Hoppa till innehåll
Anime.se

Naruto filmen


Keitaro
 Share

Rekommenderade inlägg

avsnitt 80 i naruto serien i slutet säger dom att den kommer 21 augusti och att "avancerade biljetter" redan börjat säljas.

 

Avancerade biljetter? Hur komplicerade är de?

 

Menar du förköpsbiljetter?

 

har inte en aning vad dom menar med det.. det var översatt så i texten Advanced tickets

 

som man brukar säga "dont shoot the messanger"

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

har inte en aning vad dom menar med det.. det var översatt så i texten Advanced tickets

 

som man brukar säga "dont shoot the messanger"

 

Det var mitt sätt att skämta. Advanced behöver inte betyda avancerade, utan kan uppenbarligen betyda "i förväg" också.

 

Får man inte skjuta budbäraren om han kommer med fel budskap? :) Nä, nu skall jag inte vara taskig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Åhh! en Naruto film! :D

(jag hänger med...)

 

det hade jag ingen aning om....så den kommer ut till sommaren :D

 

men vad är det om då (?)

 

jag menar att jag skulle vilja he en direkt beskrivning....kanske nån som har lust att dra allt som dom vet för mig eller bara ge mig en sida där all

information står?

 

vore snällt!

 

Naruta äger! (kom ihåg det)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 month later...

asså sluta lame:a... jag tankar gärna olagligt så länge det är bra kvalitet.. filmen visas i japan 21 augusti.. tar nog inte lång tid innan nån textar och uppload:ar på nätet.. kan förstå om man vill ha dvd:n men GRATIS ÄR GODAST

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

asså sluta lame:a... jag tankar gärna olagligt så länge det är bra kvalitet.. filmen visas i japan 21 augusti.. tar nog inte lång tid innan nån textar och uppload:ar på nätet.. kan förstå om man vill ha dvd:n men GRATIS ÄR GODAST

 

 

Jo jo, brukar väl komma bra kvalite ungefär 2 veckor efter det släpps eller så.. beror ju på var man tankar ner den. men skönast är den i fall den kommer till svergie på bio.. eller att se den på dvd hemma :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...