navyfusion Skrivet november 22, 2004 Anmäl Share Skrivet november 22, 2004 Jag har ingen aning och gissar därför på Fruits Basket, som kanske redan är sagt? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshiro_sprängs Skrivet november 23, 2004 Anmäl Share Skrivet november 23, 2004 Arghhh, förbannade rektor! Han borde brännas på bål. Han är väl om något en bikaraktär dessutom?Han är den bäste skolanställde karaktären sedan Caligula. Och gud vad han ägde på Svenska. Där har Zimpen verkligen lyckats. Näe, Storm, påminn mig, så ska du få låna min volym. Då kommer du också inse att rektorn ROXX(Ah, det där var länge sedan!).(Ojdå, avtrådes här med. Nåja, jag ska bättra mig.) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet november 23, 2004 Anmäl Share Skrivet november 23, 2004 Jag gissar på Urusei Yatsura. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ming Skrivet november 23, 2004 Anmäl Share Skrivet november 23, 2004 Jag gissar på Urusei Yatsura. Urusei Yatsura är rätt. Serien där bland (många) andra Asuka Mizunokoji, Tens mamma, Kotatsu-katten, Rei, Shutaro Mendo och Ran ingår som bifigurer. Bollen till zimeon. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet december 4, 2004 Anmäl Share Skrivet december 4, 2004 Ursäkta att det tog lite tid... trodde aldrig jag prickade rätt. Det var Rei som tog hem det. Jahaja... nuförtiden skall man ju vara så snitsig i sina ledtrådar... Men jag vet inte om jag orkar. Jag drar några enkla ord som får associera. 1: blomnamn 2: nostalgi Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ragathol Skrivet december 4, 2004 Anmäl Share Skrivet december 4, 2004 Är den gjort före eller efter 1970? :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet december 4, 2004 Anmäl Share Skrivet december 4, 2004 Är den gjort före eller efter 1970? :S Efter. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ragathol Skrivet december 4, 2004 Anmäl Share Skrivet december 4, 2004 Hortensia Memories? :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet december 4, 2004 Anmäl Share Skrivet december 4, 2004 är hon född 1996 O_o Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Senshidude Skrivet december 4, 2004 Anmäl Share Skrivet december 4, 2004 Rosen från Versaille? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet december 4, 2004 Anmäl Share Skrivet december 4, 2004 Varken Hortensia eller Versailles (var det jag tänkte på). 1: blomnamn 2: nostalgi 3: buddhism 4: rymdvarelser 5: extrasensorisk perception Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet december 5, 2004 Anmäl Share Skrivet december 5, 2004 När du skrev Buddhism fick det mig att tänka på en av Takahashi RUmikos kortserier... *Hämtar mangan* ... Ganbare Masse hette den, så jag chansar väl på den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet december 5, 2004 Anmäl Share Skrivet december 5, 2004 Nej, det stämmer inte. Kanske det här med associering är för svårt. 1: blomnamn 2: nostalgi 3: buddhism 4: rymdvarelser 5: extrasensorisk perception 6: gamla minnen 7: Tokyo Tower Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet december 5, 2004 Anmäl Share Skrivet december 5, 2004 För svårt tja.... Blir väl lite klurigare om inte annat. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noctune Skrivet december 5, 2004 Anmäl Share Skrivet december 5, 2004 JAg kommer att tänka på Trigun (fast allt passar inte in...) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshiro_sprängs Skrivet december 21, 2004 Anmäl Share Skrivet december 21, 2004 Tokyo Tower? Det första jag kommer att tänka på då är något av KLAMP. Är jag inne på rätt spår? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Senshidude Skrivet december 21, 2004 Anmäl Share Skrivet december 21, 2004 En vild gissning på Cutey Honey. (fick vissa associationer till Live Action-filmen) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet december 23, 2004 Anmäl Share Skrivet december 23, 2004 Jag tänkte också CLAMP, men jag kan inte minnas att det förekommit buddhism i nån av deras serier, så där sprack det visst. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet december 23, 2004 Anmäl Share Skrivet december 23, 2004 Hoppsan, hade visst glömt bort den här ett tag. 1: blomnamn 2: nostalgi 3: buddhism 4: rymdvarelser 5: extrasensorisk perception 6: gamla minnen 7: Tokyo Tower 8: återfödelse 9: postkognitiva drömmar Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sensimilija Skrivet december 30, 2004 Anmäl Share Skrivet december 30, 2004 det var en svår en men snart så kommer ja nog på det om inte nån annan gör det före mig Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b8q Skrivet december 30, 2004 Anmäl Share Skrivet december 30, 2004 Kan det vara "Please Save my Earth"? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet december 30, 2004 Anmäl Share Skrivet december 30, 2004 Klart det är. Över till b8q. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b8q Skrivet januari 1, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 1, 2005 Dåså. Ledtråd 1: Oändlighetsband. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b8q Skrivet januari 2, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 2, 2005 Ledtråd 2: Jordbaserad framtidshistoria. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vegeta Skrivet januari 3, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 3, 2005 Neon Genesis Evangelion, kanske? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg