Hoppa till innehåll
Anime.se

Hur ser du på anime?


Kaishen
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 170
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Självklart har projektortekniken gått framåt, men det är också ett kännt faktum att det inte håller samma kvalité som dagens platta TV, även om det inte är jättelika skillnader längre med kvalitétsprojektor Vs. kvalitétsTV (har man typ en Anderson kan man kila iväg någon annanstans). Nu beror det självklart på många olika faktum, som t. ex. mörker som du nämner. Men sen även avstånd mellan vägg och projektor, duk, rum etc. 100" är rätt stort att köra ut sin projektorbild med, vanligare i hemmet är väl runt 75-80" vad jag sett och läst om mest. Och som sagt, placering av projektor, mörkerläggning av rum, avstånd, yta är väl det som är värst med projektor egentligen.

 

Men men, inte så mycket mening att göra en diskussion om det heller då båda har sina fördelar och nackdelar naturligtvis. Det är vad varje person föredrar och tycker är bäst för en själv och sitt rum.

 

Om vi istället tar diskussion om lite viktigare saker...KUDDAR! Dom finns det gott om på alla ytor hos mig, klarar inte att sova utan tre under nacken. När jag ligger i soffan och kollar på anime brukar jag stapla upp typ fem stycken för maximal bekvämlighet.

 

-_-

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har 5 kuddar i sängen, 2 till höger, 2 till vänster och 1 i mitten. När jag spelar eller ser på film så blir det " den stora blå " + 2 standard.

 

Finns ju folk som sover utan kuddar men det förstår jag mig inte på, så obekvämt för nacken och en stor saknad av något mjukt.

 

 

-_-

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Finns ju folk som sover utan kuddar men det förstår jag mig inte på, så obekvämt för nacken och en stor saknad av något mjukt.

Jag har hört att försvarsministern har utlyst skottpengar på folk som sover utan kudde eftersom dom är för abnormala för att passa in i dagens samhälle.

 

-_-

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har bara två kuddar i hela min lägenhet (Det är i alla fall bättre än en).

 

Får se till att fixa det, snarast.

 

Låter som ett smart drag där, men.

 

Du menade väl inte att du skulle ut och fixa ett loli till kudde eller? Eller, eller... Ó_ó

 

Vad menar du? Båda mina kuddar är loli's.

 

Jag menade att jag skulle ha någonting mer som är mjukt, företrädelsevis ganska stort och som går att sitta/luta sig mot.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...