Hoppa till innehåll
Anime.se

Ditt senaste spelköp


Nau
 Share

Rekommenderade inlägg

Senaste jag köpte var Black & White 2; skitbra spel.

 

Can I play God with you? B)

 

Yeeeeah det måste jag skaffa, har ju kommit igång nu med massa offline spel jag missat under mina år med WoW. :>

 

I vilket fall så diggade jag ettan, och skaffade aldrig tvåan så det måste jag göra nu! Minns dom där specialdjuren man kunde få i ettan, typ en sköldpadda och så var det nån mer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men vem sa något om att lägga pengar på B&W2? Du är fortfarande så liten och oskyldig. :>

 

Ingen sa lägga pengar på B&W 2 men jag tycker du ska betala för att få spela Final Fantasy 12 istället för att slösa tid med B&W 2.

 

Du är fortarande så .. stor och skyldig. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Senaste jag köpte var Black & White 2; skitbra spel.

 

Can I play God with you? B)

 

Yeeeeah det måste jag skaffa, har ju kommit igång nu med massa offline spel jag missat under mina år med WoW. :>

 

I vilket fall så diggade jag ettan, och skaffade aldrig tvåan så det måste jag göra nu! Minns dom där specialdjuren man kunde få i ettan, typ en sköldpadda och så var det nån mer.

Köpte det för 99:-, tyckte det var värt det när det inte var dyrare än så :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Senaste jag köpte var Black & White 2; skitbra spel.

 

Can I play God with you? B)

 

Yeeeeah det måste jag skaffa, har ju kommit igång nu med massa offline spel jag missat under mina år med WoW. :>

 

I vilket fall så diggade jag ettan, och skaffade aldrig tvåan så det måste jag göra nu! Minns dom där specialdjuren man kunde få i ettan, typ en sköldpadda och så var det nån mer.

Köpte det för 99:-, tyckte det var värt det när det inte var dyrare än så :P

Jag spela Black & White 2 innan för ett tag sen när jag hade uppehåll i WoW och tyckte inte de va så jätte skoj, mest drygt:/ har inte testat ettan dock.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Weeeellll.....

 

Senast inköpt: Final Fantasy XII B)

 

Medans jag ännu är igång så.

Senaste varvade spelet/spelen:

Suikoden IV & Kingdom hearts

Senaste uttråkningen:

World of Warcraft, *orkar inte mer, hjälp! :blush:

 

B&W 2 är underhållande, men inget "Wow, great" spel enligt mig. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Weeeellll.....

 

Senast inköpt: Final Fantasy XII B)

 

Medans jag ännu är igång så.

Senaste varvade spelet/spelen:

Suikoden IV & Kingdom hearts

Senaste uttråkningen:

World of Warcraft, *orkar inte mer, hjälp! :blush:

 

B&W 2 är underhållande, men inget "Wow, great" spel enligt mig. ;)

jäkla va alla köper FF XII :blush: visst, FF spelen "ser" coola ut men jag tycker inte om stridssystemet alls. Förstår inte hur ni orkar stå och vänta på er tur att få attackera xD Dock är det lite annorlunda i detta XII verkar det som när jag kolla lite på när min lillebrorsa spelade. Påminde lite om WoW faktiskt förutom att man styr många gubbar och de där linjerna/sträcken man har mellan huvudet på sin gubbe och sitt target.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är inte så konstigt egentligen, äger man ett playstation av något slag så ska man köpa final fantasy, så är det.

 

f.ö. så vet jag inte ifall man borde kalla det för köp, men tankade hem demot till Command and Conquer 3: Tiberium Wars, fy fan va härligt spel alltså... visst demot var lite snålt med innehåll, en liten (mkt liten) 1v1 skirmish bana och ett mission som man klarar på 5 sekunder typ, tillråga på allt så kan man bara köra GDI på sin skirmish bana och bara möta nod hela tiden, den nya rasen introduceras inte alls i demot =( något jag så mkt hoppas på. Men hur som helst det är ett spel jag tror jag måste köpa. Dock inga större nyheter i kontroll sett, eller så, men fruktansvärt snyggt, iofs är det inte riktigt lika snyggt som company of heroes, som förlorar på det tråkiga multiplayer läget.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är inte så konstigt egentligen, äger man ett playstation av något slag så ska man köpa final fantasy, så är det.

 

f.ö. så vet jag inte ifall man borde kalla det för köp, men tankade hem demot till Command and Conquer 3: Tiberium Wars, fy fan va härligt spel alltså... visst demot var lite snålt med innehåll, en liten (mkt liten) 1v1 skirmish bana och ett mission som man klarar på 5 sekunder typ, tillråga på allt så kan man bara köra GDI på sin skirmish bana och bara möta nod hela tiden, den nya rasen introduceras inte alls i demot =( något jag så mkt hoppas på. Men hur som helst det är ett spel jag tror jag måste köpa. Dock inga större nyheter i kontroll sett, eller så, men fruktansvärt snyggt, iofs är det inte riktigt lika snyggt som company of heroes, som förlorar på det tråkiga multiplayer läget.

kollade upp lite om Command and Conquer 3 nu när jag såg du nämnde de. Såg riktigt snyggt ut! Såg för bra ut för min gamla dator:/ men som tur va är det inte längetills jag köper ny;) Vet inte om jag också ska inskaffa de, jag är ingen större Command and Conquer fan. Har mest spelat Warhammer strategispelen;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...