Hoppa till innehåll
Anime.se

Full Metal Panic! The Second Raid


docster
 Share

Rekommenderade inlägg

Den efterlängtade uppföljaren till succéserien Full Metal Panic har äntligen fått ett premiärdatum. Serien ska börja sändas den 13:de Juli på den japanska kanalen WOWOW och det tyder på att serien kommer bli ganska våldsam, eftersom den rekommenderas för publik som är 15 år och uppåt.

- Källa

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

mycket våldsam tyder på att den är värd en chans iaf.

 

Mycket och mycket vet jag inte, vet bland annat att Girls Bravo säsong 2 hade samma rekommenderade åldergrupp. Tror den kommer bli ganska lik första säsongen, vilket var alldeles lagom med action enligt mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ett av årets definitiva höjdpunkter, helt klart! Var helsåld på både säsong ett och spin-offen Fumoffu. Två underbara huvudroller, en manlig och en kvinnlig, jag längtar :P

 

 

mycket våldsam tyder på att den är värd en chans iaf.

 

Mycket och mycket vet jag inte, vet bland annat att Girls Bravo säsong 2 hade samma rekommenderade åldergrupp. Tror den kommer bli ganska lik första säsongen, vilket var alldeles lagom med action enligt mig.

 

Jo, fast då innehöll Girls Bravo säsong 2 väldigt mycket naket.

När jag ser ordet "våldsam" får jag ännu större förhoppningar dock :)

Det var så det räckte i säsong ett, men att göra det mer våldsamt skulle jag inte ha något emot, bara de har kvar lite av den "oseriösa" stilen som dyker upp då och då.

 

// en snäll moderator fixade så gästinlägget försvann.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 weeks later...

andra säsongen, fumoffu är mycket bra, den var vad dem sa att den skulle vara, komedi!

Egentligen är det fel att kalla den för andra säsongen då den inte fortsätter serien, utan kanske handlar om komiska upplevelser under säsongerna för huvudpersonerna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...