skybeck Skrivet februari 10, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2007 Hej å hå. Vilken anime karaktär tycker ni är den coolaste? Jag väljer nog själv Hisoka från Hunter X Hunter. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sneakan Skrivet februari 10, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2007 Är sjukt trött just nu så har svårt att komma på men säger väl Lucy from elfen och Gara från naruto. Får väl uppdatera senare när jag har ork att tänka klart;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xinferis Skrivet februari 10, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2007 Asså det är svårt, men jag skulle kunna tro att det är Mugen från Samurai Champloo faktiskt. Det kan också vara Gatts från Berserk eller Alurcard från Hellsing. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skybeck Skrivet februari 10, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet februari 10, 2007 Både Mugen och Gaara är riktigt grymma faktiskt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xinferis Skrivet februari 10, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2007 Både Mugen och Gaara är riktigt grymma faktiskt. Jo sant, men välj mellan Mugen och Gaara? Jag tycker faktiskt Mugen är lugnt skönare. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skybeck Skrivet februari 10, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet februari 10, 2007 Håller med, jag tycker också att det finns flera andra karaktärer som är coolare än Gaara från Naruto. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet februari 10, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2007 Det finns ju såååååå många grymma så det är svårt att säga. Men Gaara är hård, förutom i dom senaste fillersarna där han blivit mesigare. Alucard är självklart stenhård. Brandon Heat från Gungrave är grym med, och skönaste namnet någonsin. Saya från Blood+ är dock min favoritkaraktär, men kan inte säga att hon är så jättehård, men desto mer älskvärd! Heat, Brandon Heat. B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xinferis Skrivet februari 10, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2007 Det finns ju såååååå många grymma så det är svårt att säga. Men Gaara är hård, förutom i dom senaste fillersarna där han blivit mesigare. Alucard är självklart stenhård. Brandon Heat från Gungrave är grym med, och skönaste namnet någonsin. Saya från Blood+ är dock min favoritkaraktär, men kan inte säga att hon är så jättehård, men desto mer älskvärd! Heat, Brandon Heat. B) Nedrans! Glömde Brandon Heat och Saya! Och du har totalt rätt med Saya. Ju fler avsnitt jag såg så älskade jag henne bara mer och mer. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sneakan Skrivet februari 10, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2007 Det finns ju såååååå många grymma så det är svårt att säga. Men Gaara är hård, förutom i dom senaste fillersarna där han blivit mesigare. Fillers räknas inte;D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet februari 10, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2007 Suitengu Chouji. Lätt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pew Pew Skrivet februari 10, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2007 ash från pokemon Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sagara Skrivet februari 10, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2007 Gatts från Berserk, Alucard från Hellsing och Yagami Light från Death Note. De spelar allvarligt talat i en mycket högre liga än random "I'm ten times as powerful as before cuz it is my way of the retard"-shounen. End of discussion Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet februari 10, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2007 Yagami Light från Death Note och Hichigo/Ichigo(Ichigo kan vara lite småtöntig ibland men tycker han är tuff oftast) från Bleach. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Taco Ninja Skrivet februari 10, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2007 Ebichu the hamster! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IJK Skrivet februari 10, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2007 Kuchiki Byakuya!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoushoka-San Skrivet februari 10, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2007 Yagami Light är ju en psykotisk jävla whiner :'( Den tuffaste vad gäller Death Note är ju lätt Ryuk. Fast ja, anime över huvud taget, då blev jag glad när jag såg att nån skrivit Hisoka :3 Han är AWESOME. Zaraki från Bleach är också jävligt tuff, och Gaara och Itachi är fräna. Och kungen; Luffy :'D Och det känns antagligen väldigt mycket som om jag bara sitter hemma och kollar på shounen nu, men jag får väl medge att Gatts också är sjukt fräsig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet februari 10, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2007 Nedrans! Glömde Brandon Heat och Saya! Och du har totalt rätt med Saya. Ju fler avsnitt jag såg så älskade jag henne bara mer och mer. Äntligen någon som förstår hur underbar Saya är! Och Yagami Light är hård för att han kan döda utan att tveka. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skybeck Skrivet februari 10, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet februari 10, 2007 Orochimaru är ju helt galen också. Rösten, huden ögonen, allt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet februari 10, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2007 Mugen från Samurai Champloo eller Spike från Cowboy bebop. Ingen förklaring krävs. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kaishen Skrivet februari 10, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2007 Det skulle nog vara Revy från Black Lagoon, hon är het eller vad man nu säger^^,Som några av dem ovanstående säger så måste jag hålla med om att Alucard från Hellsing Och Brandon Heat från Gungrave är riktigt grymma. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet februari 10, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2007 Revy från Black Lagoon Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoushoka-San Skrivet februari 10, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2007 Och Yagami Light är hård för att han kan döda utan att tveka. Gillade iofs också Yagami i början av DN när jag tänker efter men jag antar att du inte läst mangan? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet februari 11, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 11, 2007 Coolhet personifierat, Spike Spiegel - Cowboy Bebop. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 11, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 11, 2007 Coolhet personifierat, Spike Spiegel - Cowboy Bebop. Ord, för fan! Sen är Yang Wen-Li i Galaxbögarna (alltså Legend of Galactic Heroes) och Tylor från Oansvarige kapten Tylor lite samma skrot och korn. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sneakan Skrivet februari 11, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 11, 2007 jasså ingen som nämner Rock Lee Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg