Hoppa till innehåll
Anime.se

[2015-03-06] Spelhelg .006. - Attack on Titan, League of Legends & TBA


Soverejn
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Om du vill vara med, frågor eller önskemål, skicka pm till mig eller skriv här i tråden.

  • Självfallet så ska du inte rösta i ett event du inte kommer att delta i.

Håll utkik i tråden och på teamspeak, blir det för lite deltagare för ett spelevenemang så kommer jag fråga i tråden om det finnsintresse för annat spel t.ex. League of Legends

 

6/3 Fredag: Attack on Titan ~ Tid: 19:00 Spela AoT gratis här.

Det är dags att överge era hjärtan för mänskligheten! Häng med oss på självmords uppdrag!

 

 

Bekräftade deltagare:

  • MathJuice

  • Brezals

Klona

8/3 Söndag: Ligan av Legenderna ~ Tid: 18:00 Skaffa League of Legends gratis här.

Lulu tar med er på äventyr i Summoner's Rift. (Vi spelar på EU West)

 

Bekräftade deltagare:

  • Mathjuice

  • Klona

Hinkik

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fan vad ni sätter tiderna långt fram!

Varför inte denna fredagen? :)

Jag kommer att köra en spelhelg första helgen på varje ny månad. Och jag försöker hålla en god tidsmarginal så att så många som möjligt hinner se tråden och hinner planera för den i förväg. Du missade förra helgen men du och andra är givetvis välkomna att planera in egna extra speltillfällen om det inte räcker med 1 gång i månaden.

 

Observera att jag inte försöker vara spydig, det är helt okej till 100% att skriva på forumet och planera en egen spelhelg eller speldag och använda våran Teamspeak 3 server till att snacka samtidigt... Så länge alla från forumet är välkomna!

  • Uppröstad 2
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kommer tyvärr inte kunna delta denna helg, det var något jag fick reda på efter jag skapat tråden och jag kunde inte planera för detta. Jag blir bortrest i över 2 veckor  :ambivalent:  men jag ska försöka få tag på en bärbar dator. Kanske kan jag vara med på attack on titan, jag håller tråden uppdaterad åtminstone. 

 

MathJuice blir vikarierande spelledare tills jag är tillbaka, så har ni några frågor, förslag eller annat angående spelhelgen så kan ni pm:a honom.

 

Och som sagt så kan han förmodligen inte på lördag, så vi skippar betalaspelen och flyttar LoL till söndag, sedan så är det fritt fram att hoppa på teamspeak och spela LoL eller något annat på Lördag också. Ni som är sugna får prata ihop er helt enkelt.

 

Vi hörs o/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har nu stött på patrull i form av att kameran är låst i Attack on Titan. Ni som har möjlighet se efter om ni lider av samma problem.

http://fenglee.com/game/aog/

OBS! Registreringen fungerar inte men ni behöver inte göra det heller.

OBS OBS! Kräver Unity Web Player installerat så ni får en prompt första gången ni går igenom.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...