Hoppa till innehåll
Anime.se

Betygsätt avataren ovan


Skatan Milla
 Share

Rekommenderade inlägg

  • 3 weeks later...
Bilden är förvisso rätt snygg, men jag tycker hennes ansikte ser ut som en boll. Så 3/5

Tack! Jag är inte ensam om att tycka det alltså :P

 

Haibane Renmei. Skulle blivit en 5/5, men jag gillar inte när du stretchar ut en bild bara för att nå maxdimensionerna för avatarer :|

 

2/5. Ratios är något heligt man inte bör röra!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bilden är förvisso rätt snygg, men jag tycker hennes ansikte ser ut som en boll. Så 3/5

Tack! Jag är inte ensam om att tycka det alltså :P

 

Haibane Renmei. Skulle blivit en 5/5, men jag gillar inte när du stretchar ut en bild bara för att nå maxdimensionerna för avatarer :|

 

2/5. Ratios är något heligt man inte bör röra!

 

11v1m3q.jpg

 

*ignorera detta inlägg*

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Pöh! flaskis avatar är tidlös och bör absolut inte bytas ut såvida det inte dyker upp en ännu mysigare bild på Kudryavka!

 

Själv får du 2/5 Ganjou, är inte så mycket för egentecknade bilder, de blir aldrig riktigt lika bra som CG-gjorda verk... dessutom känner jag aldrig igen karaktärerna ^^; Om det är du själv som målat så +1 på betyget =D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

4,5/5! Jag vill verkligen sätta en femma på dig, men min gethjärna tillåter det inte av okänd anledning... fast ändå... bilden har ju allt! En bild som ser ut att vara en oljemålning med en mycket ond-liknande herre med världens absolut skönaste flin...

 

Ja! De sista 0,5 tappar du för att jag (allvarligt talat) skulle vilja ha din avatar som fysisk tavla hemma, om du lyckas få tag på någon som kränger iväg denna bild som väggbeklädnad så får du ett halvt poäng till! (Alternativt har bilden i en sådan upplösning att man kan printa ut den till en stor poster som passar i en tavelram)!

 

Eller... om du bara kan lämna ifrån dig bilden så... =D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag gillar den, annorlunda, originell, samt att den passar dig, 5/5.

 

Kolla hennes signatur? :P

Se där ja! Om man bara hade ägnat två sekunder till att titta på signaturen så hade man besparats från denna pinsamhet. Det ska inte hända igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...