Hoppa till innehåll
Anime.se

Mera meningslösa fakta åt folket! (2.0)


Ashaz
 Share

Rekommenderade inlägg

Varit i Stockholm hela veckan.

 

Orkar inte skriva allt vad jag gjort, men varit på diverse produktionsbolag och lyssnat på föreläsningar av kreativa människor, unikt för oss som åkte upp. Nordisk Film, Europastudios, sto.pp, Fido, Dramatiska Institutet, Stockholms Filmskola, Filminstitutet osv... Bland de intressantaste veckor jag upplevt.

 

Sen var vi med på inspelningen av Efterlyst, där vi hängde lite i mixerrummet, och även bakom kameramännen i studion. GW och Aro kom och hälsade en stund också, som tyckte vi var lite intressanta typer som hängde där. Sen var jag och tre till publik i Parlamentet, som kommer sändas på söndag. Hoppas jag inte syns så mycket i bild bara ^_^'

 

Sen när vi hade luckor i vårat egna schema så drack vi antingen lite öl eller gick på bio. Såg den nya bögfilmen med Jim Carrey, och Alice i Underlandet. 3/5 till bögarna, 2/5 till Burton. Anledning? Bögfilmen skulle jag kunna tänka mig se igen (därav betyget). Alice i Underlandet var okej, men den är ointressant att se igen, och en film som inte är intressant längre efter man sett den är en mindre lyckad film. Tyvärr Tim, men du har gjort bättre, även om den var riktigt estetiskt välgjord.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Apropå film, vilka ska oscarsvaka i natt? Oscarsgalan är den enda TV-händelsen under året som jag personligen alltid ser till att se. :D

 

Jag vakade och såg Golden Globe-galan. Den var inge vidare kul att se, hade gärna sovit hellre :/

Grejen är att man typ visste redan att alla som bestämt vinnarna redan var köpta, och så känns det samma med Oscars-galan. Avatar och Inglorious Basterds kommer vinna priser, Upp! kommer vinna pris, den där med tjock-svart-kvinna-som-är-emo kommer också vinna pris. Vinner någon annan film som tidigare inte fått pris skulle jag bli förvånad :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Grejen är att man typ visste redan att alla som bestämt vinnarna redan var köpta, och så känns det samma med Oscars-galan.

Äsch, priserna är ju mindre viktiga. Det är hela det glamorösa spektaklet som är det roliga! Pretentionerna och de stela leendena, samt med lite tur en skandal eller två. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Grejen är att man typ visste redan att alla som bestämt vinnarna redan var köpta, och så känns det samma med Oscars-galan.

Äsch, priserna är ju mindre viktiga. Det är hela det glamorösa spektaklet som är det roliga! Pretentionerna och de stela leendena, samt med lite tur en skandal eller två. :D

Vågar man hoppas på en troschock...?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag skall KÖRA UPP imorgon =D

Läskigt - personligen hatar jag vägverket med en passion! >:)

 

Lycka till i alla fall.

 

Vägvärket? Va, nej... jag skall köra upp någo.. a.. ahhh... ja just det ja... "köra upp", nu hajar jag... aja... ahh...

 

 

 

Driver bara, skall köra upp imorgon, yiiihhh =D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag skall KÖRA UPP imorgon =D

Läskigt - personligen hatar jag vägverket med en passion! >:)

 

Lycka till i alla fall.

 

Vägvärket? Va, nej... jag skall köra upp någo.. a.. ahhh... ja just det ja... "köra upp", nu hajar jag... aja... ahh...

 

 

 

Driver bara, skall köra upp imorgon, yiiihhh =D

Lycka till. Själv fick jag, enligt min körskolelärare, den absolut värsta personen på vägverkets kontor där jag körde upp.

 

Dvs, jag failade :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...