Hoppa till innehåll
Anime.se

Fullmetal Alchemist


Mekurion
 Share

Rekommenderade inlägg

w00t?!

44 och 45 ;) !!

jag har bara 36.

 

Full Metall Alchemist är enligt mig en mycket bra serie och äger många andra ex Naruto för den har en bra story och det känns som den kommer att ta slut någon gång. Alla bra serier har ett slut. Vissa serier känns som dom aldrig kommer att ta slut ex Naruto (ja jag vet att jag har nämt naruto 2 gånger men det är den populäraste serien just nu).

Jag gillar humorn i FMA den är alltid befintlig men den tar aldrig över själva storyn.

 

En annan sak med FMA som är bra är att man inte kan träna sig och bli supernra och kan spöa alla utan att lyfta ett ögonbryn. Alla har var sin egenskap och man kan inte lära sig den med lite träning som Naruto (3 gånger nu).

 

En sak är i alla fall säker och det är att jag ska slå aSet när jag ser honom nästa gång. Han gav mig episod 25 med fransk text >:) .

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 233
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Hmm har inte hört förut att den ska komma på Cartoon Network, kanske finns hopp för den kanalen än. De stötte bort mig med Ed Edd och Eddy och allt annat skit de visar där och struntar i goingarna som Johnny Bravo. Nåväl nåväl, ska inte fylla tråden med klagomål som inte har något med någonting att göra.

 

Naruto!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hmm har inte hört förut att den ska komma på Cartoon Network, kanske finns hopp för den kanalen än. De stötte bort mig med Ed Edd och Eddy och allt annat skit de visar där och struntar i goingarna som Johnny Bravo. Nåväl nåväl, ska inte fylla tråden med klagomål som inte har något med någonting att göra.

 

Naruto!!!

 

Helt ärligt tror jag bara det är ett rykte. Serien går på amerikanska Cartoon Network, men de har ju å andra sidan visat en hel del annan anime som vi inte sett något av alls på nordiska CN.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hmm har inte hört förut att den ska komma på Cartoon Network, kanske finns hopp för den kanalen än. De stötte bort mig med Ed Edd och Eddy och allt annat skit de visar där och struntar i goingarna som Johnny Bravo. Nåväl nåväl, ska inte fylla tråden med klagomål som inte har något med någonting att göra.

 

Naruto!!!

 

Helt ärligt tror jag bara det är ett rykte. Serien går på amerikanska Cartoon Network, men de har ju å andra sidan visat en hel del annan anime som vi inte sett något av alls på nordiska CN.

 

Jag har också hört det och tror inte att den kommer på "svenska Cartoon Network" Men det kanske syftats på den amrikanska versionen av kanalen. Men om det nu skulle komma skulle man inte stå ut med dubbnigarna i alla fall. För att jag antar att det skulle bli dubbat.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...