Hoppa till innehåll
Anime.se

Death Note


Urax
 Share

Rekommenderade inlägg

  • 2 months later...
  • Svar 205
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

Såg klart det sista avsnittet av Death Note igår och jag måste säga att det är en av de bästa anime-serier jag sett. Så genialt uppbyggt.

Mangakan som kommit på allt det här måste vara väldigt klurig och smart. ;)

 

Men trots att jag gillar DN så otroligt mycket så stör jag mig ändå så in i helvete på vad som hände i avsnitt 25 och om jag ska vara ärlig så var jag inte lika fullt så intresserad efter det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 5 months later...

Såg precis klart DN...mkt bra serie, en av dom bästa som jag har sett. Men jag tyckte inte om slutet...jag gillade tanken att Light "vann"... men men...man kan inte få allt här i livet.

 

Men som sagt så är det en väldigt bra serie som jag rekomenderar alla att se.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...
Jag gillade slutet. Bra att jäveln dog. XD

 

Är jag den ända som stod på N och L sida?

 

Om det hade stått mellan L och Light spelade det ingen roll om vem som hade vunnit eftersom jag tyckte om båda karaktärerna. När sedan N hoppade in i bilden ville jag verkligen att Light skulle vinna eftersom jag tyckte att N var en billig kopia av L.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När sedan N hoppade in i bilden ville jag verkligen att Light skulle vinna eftersom jag tyckte att N var en billig kopia av L.

Det är för att han var en billig kopia av L.

 

Men som nån annan skrev nånstans skulle det slutat så dåligt om Light vann igen. Och N har väl sin egen charm också. Desutom var Evil Ryuk i slutet extremt smarrig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...