Hoppa till innehåll
Anime.se

Coolaste animékaraktären

skybeck
 Share

Rekommenderade inlägg

• Svar 99
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Det finns ju såååååå många grymma så det är svårt att säga. Men Gaara är hård, förutom i dom senaste fillersarna där han blivit mesigare. Alucard är självklart stenhård. Brandon Heat från Gungrave är grym med, och skönaste namnet någonsin. Saya från Blood+ är dock min favoritkaraktär, men kan inte säga att hon är så jättehård, men desto mer älskvärd!

Heat, Brandon Heat. B)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det finns ju såååååå många grymma så det är svårt att säga. Men Gaara är hård, förutom i dom senaste fillersarna där han blivit mesigare. Alucard är självklart stenhård. Brandon Heat från Gungrave är grym med, och skönaste namnet någonsin. Saya från Blood+ är dock min favoritkaraktär, men kan inte säga att hon är så jättehård, men desto mer älskvärd!

Heat, Brandon Heat. B)

Nedrans! Glömde Brandon Heat och Saya! Och du har totalt rätt med Saya. Ju fler avsnitt jag såg så älskade jag henne bara mer och mer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Yagami Light är ju en psykotisk jävla whiner :'( Den tuffaste vad gäller Death Note är ju lätt Ryuk.

Fast ja, anime över huvud taget, då blev jag glad när jag såg att nån skrivit Hisoka :3 Han är AWESOME.

Zaraki från Bleach är också jävligt tuff, och Gaara och Itachi är fräna. Och kungen; Luffy :'D

Och det känns antagligen väldigt mycket som om jag bara sitter hemma och kollar på shounen nu, men jag får väl medge att Gatts också är sjukt fräsig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter