Hoppa till innehåll
Anime.se

Anime-blindtest


Orrin
 Share

Rekommenderade inlägg

nä. denhär gången vinner inte jag iallafall. har 2 säkra och 2 vilda gissningar än så länge och kommer få en till om jag hinner hem innan tävlingen är över...

*Väntar tålamodigt på att smiska mera rumpa i nästa omgång* ;)

 

Lycka till! Jag planerar att köra näsa omgång, har gjort klart ett blindtest på 32 låtar och snickrat ihop ett mycket krångligare gissningssystem =)

 

Snälla säg att du har gjort en video också så att man vet villken låt som är när eller i alla fall skriver när låtarna spelas.

 

Klart jag har! Det var min idé från början (kolla tidigare i tråden) :)

 

EDIT: Sådär, då vart förberedelserna till gissningsanmälningen redo, dags att rendera testet och sedan är det bara att stå på tomgas tills Blå är klar ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Då tar vi en ny omgång ledtrådar då.

 

#2 Att vara en av de snyggaste på skolan kan inte vara helt fel, men är det verkligen så positivt på en skola bara för killar?

#4 Serien är en adaption på en rad av strategi rollspel. Första spelet kom till Game Boy 91.

#11 En annan OVA adaption som är ifrån mangan är på två avsnitt kom 2002. Den är en sidohistoria till mangan medans den jag söker följer mangan så gott det går.

#15 Humanoid Walking Tanks är något som människorna är tvugna att använda sig av för att överleva och bekämpa fienden med.

#19 Det går tyvärr inte att bli professionell spelare som tjej.

 

Nu blev det väldigt lätt på några fronter så hoppas ni kan beta av listan nu, detta blir nog sista gången jag ger er ledtrådar. Har ni inte plockat alla tills imorrn postar jag de sista med facit. GL och se till att plocka resten nu!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Eftersom de inte verkar vara några andra än Klibbnisse som chansar hej vilt på det sista nu så avslutar jag testet här. Lite tråkigt att det var så få som deltog, var det bara för att folk inte orkade eller beror de på något annat?

 

Ge mig gärna lite feedback så jag kan göra de roligare till nästa gång jag orkar fixa ett test. Sceleris var riktigt duktig och plockade 12st låtar medans tvåan Zirius tog 8st.

 

Har lagt upp ett facit nu med massa info om låtarna, de blev ett väldigt ambisiöst facit men jag hade lite tid över för att fixa det.

 

Facit

#1. Pani Poni Dash! OP #2 - Shoujo Q av Momotsuki Gakuen Ichinen C Gumi

#2.

ED - Hohoemi wo Agetai av team-F

#3. D.N Angel OP - Byakuya ~ True Light av Miyamoto Shunichi

#4. Super Robot Wars ED #1 - Yell! av Minami Kuribayashi

#5. Sexy Commando Gaiden: Sugoiyo!! Masaru-san OP - Romance av Penicillin

#6. Ranma ½ ED #1 - Platonic Tsuranuite av Kaori Sakagami

#7. SaiKano OP - Koisuru Kimochi av Yuria Yato

#8. Akane Maniax ED - Arigato... (Thank You...) av Kaori Mizuhashi

#9. Aria the Natural OP #1 - Euforia av Yui Makino

#10. Yomigaeru Sora -Rescue Wings- ED - Don't Stop Tomorrow av Aki Misato

#11. I"s Pure OP - Futari no I''s(eyes)~i will follow you~ av Mizuho

#12. Aishiteruze Baby OP - sunny side up av Yo Hitoto

#13. GITS - SAC ED - Lithium Flower av Scott Matthew

#14. Tengen Toppa Gurren-Lagann ED #1 - Underground av High Voltage

#15. Gunparade March OP - Door of Truth av Yoko Ishida

#16. Honey & Clover OP - Dramatic av YUKI

#17. Love Hina OP - Sakura Saku av Megumi Hayashibara

#18.

OVA 1 ED - Kiss Kiss av Hideaki Matsuoka

#19. Princess Nine OP - Princess Nine av Miki Nagasawa och Mami Kingetsu

#20. Ranma ½ OP #4 - Zettai! Part 2 av Yoshie Hayasaka

 

Dags för Klibbnisse nu skulle jag tro att fixa upp sitt test, tack för mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tro det eller ej men det var faktiskt en hel del efterforskning bakom de där gissningarna :)

 

 

::::: Nytt om testet

Okaj! Dags för mitt fjärde, och mest avancerade, blindtest tills nu! Jag är säker på att många av er kommer bli tungt mer irriterade på mig (än vad ni är, naturligtvis) för att jag INTE kommer tillåta er att skriva svaren i tråden, vi ska INTE heller PM:a svaren direkt till mig, nej nej. Läs noga det jag skriver här, det kommer låta väldigt avancerat, men det är det inte.

 

Okej! Vart skriver vi svaren? I länken här nedanför kommer ni komma till en sida innehållande en youtube-film och ett formulär. Nu kommer ni gissa på varje låt för sig och inte alla låtar samtidigt i en lång lista som man brukar.

 

Det första ni bör göra på sidan är att skriva i erat namn i rutan "Ditt namn", namnet kommer stå kvar där hela tiden så man behöver inte skriva i det hela tiden. Sätt sedan igång Youtube-filmen och testet kommer rulla. Låtens nummer står alltid högst upp till vänster i filmen utifall man skulle glömma av vilken låt man lyssnar på.

 

Dropdown-menyn "Låtnummer" visar vilken låt du gissar på, du behöver normalt sett aldrig röra denna såvida du inte hoppar i filmen.

 

Text-rutan "Gissning" skriver du i den animen som du gissar på (läs nedanför hur poängen fördelas).

 

Om du tror att du vet vilken låt som spelas är det bara att skriva din gissning och slå på enter (alternativt klicka på knappen, men det är inte lika tufft) så kommer det någon millisekund dyka upp ett litet meddelande under formuläret som berättar vad du gissade på etc. I samma veva töms gissnings-fältet och låtnummret ökar och ställer sig på nästa låt (gissar du på låt #1 så kommer den ställa sig på #2 osv.) och text-markören är kvar i gissningsfältet så du kan fortsätta skriva animer och slå på enter hela tiden.

 

Vet du inte vad det är för låt kan du antingen byta till nästa låtnummer genom dropdown-menyn eller göra det lättaste, skriv ingenting i rutan och slå på enter så byter den automatiskt.

 

::::: Steg-för-steg i gissning:


  1. [*:1qatxmhv] Skriv ditt namn i fältet
    [*:1qatxmhv] Starta Youtube-filmen
    [*:1qatxmhv] Klicka en gång i gissningsrutan så text-markören hamnar där...
    [*:1qatxmhv] Vet du vad låten/ljudet kommer ifrån, skriv titeln i gissningsrutan och slå på enter, vet du inte vad låten kommer ifrån, slå på enter ändå för att gissa på låten därefter.

 

Tack vare AJAX så kommer Youtube-filmen aldrig börja om eller liknande, HURRA!

 

::::: Poängfördelning!

Det roliga, nu är det ett ännu tyngre poängsystem!

 

Rätt animetitel: 2p

Typ av låt (OP/ED/Talspår/Avsnitt/BG etc.): 1p

Vara först på en låt: 0.5p

Totalt finns det 112p som kan delas ut (per person), förhoppningsvis.

 

::::: Sammanfattning:

Jag tror ni klarar er ändå. Skriv namn, tryck play. Vet ni vilken låt det är, skriv animetitel (och resten) och slå sedan på enter. Vet ni inte vilken låt som spelas, tryck bara på enter och gissa på nästa låt.

 

Det här testet har OP-låtar, ED-låtar, Insert-låtar, Bakgrundsmusik och Talspår.

 

Glöm inte att namnet ni skriver i "Ditt namn" bör vara användarnamnet här på anime.se, annars vet jag inte vilka ni är!

 

Jag har testat IE6+ FF2+ och Opera, samtliga fungerar finfint så jag förmodar att resten gör det med. Ni måste tillåta Javascript, gör ni inte det så rekommenderar jag er att sluta leva på 90-talet :)

 

Lycka till!

 

::::: Länk till testet

http://www.klibbnisse.net/x/blindtest/?id=4

 

::::: Vilka låtar som blivit tagna och ej

1. Svar finns!

2. Svar finns!

3. Svar finns!

4. Svar finns!

5. Svar finns!

6. Svar finns!

7. Svar finns!

8. Svar finns!

9. Svar finns!

10. Svar finns!

11. Svar finns!

12. Svar finns!

13. Svar finns!

14. Svar finns!

15. Svar finns!

16. Svar finns!

17. Svar finns!

18. Svar finns!

19. Svar finns!

20. Svar finns!

21. Svar finns!

22. Svar finns!

23. Svar finns!

24. Svar finns!

25. Svar finns!

26. Svar finns!

27. Svar finns!

28. Svar finns!

29. Svar finns!

30. Svar finns!

31. Svar finns!

32. Svar finns!

 

::::: Frågor och funderingar

Frågor eller vill du bara strypa mig virtuellt? Skriv i tråden, skicka PM eller highlighta mig på IRC (sitter i båda anime.se-kanalerna).

 

 

 

::::: TÄVLINGEN ÄR SLUT! Här är resultatet

 1. Blå             36p  (11/13)  (9)  (10)
2. Zirius          26p   (9/13)  (5)   (6)
3. Whoomp        20.5p   (7/11)  (5)   (3)
4. flaskis       19.5p   (7/11)  (4)   (3)
5. Tsukasa-san   16.5p    (6/9)  (3)   (3)
6. Ashaz            9p    (3/B)  (2)   (2)
6. Erikku           9p    (3/3)  (2)   (2)
6. hiro             9p    (4/4)  (0)   (2)
9. Boda           2.5p    (1/1)  (0)   (1)
10. SayaSe           2p    (1/2)  (0)   (0)

 

Snabb förklaring:

Först är personens namn, till höger om det är antalet poäng som denne lyckades slita ihop. I den första parentesen står det hur många rätta svar personen hade samt hur många gissningar personen gjorde. I parentesen i mitten står det hur många låttyper som personen fick rätt på, alltså OP/ED/BG etc. I den sista parentesen står det hur många låtar som personen var först på att gissa rätt på.

 

::::: FACIT!

Här är det äntligen, det efterlängtade facit som alla har gått och suktat efter i åratal. Nu kan ni äntligen rätta er själva (eller någon annan om ni planerar att göra testet på en kompis eller så.

 

Klickeliklick!


  1. [*:1qatxmhv] Kamisama Kazoku [OP]
    [*:1qatxmhv] Prince of Tennis [OP5]
    [*:1qatxmhv] Onegai Twins [OP]
    [*:1qatxmhv] Manabi Straight [OP]
    [*:1qatxmhv] Battle Athletes Victory [ED]
    [*:1qatxmhv] Planetes [ED2]
    [*:1qatxmhv] Cromartie High School [ED]
    [*:1qatxmhv] Memories Off 2nd [OP]
    [*:1qatxmhv] Doki Doki School Hours: Sensei no Ojikan [TALSPÅR]
    [*:1qatxmhv] Air Movie [ED]
    [*:1qatxmhv] Kage Kara Mamoru [iNS] (Banana Banana)
    [*:1qatxmhv] Cromartie High School [OP]
    [*:1qatxmhv] Planetes [ED1]
    [*:1qatxmhv] Saikano [ED]
    [*:1qatxmhv] Mai-Hime [iNS]
    [*:1qatxmhv] Honey & Clover II [iNS]
    [*:1qatxmhv] Ground Defense Force! Mao-chan [OP1]
    [*:1qatxmhv] Ichigo 100% [OP1]
    [*:1qatxmhv] Kamichu! [OP]
    [*:1qatxmhv] Bartender [OP]
    [*:1qatxmhv] Full Metal Panic! The Second Raid [TALSPÅR/ep 1 preview]
    [*:1qatxmhv] Ichigo Mashimaro OVA [OP]
    [*:1qatxmhv] Welcome to the NHK! [iNS]
    [*:1qatxmhv] 5 centimeters per second [ED]
    [*:1qatxmhv] Lucky Star [ED13]
    [*:1qatxmhv] Major (s1) [OP1]
    [*:1qatxmhv] Yakitate!! Japan [ED1]
    [*:1qatxmhv] Tsubasa Chronicle [bG]
    [*:1qatxmhv] Kyo no Go no Ni [OP]
    [*:1qatxmhv] Mai-Otome [bG]
    [*:1qatxmhv] GTO [ED1]
    [*:1qatxmhv] Kanon (gamla versionen) [ED1]

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

För er som tröttnat på mig och ska klicka på "Nytt inlägg"-knappen. Ignorera allt jag skrev, gå till blindtestet och följ dina naturliga instinkter. Vet du låten, skriv. Vet du inte låten, skriv inte. Tryck sedan på enter i vilket fall som helst och gissa på nästa låt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

du... jag tror inte jag har sett 32 animes totalt hittills. :|

 

3 stycken nedtecknade i notepad än så länge... Jag väntar med formuläret tills jag har något att komma med.

 

Nä. Jag får väl leva på min seger i förförra omgången istället. För jag har inte en susning. :blush:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tittade mer på bilderna än vad jag lyssnade på musiken XD

 

mjo, det blev lite av en kombination mellan blindtest och ... öhhm.. "amv" :)

 

EDIT: Om någon vet hur man kan göra så att man slipper filer på 300+mb i Premiere så säg till, körde vegas förr och lyckades få skräpet att spotta ur sig ~20mb wmv-filer men premiere vägrar -.-

 

EDIT: Drar mig tillbaka nu, kollar resten i morgon.

 

EDIT: Okaj, om någon ber om ledtrådar så kommer jag skicka ut några tidigast klocka sex idag, fast bara om någon ber mig om dem![/b]

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bumpar tråden samtidigt som jag postar lite ledtrådar!

 

#4 Många kända röster är med, bland annat Yui Horie som spelar huvudrollen.

#5 Animen med extremsporten i centrum.

 

#7 Världens manligaste anime!

#8 Har inte sett den här... men titeln handlar om "avslagna minnen", den andra av dem.

 

#13 Den här animen är med två gånger i det här blindtestet.

 

#15 "Armén har invaderat skolan, dags för oss att rädda alla!"

#16 "Cykla till den nordligaste spetsen var inte så farligt"

#17 "Söta saker måste bekämpas med andra söta saker"

#18 Typisk harem-anime, inte alls speciellt bra i min mening...

 

#20 Gentleman bakom stort bord av massiv ek, tror jag... eller annat träslag

 

#22 Uppföljare till en otroligt härlig serie, storasyster blev äldre i animen då man inte ville att barn skulle se mindreåriga röka i TV.

 

#30 Öronsexism?

 

#32 Julkalender

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej nu BUMP!ar jag den här tråden lite grand medan jag slänger ut de absolut lättaste ledtrådarna ni kan tänka er så kanske vi blir klara med den här innan nästa nyår!

 

#4 En bild från serien visas under "låt" #9. Aya Hirano gör även hon en röst i serien, som samtliga här vet väl om att Aya inte alls gjort speciellt många serier! Animen är en av de allra mest kompletta på Genshiken och kollar ni Aya Hiranos profil där så har ni 33% chans att gissa rätt!

 

#5 Nu leker jag lite med ord. Den här serien handlar om ATLETER som SLÅSS/TÄVLAR om titeln Cosmo Beauty. För att bli en sådan så skall alla atleter, som för övrigt är kvinnor hela bunten, genomgå en sjuhelsikes massa extrema sporter som 1500 meter sprint. Detta är TV-versionen av en OVA där det fanns en karaktär vid namn Anna som inte dök upp i TV-versionen. Anna är för övrigt en mycket femenin man, vilket "han" själv inte visste om. Alla tävlingar och alla tävling pågår uppe på en rymdstation.

 

#7 Kombinera Azumanga Daioh! och teknarstilen från GTO och vips, du har den här serien. En serie som är tecknad på ett så "manligt" sätt med nästan bara manliga karaktärer varav samtliga beter sig otroligt manligt och tufft konstant. Alltsammans utspelar sig vanligtvis på en skola. Avsnitten är tio minuter långa, det har hänt att ett helt avsnitt gått ut på att bara nynna på en låt... hela avsnittet.

 

#13 Den här serien är en av de bästa jag såg förra året. Den handlar om astronauter med blöjor och massvis med annat intressant som verkar helt logiskt. I huvudsak så ägnas halva serien åt att kolla på ett par orangea rymddräkter som plockar skräp, därefter tar allting äntligen fart när någon träffar en annan på månen! Jag gav den här serien 10/10 i "Vilken anime såg du klart senast"-tråden som SayaSe vill ha bort.

 

#20 Den här blir knepig att förklara utan att avslöja för mycket då serien heter precis samma sak som den handlar om. Låt oss säga som så att serien handlar om ett yrke som går ut på att leverera smaskiga godsaker i glas. Dock inte lika gott för oss som inte gillar sådant med för högt procentantal. När personen i fråga som utför yrket inte leverer glas med is och lite annat i så brukar denne slösa bort sitt liv med att tvätta glasen till nya kunder. Seriens huvudperson påstås kunna leverera "Gudarnas Glas" (fritt översatt).

 

#22 Ännu en jordgubbsserie. Handlar i det stora hela om fyra småbarn (varav en är amerikanska och har ett jättelöjligt efternamn) och en storasyster som röker. Dessa småbarnen täcker in alla möjliga stereotyper: en av dem är den ansvarstagande och suckar förargligt när någonting jobbigt inträffar. En annan är den jobbiga och hyperaktiva som hela tiden ställer till med något. Den tredje är den som gråter konstant och bara råkar vara gråhårig och ett år yngre än resten. Den siste av de fyra är invandrarflickan från staterna som är blond och blåögd och heter blir redan för sitt efternamn! Kul notis är att den hyperaktiva ungen blir nedslagen och hittas konstant med huvudet mot marken flertalet gånger. Finns två "säsonger" av den här serien, detta är den andra.

 

#30 Serien som låten är med i kan skämtsamt översättas till "Min hushållerska". Hur som helst så spelas låten vanligtvis under en typ av transformationsscen som innefattar intimitet och öron. Det är väl ändå ett knasigt sätt att aktivera sina superkrafter på? Sailor Moon är urtuff och vrålar bara "Måntiara - FÖRVAAAAAAAAAAAAAAANDLA MIG!" så börjar hon flyga runt i ungefär fyrtio sekunder, här måste någon överordnad med korrekta behörigheter slafsa i personens öra för att sedan koppla upp sig mot en superdator i en källare för att transformationsscenen på YNKA tio sekunder (om ens det) skall börja spelas upp. Tragiskt. Serien är föga kopplad till en annan serie med ett väldigt likt namn vars titel blandar stora och små bokstäver, dessutom råkar de dela karaktärer med varandra.

 

#32 Jag vet att ni kan den. Vi såg på den (nästan) allihop som julkalender i år... eller ja, inte riktigt denna men nästan. Jag har ofta gnällt om Toei Animations och Kyoto animations "rivalitet", något som jag egentligen hittat på. Faktum är att de här båda företagen har båda gjort animeversioner av Keys spel. Air, Clannad och... ja vad var det nu? Och vilken av dem är det?

 

 

-------------------------------------------------------------------------------------

 

OKAJ! Låt bästa man (eller kvinna) vinna! Nu kan det inte vara speciellt svårt längre.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu kan det inte vara speciellt svårt längre.

Nej, men fruktansvärt omständigt. Och långt. :sleep:

 

Hehe, ledsen över det. Funderade över att ha runt 75-100 låtar till mitt "Ultimata blindtest". Dock så kom jag på att det skulle ta minst en halvtimme att lyssna igenom så jag skrotade idén... om du syftar på att mitt lilla gissningssystem så är jag helt med dig. Dock så försvarar jag mig med att jag kände mig tvungen att testa helt nya och totalt onödiga och meningslösa sätt att använda ajax på. Dessutom så gillar jag all statistik jag kan föra :)

 

jag gillar raket-lampan på #4 XD

 

Visst är den fin :) Du fick faktiskt, tro det eller ej, ett par poäng till på dina gissningar, grattis!

 

Hur som helst. Nu vet jag inte ifall det är mitt lilla anmälningssystem det är fel på (vilket jag starkt betvivlar) eller om ni missat att flytta "låtnummer"-pekaren då jag sett ett par gånger att ni gissat rätt svar på fel låt. Hur som helst

 

TVÅ LÅTAR KVAR!

Nu kommer den absolut sista ledtråden på vardera låt. Jag är så otroligt fräck att jag skriver ut titeln med tar bort vokalerna och ersätter dessa med understreck! TADA~

 

#13 Pl_n_t_s

#30 M__-_t_m_

 

Klockan 21:00 idag stänger jag och räknar ihop resultaten, samtliga som deltagit (med minst ett rätt svar) får sitt namn i rankinglistan :)

 

Förvänta er att listan är uppe vid... sisådär... senast halv tio.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

samtliga som deltagit (med minst ett rätt svar) får sitt namn i rankinglistan :).

Tvi, jag som gav upp efter två gissningar när jag insåg att jag hade ignorerat "ange typ av låt"-grejen.

 

Man är inte tvungen att ange det, det är bara om man vill ha "extrapoäng". För övrigt, nu när jag kollar på dina resultat, så kommer du vara med på listan :)

 

------------------------

 

Nu har jag fått in korrekta svar på samtliga låtar! Jag ska bara ta och fixa lite saker och sedan räknar jag iordning poängen. Var dock säkra på att det finns en sammanställning vid runt niotiden istället för halv tio. ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Resultaten klara! Tog lite längre tid än jag trodde... hur som helst, tabellen kan ni hitta när nedanför och i huvudposten (tillsammans med ett facit). Lite snabb information:

 

Totalt fick jag in 77 svar varav 52 var korrekta och 25 inkorrekta. Totalt delades 150 poäng ut till 10 deltagare. Det var det! Nu får ni roa er själva och skratta åt resultaten eller eventuellt skriva ut och hänga upp på väggen, IKEA och Clas Ohlson har bra och billiga ramar.

 

Hur man läser av tabellen

I och med att det inte går att göra tabeller så får ni plågas med en "kodsnutt".

 

Resultaten läses:

#. namn POÄNG (rätt svar/totalt) (antal rätta typer) (antal förstasvar)

 

Exempelvis:

 1. Veilert         42p  (15/20)  (10)  (4)

"Veilert" fick 42 poäng. Han gissade rätt på 15 låtar (á 2p styck) och han gissade totalt på 20 låtar (vilket betyder att han fick fel på fem gissningar. Veilert gissade också rätt på vilken typ av ljud det var som spelades på 10 av de 15 rätta svaren vilket ger honom 10 poäng mer. Typ av ljud är alltså ED/OP/INS/BG/Talspår eller annan utförlig beskrivning av vart ljudet är med. Den sista 4:an betyder att Veilert var först med att gissa rätt på fyra låtar vilket ger honom 4*0,5 = 2 poäng till!

 

Det är så man läser av tabellen.

 

 

Resultatlistan

 1. Blå             36p  (11/13)  (9)  (10)
2. Zirius          26p   (9/13)  (5)   (6)
3. Whoomp        20.5p   (7/11)  (5)   (3)
4. flaskis       19.5p   (7/11)  (4)   (3)
5. Tsukasa-san   16.5p    (6/9)  (3)   (3)
6. Ashaz            9p    (3/B)  (2)   (2)
6. Erikku           9p    (3/3)  (2)   (2)
6. hiro             9p    (4/4)  (0)   (2)
9. Boda           2.5p    (1/1)  (0)   (1)
10. SayaSe           2p    (1/2)  (0)   (0)

 

Grattis till BLÅ som vann tävlingen tämligen överlägset! Nu återstår det bara att tacka för mig och vänta tills någon annan gör ett test.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Resultatlistan

 1. Blå             36p  (11/13)  (9)  (10)
2. Zirius          26p   (9/13)  (5)   (6)
3. Whoomp        20.5p   (7/11)  (5)   (3)
4. flaskis       19.5p   (7/11)  (4)   (3)
5. Tsukasa-san   16.5p    (6/9)  (3)   (3)
6. Ashaz            9p    (3/B)  (2)   (2)
6. Erikku           9p    (3/3)  (2)   (2)
6. hiro             9p    (4/4)  (0)   (2)
9. Boda           2.5p    (1/1)  (0)   (1)
10. SayaSe           2p    (1/2)  (0)   (0)

 

Woho, en tredjeplats. Bättre än vad jag trode :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

De här testen är roliga. Var lite extra skoj att du la in röstklipp från några serier.

 

Jag kan nog fixa ihop något nytt, men jag gör nog ett på ca 10 blandade ljudfiler den här gången. Så håll utkik, om nu ingen annan vill göra så får de absolut göra det först då jag redan gjorde ett nyligen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...