Sceleris Skrivet januari 28, 2014 Anmäl Share Skrivet januari 28, 2014 Vilka omvägar ordet kan ta ibland, va? Jag läste på japanska bloggen Yaraon om en utländsk anime som enligt deras utsaga var rolig, med intensiv dialog på bruten japanska. Och, tja, det var faktiskt rätt lustigt. Döm sedan till min förvåning när jag såg att den var producerad av två svenskar, Olivia Bergström och Eric Bradford! Här är första avsnittet av Senpai Club, givetvis "fansubbat" på bästa sätt. Olivia och Eric gör också spel på Make Babies. 3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
doppler Skrivet januari 28, 2014 Anmäl Share Skrivet januari 28, 2014 Kul! Hoppas de orkar hålla i och göra några avsnitt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet januari 28, 2014 Anmäl Share Skrivet januari 28, 2014 Imponerande! Jag kollade på första avsnittet och även om jag inte tyckte att den var så rolig så tyckte jag att den var rätt snygg med sin egna stil. Jag önskar dem lycka till och precis som Doppler så hoppas jag att de orkar göra ett par avsnitt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 30, 2014 Författare Anmäl Share Skrivet januari 30, 2014 Senpai Club är ganska populär, och har fått mycket fanart. Eric Bradford har retweetat en del av det. Idag så tweetade mangatecknaren Arina Tanemura (Kamikaze Kaitō Jeanne, Time Stranger Kyoko, Full Moon wo Sagashite) sin egen Senpai Club-fanart! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeedox Skrivet februari 5, 2014 Anmäl Share Skrivet februari 5, 2014 På Nico Nico verkar folk likna Senpai Club till "Gakuen Handsome". Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 5, 2014 Författare Anmäl Share Skrivet februari 5, 2014 Jag tänkte att jag hade sett superspetshakor förut, men jag vet inte om det var från den. Det är inte nån lite bredare mem, tro? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 14, 2014 Författare Anmäl Share Skrivet februari 14, 2014 Makebabi.es önskar en glad alla hjärtans dag. Spoiler It's funny because it's true. 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stekeblad Skrivet februari 21, 2014 Anmäl Share Skrivet februari 21, 2014 Del två finns nu på deras Youtube kanal. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 11, 2014 Författare Anmäl Share Skrivet april 11, 2014 Del 3 (av första avsnittet) är nu ute, så här är delar 2-3! Och så har Arina Tanemura ritat mer fanart, haha. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeedox Skrivet april 15, 2014 Anmäl Share Skrivet april 15, 2014 Det blir ännu roligare när man tittar tillsammans med de japanska kommentarerna på Nico Nico Douga. :) Som japanerna skriver, det är nästan lättare att hänga med i de engelska undertexterna än i dialogen. Avsnitt 1-2. Avsnitt 1-3. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mishee Skrivet april 20, 2014 Anmäl Share Skrivet april 20, 2014 Såg igenom de avsnitt som har lagts upp här. Helt klart bland de bättre kortare animerade serierna där ute. Det enda som kunde vara lite svårt att lämna ute var deras halvt dåliga monologer. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jackdaw Skrivet oktober 31, 2014 Anmäl Share Skrivet oktober 31, 2014 Avsnitt 2 del 1 har äntligen släppts! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg