Soverejn Skrivet februari 20, 2015 AnmÀl Share Skrivet februari 20, 2015 Om du vill vara med, frÄgor eller önskemÄl, skicka pm till mig eller skriv hÀr i trÄden. SjÀlvfallet sÄ ska du inte rösta i ett event du inte kommer att delta i. HÄll utkik i trÄden och pÄ teamspeak, blir det för lite deltagare för ett spelevenemang sÄ kommer jag frÄga i trÄden om det finnsintresse för annat spel t.ex. League of Legends  6/3 Fredag: Attack on Titan ~ Tid: 19:00 Spela AoT gratis hÀr. Det Àr dags att överge era hjÀrtan för mÀnskligheten! HÀng med oss pÄ sjÀlvmords uppdrag!   BekrÀftade deltagare: MathJuice Brezals Klona 8/3 Söndag: Ligan av Legenderna ~ Tid: 18:00 Skaffa League of Legends gratis hÀr. Lulu tar med er pÄ Àventyr i Summoner's Rift. (Vi spelar pÄ EU West)  BekrÀftade deltagare: Mathjuice Klona Hinkik Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Brezals Skrivet februari 23, 2015 AnmÀl Share Skrivet februari 23, 2015 jag Àr nog pÄ Attack on titan pÄ fredag :) Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Mikmento Skrivet februari 23, 2015 AnmÀl Share Skrivet februari 23, 2015 Fan vad ni sÀtter tiderna lÄngt fram! Varför inte denna fredagen? :) Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Brezals Skrivet februari 23, 2015 AnmÀl Share Skrivet februari 23, 2015 DÄ blir det HotS (Heroes of the storm) för dem som har pÄ fredag bestÀmmer jag ;) Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Soverejn Skrivet februari 24, 2015 Författare AnmÀl Share Skrivet februari 24, 2015 Fan vad ni sÀtter tiderna lÄngt fram! Varför inte denna fredagen? :) Jag kommer att köra en spelhelg första helgen pÄ varje ny mÄnad. Och jag försöker hÄlla en god tidsmarginal sÄ att sÄ mÄnga som möjligt hinner se trÄden och hinner planera för den i förvÀg. Du missade förra helgen men du och andra Àr givetvis vÀlkomna att planera in egna extra speltillfÀllen om det inte rÀcker med 1 gÄng i mÄnaden.  Observera att jag inte försöker vara spydig, det Àr helt okej till 100% att skriva pÄ forumet och planera en egen spelhelg eller speldag och anvÀnda vÄran Teamspeak 3 server till att snacka samtidigt... SÄ lÀnge alla frÄn forumet Àr vÀlkomna! 2 Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet februari 26, 2015 AnmÀl Share Skrivet februari 26, 2015 Borde kunna pÄ fredag, osÀker pÄ lördag men vi fÄr hoppas. Söndag Àr nog okej beroende pÄ om jag har spelet. =P Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Soverejn Skrivet februari 26, 2015 Författare AnmÀl Share Skrivet februari 26, 2015 Jag kommer tyvÀrr inte kunna delta denna helg, det var nÄgot jag fick reda pÄ efter jag skapat trÄden och jag kunde inte planera för detta. Jag blir bortrest i över 2 veckor  men jag ska försöka fÄ tag pÄ en bÀrbar dator. Kanske kan jag vara med pÄ attack on titan, jag hÄller trÄden uppdaterad Ätminstone.  MathJuice blir vikarierande spelledare tills jag Àr tillbaka, sÄ har ni nÄgra frÄgor, förslag eller annat angÄende spelhelgen sÄ kan ni pm:a honom.  Och som sagt sÄ kan han förmodligen inte pÄ lördag, sÄ vi skippar betalaspelen och flyttar LoL till söndag, sedan sÄ Àr det fritt fram att hoppa pÄ teamspeak och spela LoL eller nÄgot annat pÄ Lördag ocksÄ. Ni som Àr sugna fÄr prata ihop er helt enkelt.  Vi hörs o/ Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet mars 1, 2015 AnmÀl Share Skrivet mars 1, 2015 Jag kan vara med pÄ bÄde Fredag och pÄ Söndag. Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Hinkik Skrivet mars 3, 2015 AnmĂ€l Share Skrivet mars 3, 2015 Ăr troligen med pĂ„ Legendernas liga pĂ„ söndag jag.  Yurippe pĂ„ eu west.  Sovve, spamma gĂ€rna pĂ„ skajp pĂ„ söndag sĂ„ kmr jag troligen. Citat LĂ€nk till kommentar Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet mars 4, 2015 AnmÀl Share Skrivet mars 4, 2015 Har nu stött pÄ patrull i form av att kameran Àr lÄst i Attack on Titan. Ni som har möjlighet se efter om ni lider av samma problem. http://fenglee.com/game/aog/ OBS! Registreringen fungerar inte men ni behöver inte göra det heller. OBS OBS! KrÀver Unity Web Player installerat sÄ ni fÄr en prompt första gÄngen ni gÄr igenom. Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet mars 6, 2015 AnmÀl Share Skrivet mars 6, 2015 Jag planerade lite dÄligt sÄ jag kan bli lite sen idag men det borde inte vara mer Àn 30 min. Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet mars 8, 2015 AnmÀl Share Skrivet mars 8, 2015 DÄ var helgens rackartyg över för denna gÄng. Tack till alla som deltog och förhoppningsvis sÄ blir Soverejn-senpai nöjd över vÄr insats. 1 Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlÀgg