Hoppa till innehåll

Vi har nu en wiki! Kolla tråden!

Adephi

Vilken typ av saker vill folk ha? + nyheter från Adephi

18 medlemmar har röstat

1. 1. Vad vill ni se för nåt?

• Figurer (säg gärna vilka serier)
      13
    • Mobiltillbehör (iphone skal/phone charms)
      2
    • Smycken (halsband/örhängen)
      4
    • Nyckelringar
      3
    • Kläder (tröjor/mössor/vantar/halsdukar)
      5
    • Annat (specifiera)
      5

Rekommenderade inlägg

Vad sägs om att jag i den här tråden även pushar lite för det nya som läggs upp på Tradera?

Tycker jag låter som en ypperlig idé!

Fortsätt gärna komma med ideér, antingen i tråden eller genom att slänga iväg ett PM till mig :)

Länk till min affär på Tradera :)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Som någon av er vet så säljer jag en del anime-relaterade produkter på bland annat Tradera.

Jag tänkte utöka sortimentet men undrar då lite vad folk egentligen vill ha för nåt.

Så, jag fiskar helt enkelt efter tips och idéer på vilken typ av prylar ni vill ha och gärna vilka serier ni är intresserade av.

Det kan nämnas att jag köper hem saker från AAA Anime och Entertainment Earth bland annat, och jag tar gärna hem saker på beställning.

Hoppas på bra idéer :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Tja, hm, personligen är jag inte så intresserad av animéprylar, men någon till bildvävnad ("wall scroll") kanske. Evangelion har några snygga, men flest fula -- inte så konstigt när nästan alla bildvävnader är fula.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

FIgurer skulle vara mer intressant om de inte kostade så förbenat mycket. När de börjar krypa uppåt en 500-1000 för en iofs snygg plastfigur så kan man ju undra hur de tänker egentligen och vilken målgrupp de har? Knappast unga studenter iaf.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Sant, priset på figurer är skyhögt. Som tur är finns ju billigare alternativ också.

Några speciella serier du vill se figurer från?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Jag är sjukt svag för K-On!, Angel Beats, E7 och Toradora. Jag vill ha en Taiga-katt!!! :D Den är ju störtskön. Men det är ju självklart flera andra serier som man gillar så det är svårt att peka ut bara några få. Har sett sjukt snygga figurer från tex. Bakemonogaterai som man dregglar över tills man ser prislappen. :surprised: Ghiblifigurer är ju alltid trevligt med men jag har för mig att de är svindyra de med. Men vem vill väl inte ha en Totoro sittandes i soffan, eller Kikis katt? Jag såg små sotare som en vän hade köpt i Japan som var hur coola som helst.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Annat = wallscrolls /posters etc.

Serier jag skulle kunna tänka mig inhandla merchandise från :

Code Geass

Evangelion

Naruto

FMA

Claymore

Fate/Zero

Bleach

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Figurer, wallscrolls och gossedjur är jag mest intresserad av =)

Serier:

Gravitation

Sailor Moon

Magic Knight Rayearth

Utena

DNAngel

Pokemon

Sukisho

Wedding Peach

Battle Athletes Victory

Fushigi Yuugi

NANA

Vet att en del av dem är svåra att få tag på då det är rätt gamla serier, men det skulle uppskattas =)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Jag skulle gärna vilja se figurer.

Men snälla var petig när du införskaffar dem. Passa på så att det inte är kopior från kina,(Det är olagligt att sälja dem samt de äkta figurerna är SÅ myket finare.)

Oreimo, K-ON, Angelbeats, Yuruyuri etc är intressant för mig ^^

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Skulle vilja se Charlotte E. Yeager och/eller Gertrud Barkhorn Strike Witches figurer från Alter. Och har även en mindre möjlig efterfråga på Saber Triumphant Excalibur. Men man vet ju aldrig...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

wallscrolls är aldrig fel. jag gillar det flesta moe anime materialen. mycke k-on och även hatsune miku.

köpte precis te/kaffe muggar från utlandet villket jag vart mycke nöjd med.

skulle en av dom gå i golvet skulle jag nog börja böla. anime prylar betyder mycket för mig!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Om någon här gillar Yu-Gi-Oh! kan jag meddela att den här figuren av Dark Magician Girl är på väg hem och ska upp på Tradera.

%5CAUTOIMAGES%5CDC01396lg.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Nya saker upplagda på Tradera idag - en figur av Kaworu nagisa från Evangelion samt fyra Bleach nyckelringar.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Massa nytt upplagt på Tradera, bland annat

Fairy Tail nyckelringar

Figurer (FF, Ikki Tousen, Ao no Exorcist)

K-On anteckningsbok

One Piece art book

Vocaloid pins

Vocaloid folders

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att lämna en kommentar

Skapa ett konto

Registrera dig för ett nytt konto i vårt community. Det är enkelt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in nu