Hoppa till innehåll
Anime.se

Ditt senaste spelköp


Nau
 Share

Rekommenderade inlägg

jäkla va alla köper FF XII :blush: visst, FF spelen "ser" coola ut men jag tycker inte om stridssystemet alls. Förstår inte hur ni orkar stå och vänta på er tur att få attackera xD Dock är det lite annorlunda i detta XII verkar det som när jag kolla lite på när min lillebrorsa spelade. Påminde lite om WoW faktiskt förutom att man styr många gubbar och de där linjerna/sträcken man har mellan huvudet på sin gubbe och sitt target.

 

Turbaserade RPG är ju skitkul. :/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jäkla va alla köper FF XII :rolleyes: visst, FF spelen "ser" coola ut men jag tycker inte om stridssystemet alls. Förstår inte hur ni orkar stå och vänta på er tur att få attackera xD Dock är det lite annorlunda i detta XII verkar det som när jag kolla lite på när min lillebrorsa spelade. Påminde lite om WoW faktiskt förutom att man styr många gubbar och de där linjerna/sträcken man har mellan huvudet på sin gubbe och sitt target.

 

Turbaserade RPG är ju skitkul. :/

 

Ibland är bra att få lite nytt i rollspel, allting i Final fantasy 12 känns väldigt uppfriskande! Älskar licensesystemet, gambits och hur striderna fungerar. Helt enkelt ett grymt bra spel som ALLA ps2 ägare(som gillar rollspel) skall ha i sin samling.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 weeks later...
Idag inhandlade jag Guitar Hero II inkl. gitarr.

Haha, de körde vi alltid på rasterna innan i skolan:P Coolt spel, tar ett litet tag innan man kommer in i det dock^_^

Javisst. Det gjorde det dock inte nu då jag köpte det eftersom jag redan hade klarat spelet på Expert två gånger!

 

Det (och första spelet) är för bra för att inte köpas.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 months later...

Inte eget inköp direkt, men jag har blivit lovad det nya Zelda-spelet för DS, Phantom Hourglass, i present. Hurra! :D

 

I övrigt kommer det ta lång tid innan jag kan köpa nya spel. Jag har lovat mig själv att spela klart allt det jag köpte på mig innan jag åkte hem till Sverige igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 weeks later...

FF8, FF9 och FF10 igen. Alla i original på ebay för en billig slant. Har haft spelen innan men då vart man rätt ung och gjorde sig av med spel rätt ofta. Nu saknas bara 1,2 och 3 sen har jag alla <3(förutom 11an som inte räknas).

 

I lördags inhandlade jag äntligen ett exemplar av Shadow of the Colossus. (Den första utgåvan)

 

Du menar den enda utgåvan ;)

 

Um, spelet finns i 2 utgåvor faktist. Det finns en limited edition och sen finns den vanliga.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

I lördags inhandlade jag äntligen ett exemplar av Shadow of the Colossus. (Den första utgåvan)

 

Du menar den enda utgåvan ;)

 

Um, spelet finns i 2 utgåvor faktist. Det finns en limited edition och sen finns den vanliga.

Mmm, det stämmer. Jag tror inte att det fanns något annat än papputgåvan från början, men det senaste året har det i alla fall funnits två utgåvor. Hårdplastutgåvan har dessutom blivit allt vanligare nu. Redigt bra spel för övrigt.

 

För två veckor sedan inhandlade jag ett Playstation 3 med tillhörande Resistance: Fall of Man och Motorstorm och så sent som i förrgår damp Virtua Fighter 5 ner i min brevlåda.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

PS3, en underbar maskin. Resistance är värt att spela igenom 1 gång och sen lira lite på nätet men inget (jag) behåller iaf. Motorstorm byter jag också in då jag har 0 intresse för den typen av bilspel(gillar mer forza,pgr och gt).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...