Hoppa till innehåll
Anime.se

Tatu blir anime


tetsuo-shima
 Share

Rekommenderade inlägg

Jag gillar inte Tatus musik, eller deras bitchiga stil.

Men animen ser ut att kunna bli som Witch Hunter Robin i designen.

Och pratar dom på ryska blir det ju astufft.

Enda förbehållet jag har är att dom inte sjunger, jag gillar inte Disney...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 weeks later...

Verkar ju störtlöjligt.. herregud.. visserligen var det fräckt ritat och så.. men.. det känns inte som om det skulle bli något jätte bra direkt :P

P.S. Har dom verkligen så stora bröst? eller är det som vanligt att japanerna överdriver? :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hmm, om man tänker efter kanske en tatu anime inte blir så dumt... Två lesbiska tjejer som får kämpa för sin kärlek i ett kallt och hårt ryssland och blir... STJÄRNOR!!! Det kan funka... Speciellt om man slänger in lite lija 4 ever prytlar så som snuskiga gubbar (som tatu tjejerna kan stycka!) och dylikt. Det skulle ju ochså kunna bli en intressant spegling på hur stjärnelivet påverkar deras förhållande. Kanske utholkas det och bli komersiellt? Det kan bli bra det här alltså! Kanske..... :S

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Stycka snuskiga gubbar, YucK! Grovt... :D

Men vi får se, det kan ju faktiskt bli bättre än vad man tror, men jag skulle bli förvånad om den slog igenom någon annanstans än i Japan..

Men, ingenting e omöjligt! (Nästan) :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...