Hoppa till innehåll
Anime.se

Största/skönaste snuskhummern?


Gafvert
 Share

Rekommenderade inlägg

Jag har sagt det förut och jag säger det igen:

 

Das Meister är Ryo Saeba. Det finns ingen annan. Om ni tycker annorlunda kan det bara bero på att ni inte har läst City Hunter alls. Och har ni inte gjort det är det dags att ni gör det innan ni fortsätter försöka diskutera snuskhumrar inom manga-världen. Utbilda er innan ni kommer med kommentarer.

 

Ok vi "kanske" ändrar oss efter vi läst den. Innan dess så för man tycka hur som helst om vem man nominerar till Mr/Ms/Mrs Snusk. Det hela är ju faktiskt en smaksak som så mycket annat.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 months later...
  • Svar 79
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

Takamizawa Shuuichi i Midori no Hibi

 

Visserligen är han inte så intresserad av flickor, ja, inte livs levande iallafall, men hans sjukt perversa kärlek till dockor och miniatyrer gör honom till en klar favorit bland alla de snuskiga figurer som man sett.

 

Sen får man inte försumma Kame-sennin, som faktiskt var en av de första "snuskgubbarna" man såg.

 

Och innan du sätter igång igen zimeon så nej, jag har inte läst City Hunter och nej jag vet inte vem Ryo Saeba är, men du har nu väckt ett intresse troligtvis inte bara i mig utan många fler att ta reda på vem nu denna man är. Det tackar jag dig för men vi vet redan din åsikt, så lämna lite rum till oss alla andra ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...