Hoppa till innehåll
Anime.se

Figurköp


flaskis
 Share

Rekommenderade inlägg

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Spoiler
XfeL9.jpg

– Neko, boku ga ima kara iu bunshô o fukushô shiro. "Naname nanajû-do no narabi de nakunaku inanaku nanahan nana-dai nan'naku nabete naga nagame."

– Nyanyame nyanyajûnyanya-do no nyarabi de nyakunyaku inyanyaku nyanyahan nyanya-dai nyan'nyaku nyarabete nyaga nyagame.

– KAAAWAAIIII!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Förra veckan när jag städade så insåg jag att jag hade väldigt många kartonger, speciellt till mina figurer. Jag kom då att tänka på när Largo tidigare i tråden lade ut en bild när han hade staplat sina kartonger på varandra innan han kastade dem och jag tänkte att det vore roligt att se hur högt tornet blev.

2ZkLD.jpg

Jag fick börja bygga på ett till torn för det blev en aning ostadigt när det började bli sådär högt men jag trodde ärligt talat inte att det var så många kartonger. Fast i slutändan hade jag inte hjärta att kasta dem men la åtminstone ner de äldre figurernas kartonger nere i källaren.

  • Uppröstad 2
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...