Hoppa till innehåll
Anime.se

Julkalenderanime 2011? (Omröstning!)


Sceleris
 Share

Julkalenderanimu  

15 medlemmar har röstat

  1. 1. Vilken julkalenderanimu ska vi alla se i år 2011?

    • Ef: A Tale of Memories och Ef: A Tale of Melodies (12+12 avsnitt)
      7
    • Nej, usch, hitta på något annat som vi kan se!
      3
    • White Album (26 avsnitt)
      1
    • Princess Tutu (26 akter)
      2
    • Meh, jag är inte med.
      2


Rekommenderade inlägg

Det börjar dra sig mot december, och som många av er vet så har vi några år haft serier som vi har sagt att ett visst datum ska (får) man ha sett fram till ett visst avsnitt, och så ser man slutet på julafton eller när man nu har tid.

Ska vi ha något i år som vi tittar på "tillsammans"? Förslag? Något längre än 26 avsnitt rekommenderas ej; bäst är det om det är 12 eller 24 avsnitt, men om det är kring 26 så kan man se exempelvis fyra avsnitt de sista två dagarna. :v

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Satt faktiskt och tänkte för någon dag sen att det börjar närma december och att det snart är dags att bestämma en julkalender men tydligen var jag inte den enda som tänkte på det för sen när jag kom hem fanns en tråd om det. Apropå på vilken vi ska se så tycker jag Sayas förslag låter bra då jag inte har sett serien och ändå har tänkt att se den, men självklart ska jag fundera och se om jag hittar någon annan som skulle fungera.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Jag blev lite tagen på sängen, hade missat att det redan var december tills jag, igår, insåg att det var dags att börja med kalendern.

 

Dock hade jag redan förra året bestämt mig för att kika på Toradora denna jul, och jag har längtat efter att se den serien igen under hela året som gått. Får därför dra mig ur Ef, tyvärr... har ju inte sett den ännu :/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Share

×
×
  • Skapa nytt...