Hoppa till innehåll

Om du vill men inte kan posta statusuppdateringar, gå till din profil, tryck på ”Redigera profil”, och på ”Aktivera statusuppdateringar?”.

Vertyx

Var kommer din avatar från?

Rekommenderade inlägg

Angående Belldandy/Verdandi så är inte Belldandy en översättning till japanska, utan en feltranskribering av det japanska uttalet av "Verdandi".

"Verdandi" blir till "berudandi" på japanska. Och sen när det skulle transkriberas tillbaka så hade han inte koll på hur det skrevs med alfabetet egentligen, utan att han tyckte att "beru", ah, det blir säker "bell". Så där gör japanerna hela tiden. De har ingen koll på alfabetet alls. :P

Ahh låter mer rimligt =) inte nog med att de inte kan uttala västerländska ord de har problem med stavningen också :P Jag vädrar särskoleutbildning i södertälje för alla japaner!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Jag minns inte namnet på serien min kommer ifrån. Det enda jag vet är att den är en av tidernas bästa animeserier, oavsett vad folket säger.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Legato Bluesummer ifrån Trigun, Real Badass!

Tycker om honom för att han alltid e mystisk och har sin speciella... "talang" ;)

Dock så e inte orginalbilden till min avatar så snygg då man har ritat långa klar istället för naglar på honom vilket får honom att se.. fånig ut

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter
Jag minns inte namnet på serien min kommer ifrån. Det enda jag vet är att den är en av tidernas bästa animeserier, oavsett vad folket säger.

men.. evangelion.. Shinji Ikari är det du har som avatar.

(fast seriern heter la igentligen Neon Genesis Evangelion om man ska va mer korrekt. iofs är det la det västerländska namnet för seriern..?)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

men.. evangelion.. Shinji Ikari är det du har som avatar.

(fast seriern heter la igentligen Neon Genesis Evangelion om man ska va mer korrekt. iofs är det la det västerländska namnet för seriern..?)

;)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Från Naruto Shippuuden. Jäkla skitserie f ö.

Första färgbilden på Kakuzu som släppts (Omslaget på nån volym), lätt redigerad av mig i paint (fixade bakgrunden osv).

Varför har jag den då?

För att vara först så klart.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att lämna en kommentar

Skapa ett konto

Registrera dig för ett nytt konto i vårt community. Det är enkelt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in nu