Hoppa till innehåll
Skatan Milla

Betygsätt avataren ovan

Rekommenderade inlägg

2/5. Jag gillar vattenfärgsstilen, men det är osnyggt med den japanska texten. Och så tycker jag nog att porträttformat (mer höjd än bredd) är bäst för porträtt!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Jag gillar posen med de glittrande himlakropparna i bakgrunden. Väldigt sprättigt. Jag kommer dock alltid att tänka på JP från Redline när jag ser bilden. Kanske en avlägsen släkting i en annan del av rymden! 4,5/5.

Halvvägs in på månaden, men inte för sent för julpynt.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

3/5 Passande bild så här tätt inpå julen, Det enda jag inte gillar är att håret vid tomteluvan ser lite udda ut, annars riktigt nice :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

2/5. Det är en helt okej visningsbild, men inte mer än så. Den kanske skulle se bättre ut om man minskade bilden lite och satte en svart, tunn ram runt bilden.

Jag har då lite hastigt valt en ny visningsbild; tyckte den var ganska fin. Lite mörk och glimrig som passar bra nu till vintertider. Vad tycker ni?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

4/5 bara för att hon är så himla gullig. Gillar färgen och highlightsen på håret också.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Snyggt. Men medan kvadratformatet passar bilden så passar det inte riktigt sidan. M.a.o.: rektangulärt är bäst på Anime.se.

Nu bytte jag bild, vad tycks. (dunk!dunk!dunk!dunk!dunk!dunk!)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Snyggt. Men medan kvadratformatet passar bilden så passar det inte riktigt sidan.  :|

"På dagen är jag green hornet, men på natten blir jag orange-broccoli-face! Hämnaren i nöden!"

Av någon anledning får bilden mig att tänka på någon annan gammal räv. Men jag har svårt att placera namnet.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter
2 timmar sedan sa Ashaz:

Snyggt. Men medan kvadratformatet passar bilden så passar det inte riktigt sidan.  :|

"På dagen är jag green hornet, men på natten blir jag orange-broccoli-face! Hämnaren i nöden!"

Av någon anledning får bilden mig att tänka på någon annan gammal räv. Men jag har svårt att placera namnet.

photo-2244.pngDet är egentligen en rektangulär bild, exakt denna till vänster! Grejen är att tumnaglarna blir kvadratiska och 100x100 pixlar, och jag har inte lyckats komma på hur man kan ändra hur visningsbilder ska visas, om man kan ändra dem. (Om jag verkligen försökte så skulle jag förstås kunna ändra det, men om det inte görs rätt så kan det ju bli layoutproblem.)

Nu när du kommenterar min nuvarande bild (jag hade en annan i juni 2016) så kommer jag förresten på att källan kanske skulle passa dig. (Jag vet att du inte kommer att läsa den, men jag vill ändå ha ursäkten att skriva om den. 😉)

Men nu var det ju bildbedömning. Jag måste säga att jag gillar din bild. Det är väldigt "du": 80-tal, korthårig animetjej, "VHS-kvalitet"… Klassiskt tufft motiv: beslutsam blick och handlingskraftig ställning typ "striden har bara börjat".

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att lämna en kommentar

Skapa ett konto

Registrera dig för ett nytt konto i vårt community. Det är enkelt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in nu