Hoppa till innehåll
Anime.se

Var kommer din avatar från?


Vertyx
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 87
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

Angående Belldandy/Verdandi så är inte Belldandy en översättning till japanska, utan en feltranskribering av det japanska uttalet av "Verdandi".

 

"Verdandi" blir till "berudandi" på japanska. Och sen när det skulle transkriberas tillbaka så hade han inte koll på hur det skrevs med alfabetet egentligen, utan att han tyckte att "beru", ah, det blir säker "bell". Så där gör japanerna hela tiden. De har ingen koll på alfabetet alls. :P

 

Ahh låter mer rimligt =) inte nog med att de inte kan uttala västerländska ord de har problem med stavningen också :P Jag vädrar särskoleutbildning i södertälje för alla japaner!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Legato Bluesummer ifrån Trigun, Real Badass!

Tycker om honom för att han alltid e mystisk och har sin speciella... "talang" ;)

 

Dock så e inte orginalbilden till min avatar så snygg då man har ritat långa klar istället för naglar på honom vilket får honom att se.. fånig ut

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag minns inte namnet på serien min kommer ifrån. Det enda jag vet är att den är en av tidernas bästa animeserier, oavsett vad folket säger.

 

men.. evangelion.. Shinji Ikari är det du har som avatar.

 

(fast seriern heter la igentligen Neon Genesis Evangelion om man ska va mer korrekt. iofs är det la det västerländska namnet för seriern..?)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag minns inte namnet på serien min kommer ifrån. Det enda jag vet är att den är en av tidernas bästa animeserier, oavsett vad folket säger.

 

men.. evangelion.. Shinji Ikari är det du har som avatar.

 

(fast seriern heter la igentligen Neon Genesis Evangelion om man ska va mer korrekt. iofs är det la det västerländska namnet för seriern..?)

 

;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...