Hoppa till innehåll
Anime.se

Bästa AMV'n?


saltwaterchimp
 Share

Rekommenderade inlägg

Den absolut bästa Amv`n jag sett är The case of Nandaba Naota.

 

Låt: Basket Case

Band: Greenday

Anime: Flcl (furikuri)

skapad av: Janzki 2003 (är inte säker på att 2003 ska vara med i namnet)

 

Riktigt skön musik och bra video, klart värd att ladda ner.

 

Har hållt på att göra lite amv`s bara på skoj lite sådär.. inget specielt dock.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 9 months later...

aa hittade tråden nu igen, :P så här mina nya Favo AMVs

 

AMV Hell videorna är dom bästa jag ahr sett så himla bra gjorda alltså specielt AMV hell 3 the motion picture den är 1 timme och 8 min lågn :D bästa jag har sett väldigt bra gjorda annser jag mycket humor är det...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Av den lilla mängd AMV:s jag har sett så har Ramstein - Engel (Evangelion) och Euphoria (Rah Xephon) varit mest underhållande och imponerande. Tror faktiskt det var Ramstein - Engel som fick mig att börja titta på anime så den kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 months later...

Har inte sett så många AMV:er men min favorit är lätt Yuna's egensjungda version Linda Bengtzing's låt 'Alla flickor' till lite passande bilder från Naruto... (Jag blandar inte ihop det här va? Det var nämligen så att jag såg en annan AMV samtidigt som också var mycket bra...)

 

EDIT: Här är länken till den:

http://youtube.com/watch?v=AZQYY2AGJTc&search=alla%20flickor%20naruto

Men den var inte riktigt lika bra som jag kom ihåg den, har faktiskt väldigt mycket för mig att den sluta annorlunda bl.a.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

AMV Hell 3 är ju egentligen inte rolig mer än nån bråkdel heller p.g.a att den är så fruktansvärt lång. Visst har den roliga scener men den har så himla mycket skräp också. Jag har dock inte sett AMV hell 0, hela ero delen skrämmer bort mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

AMV Hell 3 är ju egentligen inte rolig mer än nån bråkdel heller p.g.a att den är så fruktansvärt lång.

Nog är den det, 50-75% är sevärt och gör resten möjligt att genomlida. Därmed inte sagt att den inte är för lång - det är den. (Apropå inget är mina AMVH3-favoritklipp "Osaka gör Hitlerhälsning" och "Evangelion/Crazy Frog". Fan, vad jag skrattade! :D)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Så ni inte missförstår så påstår jag inte att AMV hell 3 är dålig för då skulle jag ljuga ganska grovt :)

Det är bara det att det finns ganska mycket i den som inte faller min humor i smaken, dock så finns det som du säger guld scener så som Osakas hitlerhälsning och sånna som Evangelion/Titanic, Azumanga Daiou/Soviet propaganda.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...