Hoppa till innehåll
Anime.se

Ditt senaste spelköp


Nau
 Share

Rekommenderade inlägg

Ett par sjyst är

 

Play.com (UK)

Gamestop.com (US)

Barnesandnoble.com (US)

Ebay.com / Ebay.co.uk(min personliga favorit) (US/UK)

 

 

Stort utbud av spel blir nog rätt svårt eftersom det inte finns så jättemånga just nu. Men Ebay kommer du garanterat hitta mycket på och för bra priser(oftast auktioner men det är värt det!).

 

Gamestop kan vara lite jobbiga eftersom de kräver rätt mycket information av en. Barnesandnoble är ett systerbolag till Gamestop men lättare att handla hos. Play är en bra butik!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Idag gjorde jag ett impulsköp som hette duga. Det var inte alls planerat, jag hade bara tänkt titta, men då jag vilade ögon på vad som visade sig vara Gitaroo man kunde jag inte hålla mig. Jag har aldrig någonsin sett spelet i affär tidigare och det kostade ju bara 169kr (visserligen är det faktiskt för tillfället lite mer än vad jag har råd med just nu, men äsch) så jag slog till eftersom jag nog annars kunde ha ångrat mig i framtiden.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mitt senaste var väl Phoenix Wright 2.

 

Värt att nämna att jag innan dess köpte (tillsammans med Phoenix Wright 1) Lunar Genesis, ett RPG till DS. Jag visste ingenting om spelet, så det var sannerligen en gris i säcken. Nu så här på efterhand önskar jag att jag hade låtit bli.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 weeks later...
Köpte för någon dag sedan Call of Cthulhu till PC. Läskigt spel det där. Märkligt också att det inte fick mer uppmärksamhet.

Att det inte var så bra kan ha påverkat. ;)

Tycker du? Nu har jag inte läst andra recensioner än den som fanns i Super PLAY, där den faktiskt fick en åtta om jag inte missminner mig, men själv tycker jag att spelet är bra. Inget supermegaspel, men ett underhållande och spännande skräckspel (ja, som också är läskigt) som egentligen är värt något mer än den hundring som jag betalade för det. Har spelet fått halvdassiga recensioner är detta ett skitbra exempel på ett underskattat spel.

 

Röstskådisarna är dock inte så toppen, men jag har varit med om betydligt värre.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fick äntligen inhandlat Final Fantasy VI Advance efter en ihärdig väntan ;)

 

Måste säga att jag blev mycket positivt överaskad av alla fräscha nya uppdateringar som lagts till. Mest impad blev man nog av de nya statusporträtten samt de nya espers. Kanske kan få tillfälle att klara spelet denna gång då jag vid mitt förra försök berövades spelet precis vid mållinjen. Men jag har väl mig själv att skylla då man lånar ut spelet till lata och förvirrade människor som aldrig förstått innebörden av begreppet "lämna tillbaka".

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...