Hoppa till innehåll
Anime.se

Vilken typ av saker vill folk ha? + nyheter från Adephi


Adephi
 Share

  

18 medlemmar har röstat

  1. 1. Vad vill ni se för nåt?

    • Figurer (säg gärna vilka serier)
      13
    • Mobiltillbehör (iphone skal/phone charms)
      2
    • Smycken (halsband/örhängen)
      4
    • Nyckelringar
      3
    • Kläder (tröjor/mössor/vantar/halsdukar)
      5
    • Annat (specifiera)
      5


Rekommenderade inlägg

Vad sägs om att jag i den här tråden även pushar lite för det nya som läggs upp på Tradera?

Tycker jag låter som en ypperlig idé!

 

Fortsätt gärna komma med ideér, antingen i tråden eller genom att slänga iväg ett PM till mig :)

 

Länk till min affär på Tradera :)

 

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Som någon av er vet så säljer jag en del anime-relaterade produkter på bland annat Tradera.

 

Jag tänkte utöka sortimentet men undrar då lite vad folk egentligen vill ha för nåt.

Så, jag fiskar helt enkelt efter tips och idéer på vilken typ av prylar ni vill ha och gärna vilka serier ni är intresserade av.

 

Det kan nämnas att jag köper hem saker från AAA Anime och Entertainment Earth bland annat, och jag tar gärna hem saker på beställning.

 

Hoppas på bra idéer :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

FIgurer skulle vara mer intressant om de inte kostade så förbenat mycket. När de börjar krypa uppåt en 500-1000 för en iofs snygg plastfigur så kan man ju undra hur de tänker egentligen och vilken målgrupp de har? Knappast unga studenter iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är sjukt svag för K-On!, Angel Beats, E7 och Toradora. Jag vill ha en Taiga-katt!!! :D Den är ju störtskön. Men det är ju självklart flera andra serier som man gillar så det är svårt att peka ut bara några få. Har sett sjukt snygga figurer från tex. Bakemonogaterai som man dregglar över tills man ser prislappen. :surprised: Ghiblifigurer är ju alltid trevligt med men jag har för mig att de är svindyra de med. Men vem vill väl inte ha en Totoro sittandes i soffan, eller Kikis katt? Jag såg små sotare som en vän hade köpt i Japan som var hur coola som helst.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Figurer, wallscrolls och gossedjur är jag mest intresserad av =)

 

Serier:

Gravitation

Sailor Moon

Magic Knight Rayearth

Utena

DNAngel

Pokemon

Sukisho

Wedding Peach

Battle Athletes Victory

Fushigi Yuugi

NANA

 

Vet att en del av dem är svåra att få tag på då det är rätt gamla serier, men det skulle uppskattas =)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag skulle gärna vilja se figurer.

Men snälla var petig när du införskaffar dem. Passa på så att det inte är kopior från kina,(Det är olagligt att sälja dem samt de äkta figurerna är SÅ myket finare.)

 

Oreimo, K-ON, Angelbeats, Yuruyuri etc är intressant för mig ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

wallscrolls är aldrig fel. jag gillar det flesta moe anime materialen. mycke k-on och även hatsune miku.

 

köpte precis te/kaffe muggar från utlandet villket jag vart mycke nöjd med.

 

skulle en av dom gå i golvet skulle jag nog börja böla. anime prylar betyder mycket för mig!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...