Hoppa till innehåll
Anime.se

Blood+


dinskugga
 Share

Rekommenderade inlägg

Här gick det väldigt fort fram. Att det blev Rikut som blev våldtagen beror nog på att Diva vill ha ett starkt barn, ja menar kombinerar man Saya+Diva så får man ett barn utan blodsvagheter, + antagligen dubbelt så starka egenskaper... säger bara "sweet mother of god". Fan du spoilade nästa avsnitt, ja tänkte inte se förhandstitten ju!

 

 

Ajja nu ska ja se Tokko.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 195
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

Här gick det väldigt fort fram. Att det blev Rikut som blev våldtagen beror nog på att Diva vill ha ett starkt barn, ja menar kombinerar man Saya+Diva så får man ett barn utan blodsvagheter, + antagligen dubbelt så starka egenskaper... säger bara "sweet mother of god". Fan du spoilade nästa avsnitt, ja tänkte inte se förhandstitten ju!

 

 

haha sorry :blush: ... btw tittar du aldrig på dom ? ..det gör jag alltid haha ..

 

 

Ajja nu ska ja se Tokko

 

 

aha avsnitt 5 ? .. tänkte jag också nämligen se nu medans man äter frulle :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

oj oj coolt namn iaf =) well ny på forumet ... vet inte vad jag ska kolla på nu (kollade klart på elfen laid och karin i går) .. så jag tänkte börja maxa blood+ ... :D well ska börja tanka i kväll ;) men gissar (orkade inte lässa alla 9 sidorna sorry) att ni gillar den .. ser så ut iaf

 

 

(whoops läste nånstans att fansubs var banade eller något liknande ,, usch ,,, jag som bara kollar fansubs ;P)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

oj oj coolt namn iaf =) well ny på forumet ... vet inte vad jag ska kolla på nu (kollade klart på elfen laid och karin i går) .. så jag tänkte börja maxa blood+ ... :D well ska börja tanka i kväll ;) men gissar (orkade inte lässa alla 9 sidorna sorry) att ni gillar den .. ser så ut iaf

 

 

(whoops läste nånstans att fansubs var banade eller något liknande ,, usch ,,, jag som bara kollar fansubs ;P)

 

blood+ rekomendera jag verkligen mkt bra serie ..

 

angående fansubs så får man inte diskutera det pga det är lite svart/vit om det är lagligt eller inte .. men självklart ser dom flesta här på forumet det när det gäller nya serier .vore rätt omöjligt annars att kunna se nya serier utan det ..

 

sen så köper man självklart dom serierna som är bra på dvd sen när dom väl kommer (om dom kommer) ..

 

men som sagt du får inte diskutera det ... är lite lustigt men men ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ok ok ;D sett 10 blood+ nu lite halv seg i bland men annars riktigt bra ;D

har inte sett filmen .. hört att den ska vara skit så jag struntar nog i den ;)

 

vill see henne gå lite mer berserk ;D

 

Den blir bättre runt avsnitt 20 och efter det så blir den bara bäst (eller ja nästan iaf). Hur som helst, en väldigt bra och solid serie, bäst hittils i år.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 weeks later...
Någon som vet om de lagt ner fansubbandet av Blood+ ?

 

inte såvitt jag vet .. tror det beror på följande saker

 

ena gruppen av fansubbarna håller på att bygger om sin hemsida . och dom andra har ca 4 andra serier + blood+ att subba och sen får du tänka på att många har sommarlov och kanske åkt iväg .. medmera

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har kollat på dom första 32 episoderna nu och det är helt klart en av dom bästa jag sett, längtar tills jag får hem den första dvd:n i lådan =)

 

 

som kan köpas här:

 

Länk

 

För dom som vill. :P

 

man ska inte köpa dom då dom dvderna är bootlegs "dåliga piratkopior".. blood+ finns bara på R2-JP utgåvor än ..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

*snyft* *snyft* 33 var underbart...

 

Hade hoppats på att få se mer av Saya dock, men på förhandstitten såg man lite till. Hade nästan hoppats på att hon skulle få långt hår igen, men hon såg riktigt bra ut i den nya frisyren också.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...