
Anime.se

one piece


ThoseN
 Share

Rekommenderade inlägg

  • 3 weeks later...
One piece DVD finns på discountanimedvd.com men den är på japanska men du får engelsa text på dvden.

Jag och mina vänner beställde dvder från den sidan och vi fick dvderna efter en vecka.

Är det bara jag som tycker det är riktigt riktigt sorgligt när dessa DVD:er säljs till ovetande stackare som i exemplet?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är det bara jag som tycker det är riktigt riktigt sorgligt när dessa DVD:er säljs till ovetande stackare som i exemplet?

 

Nej, jag är med i "tycker det är sorgligt"-klubben.

 

För den som inte begrep innebörden betyder det att de där nämna DVD:erna är stövelskaft -- alltså illegala piratkopior, som är såpass snyggt gjorda att det inte är så lätt att se det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ville bara skriva att det är fruktansvärt tråkigt att 4Kids Entertainment kommer att ändra om Sanjis cigarett till en klubba. Men man vill ju inte uppmuntra de yngre att börja röka >_>;;;;;

 

Inte särskilt förvånande med tanke på att 4Kids vill väl att serien ska gå på TV. Jag minns att de målade över alla Misatos sake-burkar i NGE när de visade två avsnitt av den på Cartoon Network också =(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Inte särskilt förvånande med tanke på att 4Kids vill väl att serien ska gå på TV. Jag minns att de målade över alla Misatos sake-burkar i NGE när de visade två avsnitt av den på Cartoon Network också =(

 

Förvånad, nej. Tråkigt, ja :);;

 

Jo One Piece har premiär någon gång i mitten utav september på 'foxbox' ifall jag inte läste helt fel.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lycka till! Så mycket som den syns, och dessutom påpekas.

 

Det är inget som lite superlim och paint-skills inte löser ska du se =( Där borta ser man det väl nästan som en fördel, man kan klippa bort en del extra och då få plats med mer reklam, samtidigt som man skyddar sig mot stämningssugna föräldrar. Två flugor i en smäll helt klart.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ville bara skriva att det är fruktansvärt tråkigt att 4Kids Entertainment kommer att ändra om Sanjis cigarett till en klubba. Men man vill ju inte uppmuntra de yngre att börja röka >_>;;;;;

 

Inte särskilt förvånande med tanke på att 4Kids vill väl att serien ska gå på TV. Jag minns att de målade över alla Misatos sake-burkar i NGE när de visade två avsnitt av den på Cartoon Network också =(

Sake? Mig veterligen är det öl :|

 

Hur som helst...

One Piece är en rätt patetisk serie så jag bryr mig inte. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 weeks later...
Ville bara skriva att det är fruktansvärt tråkigt att 4Kids Entertainment kommer att ändra om Sanjis cigarett till en klubba. Men man vill ju inte uppmuntra de yngre att börja röka >_>;;;;;

 

Inte särskilt förvånande med tanke på att 4Kids vill väl att serien ska gå på TV. Jag minns att de målade över alla Misatos sake-burkar i NGE när de visade två avsnitt av den på Cartoon Network också =(

Sake? Mig veterligen är det öl :|

 

Hur som helst...

One Piece är en rätt patetisk serie så jag bryr mig inte. :rolleyes:

 

 

One piece e fan allt annat en patetisk.. :D den e fan AS bra :D haru sett den??

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...