Hoppa till innehåll
Anime.se

Den snyggaste manliga animekaraktären


soujiro
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 67
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Kunde inte runda ner det till en person :blush:

Günther [Kyou Kara Maoh]

Gwendall [Kyou Kara Maoh]

Wolfram [Kyou Kara Maoh]

Conrad [Kyou Kara Maoh]

 

Hej Anji!! XD

 

Förutom Chrono Crusade som jag ännu inte sett så håller jag med Anji. Men i min Maoh-lista står i ordningen Conrad - Wolfram - Yuri - Gwendall (speciellt när Gwendall gosar med kattungen!!).

 

En speciell plats i mitt hjärta är reserverat för stackars Naoe i Mirage of Blaze, en av de mest orättvist behandlade, olyckliga animekaraktärerna som skapats. Alltid stiligt klädd i svart kostym med tillhörande sportbil och solglasögon (du bara måste se den här serien Anji!). B)

 

Sen vill jag lägga till alla de små gossarna i Hikaru no Go (mest Touya Akira) utom Oochi och alla de inte lika små gossarna i X-teveserien, speciellt Seichirou. Och Kuroro i Hunter x Hunter. Kaworu Nagisa i Evangelion var kanske min första bishounen så honom måste jag ha med. Sentou Yousei Yukikaze har en av de vackraste männen som animerats, Rei Fukai. Till sist får vi inte glöma Akito och Hatori i Fruitsbasket.

 

Om man får ha med mangakaraktärer så listar jag även den undersköna skoldoktorn Umeda och hans ännu vassare inte-riktigt-pojkvän Zakuro i Hana-Kimi, Faye i Tsubasa - Reservoir Chronicles, Kaoru i Midnight Sun, Riff i God Child, Kira och Katou i Angel Sanctuary och D i Petshop of Horrors.

 

Lång fin lista det här. Ska vi se om inte lite fler tjejer kan skriva i tråden nu...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 year later...
Jin slår ju dock Mugen i ren coolhet dock ^^

 

Men Jin är mer klassiskt cool, Mugen är cool på ett annat sätt.

Ett nytt sätt.

Ett bra sätt.

 

Dessutom tränar han skalbaggar i sumobrottning och uppfann oändlighets-tecknet.

haha :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kuroro från Hunter X Hunter gillade jag skarpt när jag såg serien, fin outfit också. Kimura Tatsuya, Miyata Ichirou och Sendo Takeshi från Hajime no Ippo.

 

Finns väl fler jag inte tänker på just nu, sedan lär jag se fler serier med ett gäng godbitar i. Uppdaterar i framtiden. peace

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 weeks later...

Goro från Major? Jag menar... -skriver någonting och suddar ut, skriver än en gång och suddar ut, skriver sedan WOW men suddar ut- ... jag låter det vara osagt. Han är snygg i alla fall, eller, jag suddar ut det också. Hej.

 

Edit: By the way, kom att tänka på det, Hiruma (e21) och Harima (sukuran) ser rätt bra ut också, vill inte att det ska låta fel men... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 weeks later...

:D .. nja .. för mig ere

 

hitsugaya - bleach (NO1)

ichigo - bleach (förutom i fillerserna)

dark - DN angel

sasuke - Naruto

ED - full metal alchemist

Ferio - magic knoght rayearth

Kai - beyblade (även fasst ja inte kollar på serien lengre´.. men ja gillar hans personlighet... o han e juh sååå söt)

Agito - Air gear (i ep 12 o framot typ då han ser lite äldre ut..ps (den onda sidan)) ..

Gaara - Naruto

archer - Fate stay night

 

ja älskar vitt hår :D ha

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...