Hoppa till innehåll
Anime.se

Största/skönaste snuskhummern?


Gafvert
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 79
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

Kentaro Oey från Golden Boy. LUGNT den skönaste! Och är den enda BRA amerikanska översättningten. Killen som gör rösten är suverän. Jag garvar ihjäl mig varje gång.

 

GTO är rolig också, han springer ju runt efter skolflickor närhelst han får syn på en.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad fan heter han den otroligt skumma manliga lärare i "Azumanga Dioh" ?

Kimura.

 

Ledsen att väcka upp en gammal tråd, men ville bara påpeka att min underbare avatar-herre är den överlägset mest perverse figuren någonsin, trots sitt prydliga yttre.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ledsen att väcka upp en gammal tråd, men ville bara påpeka att min underbare avatar-herre är den överlägset mest perverse figuren någonsin, trots sitt prydliga yttre.

 

Klart den mest perverse, men knappast den skönaste snuskhummern. Ni skulle alla rösta Ryo Saeba om ni bara sett honom. Han slår alla rekord. Ingen annan kommer i närheten. Jag menar, har man 5e dan i mokkori-do så har man!

 

Det går inte att med ord beskriva varför Ryo Saeba är den störtskönaste; man måste läsa till sig de vansinniga blandningarna av superseriöst och urflippat för att begripa. Möjligtvis skulle det vara Saebas farsa; han är snäppet skönare.

 

Mer City Hunter till folket.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

har man sett ranma så är det heltklart att Happosai kommer på första plats

 

Nej. För har man sett City Hunter så kommer inte Happosai upp till fotknölarna på Ryo Saeba. Happosai är blott en okunnig elev inom Mokkori-do. Saeba är mästaren.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

perversa är ju fan

 

1. tjockisen i Green green tv.. Ingen slår ju han.

2. Hatake Jiraya I naruto som alla fattar.p

3. Minoru edajima ( Onegai teacher) Han är as fräsig :)

 

btw så är Matagu shido ( Onegai teacher , Twins )

väldigt desperat för att få en flicka..

Och han blir väldig pervers i twins serien sen ,p

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vill slå ett slag för de mindre uppmärksammade snuskhumrarna därute, som iaf förtjänar att bli nämda.

 

Kurz Weber, FMP. Kanske inte den mest perversa, men han gjorde klart bra ifrån sig i 'hotsprings-avsnittet' i Fumoffu.

 

Jakotsu, Inuyasha. Han visar sin kärlek till de män han blir kär i genom att mörda dem.. Mest vridna jag sett på länge.

 

Happosai, Ranma½. För att gubbsjuka är komiskt!

 

Maa-kun, Ebichu. Tänder på en hamster.. nuff said.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 month later...
Sånna här trådar brukar ju vara populära och perverserade gammla män brukar det ju inte sparas på i anime/manga. :)

 

---klipp---

 

4. Ålder eller kön spelar ingen roll.

Inte för att vara petig, men...

 

Är det inte ett krav att man är av det manliga könet för att vara pervers gubbe? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har sagt det förut och jag säger det igen:

 

Das Meister är Ryo Saeba. Det finns ingen annan. Om ni tycker annorlunda kan det bara bero på att ni inte har läst City Hunter alls. Och har ni inte gjort det är det dags att ni gör det innan ni fortsätter försöka diskutera snuskhumrar inom manga-världen. Utbilda er innan ni kommer med kommentarer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ohhh... en till kom jag på... tror han heter Elder, "uppfinnaren" i Chrno Crusade.

 

han e skön... "is it a full moon? a full moon? that white underwear is a treat to mine eyes, once again!" "Well, if you let me fondle your boobs, then i might consider..."

 

snygga ordval

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...