Hoppa till innehåll
Anime.se

Kanske tillbaka


Herid Fel
 Share

Rekommenderade inlägg

God afton gott folk.

Efter många långa år(?) så kikar den sluge räven ännu en gång in på den sida som han såg resas från grunden för att kolla läget.

 

Hur går det för forumet och sidan?

Är det många kvar utav de gamla rävarna (exklusive Docster hehe)

 

Well, kollar bara läget, kanske stannar, kanske inte. Vem vet?

 

Med Vänliga Hälsningar från Herid Fel

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Herzliches willkommen, vet dock inte riktigt ifall jag hör till de "gamla rävarna", fast det gör jag nog, men alltid kul när gammalt trevligt folk tittar in igen och förhoppningsvis stannar.

Samma här. Jag blev väl aktiv strax innan du spårlöst försvann. Tror den sista posten jag såg av dig var i Mai Otome-tråden där du dissade den serien totalt :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

God afton gott folk.

Efter många långa år(?) så kikar den sluge räven ännu en gång in på den sida som han såg resas från grunden för att kolla läget.

 

Hur går det för forumet och sidan?

Är det många kvar utav de gamla rävarna (exklusive Docster hehe)

 

Well, kollar bara läget, kanske stannar, kanske inte. Vem vet?

 

Med Vänliga Hälsningar från Herid Fel

 

Vem är du? Aldrig sett dig förr.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vore skoj om du stannar, jag är kvar åtminstone.

 

Sedan är det några till som är kvar som är åldringar här, de lär nog kika in här så småning om.

Hehe, dig minns jag jupp. Bytt avatar och stil ser jag...

 

Herzliches willkommen, vet dock inte riktigt ifall jag hör till de "gamla rävarna", fast det gör jag nog, men alltid kul när gammalt trevligt folk tittar in igen och förhoppningsvis stannar.
Sorry, minns dig inte, men tack ändå. Well, vi får väl se om jag stannar, har problem med att stanna på samma ställe hela tiden.

 

Herzliches willkommen, vet dock inte riktigt ifall jag hör till de "gamla rävarna", fast det gör jag nog, men alltid kul när gammalt trevligt folk tittar in igen och förhoppningsvis stannar.
Samma här. Jag blev väl aktiv strax innan du spårlöst försvann. Tror den sista posten jag såg av dig var i Mai Otome-tråden där du dissade den serien totalt
Well, minns dig, minns dock inte när jag försvann...

 

Jag är kvar, fast jag lurkar mest. Skriver ingenting. :3

 

Kanske dags för teh old ppl att göra comeback.

 

PS. In på IRC!!

Haha, åhå! Lilla förvirrade Skuttis är kvar, häftigt.

Well, kanske det är. Cainz, Krunaldo... Zaphod... well... Minns inte alla men tja...

 

Vem är du? Aldrig sett dig förr.
Mycket konstigt, med tanke på att du registrerade dig en dag efter mig (om man skall tro på faktan, vilket jag gör) och om du missat mig så tja... no big harm anyway. I'm not that special.

 

Med Vänliga Hälsningar från Herid Fel

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Checka absolut FÖRSTA posten i presentationstråden Mellow :D! (andra är iofs sjukt het också ;))

 

LÄNK! http://www.anime.se/forum/viewtopic.php?t=38&start=0

 

Vem är du? Aldrig sett dig förr.
Mycket konstigt, med tanke på att du registrerade dig en dag efter mig (om man skall tro på faktan, vilket jag gör) och om du missat mig så tja... no big harm anyway. I'm not that special.

 

Jag driver med er! Tror ni verkligen jag inte vet vem mr affro är? Dig glömmer man inte i första taget Herid.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Checka absolut FÖRSTA posten i presentationstråden Mellow :D! (andra är iofs sjukt het också ;))

 

LÄNK! http://www.anime.se/forum/viewtopic.php?t=38&start=0

 

Vem är du? Aldrig sett dig förr.
Mycket konstigt, med tanke på att du registrerade dig en dag efter mig (om man skall tro på faktan, vilket jag gör) och om du missat mig så tja... no big harm anyway. I'm not that special.

 

Jag driver med er! Tror ni verkligen jag inte vet vem mr affro är? Dig glömmer man inte i första taget Herid.

Heh, om du kommer ihåg mig så vet du att jag tar allt seriöst, typ alltid. Hehe. Well, well.

Sedan så har jag aldrig ändrat avatar heller, vilket underlättar att känna igen någon.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

MAN VET ALDRIG MED DIG MELLOW :D!! jag behöver fortfarande typ sista eller två sista siffrorna i ditt telefonnummer.

 

Ja jävlar ja. Höhöhö, du har en vän som har mitt nummer, men hoppas inte den vännen förstör det roliga och ger dig de resterande siffrorna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vet inte om jag klassas som en av de gamla rävarna - men om man jämför registreringsdatum så antar jag det. :P

Hehe, okies. Minns dig inte direkt men det var så många som skrev på den tiden att jag mest bara kom ihåg de äldsta och de som snackade mest med mig. Hehe.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mig borde du också minnas tycker jag Herid, jag reggade mig trots allt ett tag innan du försvann och sen så har jag ju snackat med dig en del på ett antal UppCon. ;P

 

Hur som helst så är det kul att veta att du lever, är allt bra med dig?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mig borde du också minnas tycker jag Herid, jag reggade mig trots allt ett tag innan du försvann och sen så har jag ju snackat med dig en del på ett antal UppCon. ;P

 

Hur som helst så är det kul att veta att du lever, är allt bra med dig?

Hehe, jag minns dig.

Tja, relativt. Jag har det väl relativt bra, min kropp håller dock inte med, hehe.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Se man på där tittar herid in, jag brukar lurka runt lite här då och då :) hänger självklart på ircn fortfarande.
Bra, då kan jag fortfarande döda dig. Hehehe....

 

Dock så har jag lite dåliga nyheter, det är för lite utav intresse på sidan fortfarande för att jag skall orka sitta här och diskutera någonting som tyvärr inte intresserar mig, och lekparken är för ointressant, jag kanske kikar in på IRCen igen om jag orkar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...