Hoppa till innehåll
Anime.se

Ditt senaste spelköp


Nau
 Share

Rekommenderade inlägg

Och varför skulle du vilja gå upp så tidigt om du har den underbara lyxen att bara sitta hemma? Sova till 12+ varje dag ja tack! :D

 

För övrigt så köpte jag precis en Gamecube med kontroll och minneskort, Zelda: The Wind Waker Limited Edition, Zelda: Twilight Princess och Splinter Cell: Pandora Tomorrow.

Får dom nog inte innan helgen dock. :(((((

 

Sen på listan att köpa är nu Skies of Arcadia och Final Fantasy: Crystal Chronicles! Ska bara se till att klara Zelda spelen först. (:

 

Sen har jag börjat lira Oblivion igen. Och idag tog mitt WoW account slut, och jag har inga planer på att fylla på det. Inte förbokat TBC heller. :o

 

Och typ två turer till i W40K - Dawn of war: Dark Crusade sen så har jag besegrat alla raser! Purge, cleanse, kill, FOR THE EMPEROR! ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Och typ två turer till i W40K - Dawn of war: Dark Crusade sen så har jag besegrat alla raser! Purge, cleanse, kill, FOR THE EMPEROR! :)

Om du gillar Warhammer så e Warhammer: Age of Reckoning inkommande, det har inte släppts än men de kommer väl nångång i slutet på nästa år skulle jag tro. Det e ett mmorpg precis som WoW fast mer PvP inriktat har jag hört. Trailern ser hyfsat c00l ut=)

http://www.warhammeronline.com/english/home/index.php

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Och typ två turer till i W40K - Dawn of war: Dark Crusade sen så har jag besegrat alla raser! Purge, cleanse, kill, FOR THE EMPEROR! :)

Om du gillar Warhammer så e Warhammer: Age of Reckoning inkommande, det har inte släppts än men de kommer väl nångång i slutet på nästa år skulle jag tro. Det e ett mmorpg precis som WoW fast mer PvP inriktat har jag hört. Trailern ser hyfsat c00l ut=)

http://www.warhammeronline.com/english/home/index.php

 

det är då jag slutar med wow.. :P ska inte vara lvl baserat på samma sätt heller, enligt rykten utan... skicklighetsbaserat. så man bli bättre med svärd, bättre med sköld etc. har jag fått för mig iaf, inte fullt så insatt i det som jag skulle vilja. hur som helst det är sett spel jag iaf ska prova, sen om jag blir fast det får tiden utvisa.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Och typ två turer till i W40K - Dawn of war: Dark Crusade sen så har jag besegrat alla raser! Purge, cleanse, kill, FOR THE EMPEROR! :)

Om du gillar Warhammer så e Warhammer: Age of Reckoning inkommande, det har inte släppts än men de kommer väl nångång i slutet på nästa år skulle jag tro. Det e ett mmorpg precis som WoW fast mer PvP inriktat har jag hört. Trailern ser hyfsat c00l ut=)

http://www.warhammeronline.com/english/home/index.php

 

det är då jag slutar med wow.. :P ska inte vara lvl baserat på samma sätt heller, enligt rykten utan... skicklighetsbaserat. så man bli bättre med svärd, bättre med sköld etc. har jag fått för mig iaf, inte fullt så insatt i det som jag skulle vilja. hur som helst det är sett spel jag iaf ska prova, sen om jag blir fast det får tiden utvisa.

 

Har självklart spanat in det och premunerar på deras nyhetsbrev, och försöker komma in i betan. :P

 

Hoppas verkligen det blir bra nu då Warhammer: Mark of Chaos verkade vara en ren besvikelse, förväntade mig ett RTS i stil med Dawn of War fast med fantasy istället men icke, jag spelade lite på dom första uppdragen och det verkade inte vara mycket att ha.

 

Gillar egentligen inte 40K förutom stenhårda Space Marines, dom är ju så grymma med deras fanatiska trohet till deras kejsare och alla deras hårda kommentarer. =^.^=

 

"There is no innocence, only lesser degrees of guilt."

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gillar egentligen inte 40K förutom stenhårda Space Marines, dom är ju så grymma med deras fanatiska trohet till deras kejsare och alla deras hårda kommentarer. =^.^=

bah! orka Space Marines:P säger bara CHAOS FTW:P

 

chaos scum, necron ska de va! destruction is everything!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gillar egentligen inte 40K förutom stenhårda Space Marines, dom är ju så grymma med deras fanatiska trohet till deras kejsare och alla deras hårda kommentarer. =^.^=

bah! orka Space Marines:P säger bara CHAOS FTW:P

 

chaos scum, necron ska de va! destruction is everything!

 

Säger detsamma, Chaos scum!

 

Och detsamma gäller dig, Necron heretic!

 

FOR TERROR!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Impulsköpte Donkey Konga + trummor på **** för 199kr i förrgår...

 

**** = [Hemlicht]

hehe du lär se rätt skojj ut när du sitter där och spelar me trummorna, en riktig wannabe-gorillaxD

Själv har jag extrem bestlutsångest på vilket nytt spel jag ska skaffa efter lagt av me wow:/ funderade först på GW:Nightfall innan fast njaee, de första jag spela (innan expansion kom) va dåligt av många anledningar och jag tror inte de har skett nårra större förändringar så jag får väl vänta på WH:Age of reckonging eller kanske Vanguard:Saga of Heros eller nått annat>.<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Impulsköpte Donkey Konga + trummor på **** för 199kr i förrgår...

 

**** = [Hemlicht]

hehe du lär se rätt skojj ut när du sitter där och spelar me trummorna, en riktig wannabe-gorillaxD

Själv har jag extrem bestlutsångest på vilket nytt spel jag ska skaffa efter lagt av me wow:/ funderade först på GW:Nightfall innan fast njaee, de första jag spela (innan expansion kom) va dåligt av många anledningar och jag tror inte de har skett nårra större förändringar så jag får väl vänta på WH:Age of reckonging eller kanske Vanguard:Saga of Heros eller nått annat>.<

Jag ser säkert kul ut, diggar med i musiken iaf :P sitter där o klappar i händer och på trummorna. :P Gorilla är kul ^^ Morsan har inte klarat någon Monkey-låt än :P

 

II: Skaffa själv. (:

 

ps. Oj läste lite fel II, ^^: ... Låt det inte gå för OffT nu bara (:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

/cry Dom hade ju inga Gamecube spel alls på OnOff efter att jag tagit mig dit i ur och skur. Misstänker att detsamma gäller för Elgiganten så vi drog inte dit alls.

 

Har dom bara GC spel på större Elgiganten/OnOff/Siba? Tror faktiskt aldrig jag sett några spel där när jag tänker efter, bara Xbox och PS2...

Dom har inte GC spel på deras hemsida heller :/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bäst är väl om man hittar EBGames/Tradition.

aa de stämmer, EBgames e mycket bättre på spel än Siba/El-giganten/On-off när de gäller båda sortiment och kunnighet:) de e liksom mer inriktade på de;D

 

Och aningen mindre med = priser som bara barn och deras föräldrar går på att köpa för. o.O

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

bara att hålla med på den jocke... priserna där lämnar för det mesta enormt mycket att önska.

 

 

Zaphod -> nätet är i stort alltid billigast, men i mindre affärer så är det ofta lättare att hitta ex, begagnade guldklimpar och även andra små rea fynd som kan vara svåra få tag på nätet (ofta äldre spel)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Zaphod -> nätet är i stort alltid billigast, men i mindre affärer så är det ofta lättare att hitta ex, begagnade guldklimpar och även andra små rea fynd som kan vara svåra få tag på nätet (ofta äldre spel)

 

Som herrn säger.

 

Iochmed att GC och dess spel slutat tillverkas så har jag problem att hitta dom spel jag vill ha. :/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

bara att hålla med på den jocke... priserna där lämnar för det mesta enormt mycket att önska.

 

 

Zaphod -> nätet är i stort alltid billigast, men i mindre affärer så är det ofta lättare att hitta ex, begagnade guldklimpar och även andra små rea fynd som kan vara svåra få tag på nätet (ofta äldre spel)

 

Ah, okay. Men.. Blocket, Tradera, ebay?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Finns stora anledningar varför priserna på EBGames är lite mer än de på nätet och jag trodde att de flesta nu för tiden förstod varför det är så. Att driva en spelbutik, som oftast är placerad i centrum, dit endast "oupplysta" personer går och handlar driver knappast runt stället tillräckligt för att man ska ha konkurrenskraftiga priser. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...