Hoppa till innehåll
Anime.se

Gråtit av anime?


Gafvert
 Share

Rekommenderade inlägg

Narutoserien har en del sorgliga stunder...har säkert fällt en tår nån gång men kommer inte ihåg det...jo, just det avsnittet när Haku dog...fälldes nog en tår tycker hela alltet på bron var sogligt..Sauske trodde man ju dog också...

 

Inte för att jag bryr mig om någon säger spoilers till mig men andra kanske gör det så du kan väll sätta spoiler över spoilern? :) .

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 323
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

hee...ojj

jag måste nog vara gandka ensam om detta ^^

 

Sailor Moon- när alla dog, ja, i början där, jooooda :rolleyes:

Ceres- bara för att alla dog och att kärleken va så hiiiimmla hopplös

och XD

silver Fang när Silvers pappa föll över stupet å deisuke kom å allt var bara heeemskt!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du kan ju börja med att läsa igenom tråden och sedan inse att du absolut inte är ensam. : )

 

Spelar ingen roll om du syftar på just de tillfällena, för det är du nog inte... Jag kan säga direkt att jag blev förtvivlad i den scenen du nämner i SF. :)

 

Cheers, och välkommen hit kanske =)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ja kenshins sista oav stund när han är sjuk och senil och bara rammlar ihop, då tycker man faktiskt ´lite synd om den lille fjanten...

 

:O!

 

"Lite synd om?"

 

.... >:O!

 

MYCKET synd om, om någon frågar mig, vilket jag vet att ingen gör.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ja kenshins sista oav stund när han är sjuk och senil och bara rammlar ihop, då tycker man faktiskt ´lite synd om den lille fjanten...

 

:O!

 

"Lite synd om?"

 

.... >:O!

 

MYCKET synd om, om någon frågar mig, vilket jag vet att ingen gör.

 

 

EY!! Varna för spoilers!

Det må så vara att den tråd var tvungen att ha spoiler men.... Berätta slutet på på en Anime jag ska se... >:(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur kan man inte gråta till slutet av andra episoden av Kimi Ga Nozomu Eien om man sitter i ett mörkt litet rum

med några öl i kroppen och att man om bara några dagar ska resa iväg från tjejen för att vara i lumpen i 10månader?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ja kenshins sista oav stund när han är sjuk och senil och bara rammlar ihop, då tycker man faktiskt ´lite synd om den lille fjanten...

 

:O!

 

"Lite synd om?"

 

.... >:O!

 

MYCKET synd om, om någon frågar mig, vilket jag vet att ingen gör.

 

 

EY!! Varna för spoilers!

Det må så vara att den tråd var tvungen att ha spoiler men.... Berätta slutet på på en Anime jag ska se... :evil:

 

.. > _>;;

Ehu. Ledsen. Eller nåt. :o~

Men, hrm, se inte ova:n. Den är dålig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur kan man inte gråta till slutet av andra episoden av Kimi Ga Nozomu Eien om man sitter i ett mörkt litet rum

med några öl i kroppen och att man om bara några dagar ska resa iväg från tjejen för att vara i lumpen i 10månader?

Ok, jag har ingen flickvän, och hade bara ett par flaskor vanilla coke i kroppen, men det var inga problem att gråta ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

nää, bölat har jag väll inte men det har funnits nog med sorgliga stunder.

 

slutet på NGE var nog den sorgligaste, blir lite deppig bara av att tänka på det.

 

slutet på love hina, den var bra. en av de bättre måste jag säga, too bad så kommer ingen uppföljare. ska kolla genom specialerna o hoppas dom e nåt att ha.

 

silver fang var ganska sorgligt. där var enda gången jag bölade, men jag var 9 år då...

 

det var nog dom som berört mig mest.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hee...ojj

jag måste nog vara gandka ensam om detta ^^

 

Sailor Moon- när alla dog, ja, i början där, jooooda >:(

Ceres- bara för att alla dog och att kärleken va så hiiiimmla hopplös

och XD

silver Fang när Silvers pappa föll över stupet å deisuke kom å allt var bara heeemskt!

 

Ehh... Okej.. Det var läskigt vad folk blev rörda av samma sk som mig..

Notis: Jag var 10-11 år när jag såg det avsnittet...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

har sett Saikano aka She ~ the ultimate weapon ~ aka Saishuu Heiki Kanojo nu i början av veckan och jag måste säga att det är nog den sorligaste ja har stett..det kom både en och två tårar när ja såg den...och jag har tänkt på den i flera dagar...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 month later...

Jag bölade en hel del i slutet av Vindens Krigare när prinsessan Sandra "dog" då jag såg filmen som barn.

 

Nuförtiden berör mig inte filmen (Nausicaa alltså) så mycket längre, men mangan däremot ger mig många klumpar i halsen och blanka ögon vid ett flertalet ställen. Speciellt när ***** dör och Nausicaa begraver honom vid ett ensamt träd. *Snyft*

 

Det finns även en hel del scener i Dagger of Kamui som berör mig djupt. Det är många som dör som förtjänade att leva i den filmen. De som har sett den vet vad jag menar :(.

 

Sen har vi Rai - Grottpojken. Kalla mig blödig men jag snyftar allt en hel del när jag ser den serien också...Det är nog känslor som sitter kvar sen barndomen när jag var närmast besatt av Rai och hans strapatser under sökandet efter sin försvunna moder.

 

Ja, vilken mes man är trots allt :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...