Hoppa till innehåll
Anime.se

Ai yori aoshi


JaniX
 Share

Rekommenderade inlägg

Helok serie. Den har visserligen det typiska, och har personligheter som är lite väl stereotypa, men jag kan inte låta bli att tycka om den.

Serien har många inslag som får ens egna känslor att verkligen dra ihop sig.

Anä, jag gillar den.

 

Har inte set enishi än, men jag har den, och ska se den när tiden och lusten finns.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har inte sett den, men däremot har jag sett LH och ser just nu på Negima... jag antar att A.i yori aoshi är lika bra som sina efterträdare :)

Fick intrycket att du menar att Ai Yori Aoshi är skapad av Akamatsu Ken, vilket inte är fallet. Hans första "riktiga" titel var "A.I Love You". Men de båda titlarna kan tyckas vara väldigt lika sånär som de två första bokstäverna. Rätta mig nu om jag har fel, men är det Fumikuzi Kou som skapade mangan Ai Yori Aoshi? Kommer inte riktigt ihåg namnet i huvudet så jag kan ha fel ;p

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har inte sett den, men däremot har jag sett LH och ser just nu på Negima... jag antar att A.i yori aoshi är lika bra som sina efterträdare :)

Fick intrycket att du menar att Ai Yori Aoshi är skapad av Akamatsu Ken, vilket inte är fallet. Hans första "riktiga" titel var "A.I Love You". Men de båda titlarna kan tyckas vara väldigt lika sånär som de två första bokstäverna. Rätta mig nu om jag har fel, men är det Fumikuzi Kou som skapade mangan Ai Yori Aoshi? Kommer inte riktigt ihåg namnet i huvudet så jag kan ha fel ;p

 

Hmmm.. Jag är inte så haj på jappiska, men jag har alltid fått intrycket av att Ai yori aoshi är den japanska titeln :S . Att den heter AI Love You på engelska visste jag...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 weeks later...
  • 1 year later...

Såg klart Ai yori Aoshi: Enishi idag och måste säga att den tappade sjukt mycket fokus kring det man ville se mer av (Aoi och Kaoru som den tydligt i första säsongen handlar om) och det blev lite mycket Tina tycker jag.

 

Spoiler.

Jag störde mig på också på att Aoi och Kaoru aldrig fick avslöja sitt förhållande för alla andra men jag antar att det inte hade blivit lika mycket dramatik då(men man vill ändå att det ska hända framåt slutet, så blev lite besviken på det.)

 

Första säsongen var utan tvekan mycket bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...