Hoppa till innehåll
Anime.se

Naruto filmen


Keitaro
 Share

Rekommenderade inlägg

Så själv väntar jag bara på att den kommer på bio och att någon lyckas att föra över den till DIVX så snabbt som mjöligt.

 

Så du väntar inte på att den släpps på DVD så att du kan göra rätt för dig och _köpa_ en sak som faktiskt bara kan ses mot betalning?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

e det nån som licenserat naruto så filmen kommer på DVD inom det närmaste året? annars blire nog kolla nån fansub o KÖPA filmen sen direkt då den kommer, jag gillar naruto så jag kommer då rakt o köpa den, men orka vänta ett år på o få se den :(

angående information så vet jag inte så mycket heller, det jag vet har jag läst på www.narutofan.com

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Zimeon, det är upp till mig att avgöra... Jag ser på det därför att det är en anime som går att se på. Den är inte bra men inte kass. Den är helt enkelt inte bra... Och så är det Anime. Men jag respekterar inte serien så därför köper jag den icke heller. Däremot så respekterar jag vissa serier som jag vill köpa. Som Full Metal Alchemist, Peace Maker Kurogane, Scryed, 3X3 Eyes och Wolf's Rain. Det var nog alla serier jag respekterar. Och dessa skall jag köpa senare när jag får tag på dom. Anime och Manga...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Zimeon, det är upp till mig att avgöra... Jag ser på det därför att det är en anime som går att se på. Den är inte bra men inte kass. Den är helt enkelt inte bra...

 

Det är upp till dig att avgöra om du vill se den eller inte, men är inte upp till dig att avgöra om du vill betala eller inte. En långfilm är bara till för de som faktiskt betalat inträdet eller hyravgiften.

 

Vill du se den, betala. Vill du inte betala, se den inte. Så enkelt är det när det gäller film. Allt annat är hypokrisi.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Zimeon, det är upp till mig att avgöra... Jag ser på det därför att det är en anime som går att se på. Den är inte bra men inte kass. Den är helt enkelt inte bra... Och så är det Anime. Men jag respekterar inte serien så därför köper jag den icke heller. Däremot så respekterar jag vissa serier som jag vill köpa. Som Full Metal Alchemist, Peace Maker Kurogane, Scryed, 3X3 Eyes och Wolf's Rain. Det var nog alla serier jag respekterar. Och dessa skall jag köpa senare när jag får tag på dom. Anime och Manga...

Det är väl bara skitsnack. Om jag skriver en bok så vill jag ju att den skall läsas av personer som tycker att de får ut någonting av att läsa den.

Vem fan vill få lera kastat på sitt verk, och vem vill slösa bort sin tid att titta på sådant man själv inte gillar?

Du tydligen. Har du verkligen ingenting annat att göra än att gnälla över det som är dåligt istället för att se det du verkligen gillar?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ett, jag gnällde inte. Jag sade bara att den inte var bra. Skulle jag inte gilla den på något vis så skulle jag inte se den. Jag gillar Naruto medelmåttligt. Men den är inte bra. Den är någorlund aunderhållande, men så speciellt bra är den inte. Den är lite enformig men den har en del bra stunder med. Den skulle även bli bättre om man kortade ner lite på den och göra den mer seriös. Men jag respekterar dock inte Naruto serien. Den är inte så bra att jag skulle betala för den. Det var den faktiskt de första 40 avsnitten.

Och hade den slutat där hade jag nog till och med köpt den.

 

Två, jag smutskastar inget. Jag har däremot kritiserat Naruto för att ha vissa Dragonball tendenser.

 

Tre, jag har ibland svårt för att hålla mig on-topic. Men detta är verkligen inte on-topic.....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...