Hoppa till innehåll
Anime.se

Sant/Falskt


Sasukee
 Share

Rekommenderade inlägg

Sett på andra diskussionsforum så tar väl och skapar en tråd om det här då. ;)

 

Inte så svår tråd att begripa. Personen under skall säga om frågan är sann eller falsk.

 

Ett exempel:

 

~ Personen under mig är 17 år gammal? ~

 

Tror ni förstår.

 

Personen under mig är ett Animé freak? (obvious xD)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 65
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Eftersom jag inte gillar innerbörden av just ordet "Animefreak", utan kopplar det på något sätt till riktigt sliskiga typer som blivit, så att säga, "nyfrälsta" i en slags tv-serie att de skriker slagord och fraser utan att egentligen finna någon vetskap om dennes egentliga innebörd, helt enkelt en riktigt jobbig jäkel i mina öron, så skulle jag nog våga påstå att ditt påstående är falskt.

 

Trots att det må hända att jag avnjuter japanimering från stund till annan, och att jag kan insätta mig i dessa otroligt djupt och filosofiskt så tar jag inte och blir någon form av slemmig typ vilken det tar på nerverna att ens befinna sig bredvid. För just det sistnämnda, det löser jag ganska bra på egen hand ändå.

 

 

 

Och du då, min nästkommande. Du finner naturligtvis ett nöje i att sitta framför skärmens dunkla sken, iklädd din födelsedagskostym allena?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

när det gäller "nöjen" så är det ju alltid födelsedagskostymen som åker på >:D dessvärre när det gäller bara rena spelnöjen och anime titteri föredrar jag något lätt men slappt att dega runt i.. vill ju inte vara oförskämd inför grannarna med att ha det finaste silket när man bara ska hämta något att dricka om man så säger ;)

 

 

 

Fråga till den nästa personen.

"It's OVER NINE-THOUSAND" är en epic och oslagbar text line Sant eller falskt?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 years later...

Herregud nej, har testat FMA:B med svensk textning då det finns lagligt på Youtube, det var tvärobehagligt haha. Så jag håller mig nog till engelsk textning :)

 

Näste man älskar att dansa, oavsett hur bra eller dålig man är på det

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Falskt

 

Den som postar efter mig vill inte börja titta på pågående anime serier utan väntar hellre tills den är färdig innan börjar titta.

Falskt jag slukar all anime som jag finner

 

Personen under mig har inte postat på forumet så mycket under de senaste dagarna

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...