Hoppa till innehåll
Anime.se

Mera meningslösa fakta åt folket! (2.0)


Ashaz
 Share

Rekommenderade inlägg

Idag var en av mina favoritdagar än så länge i mitt liv. Var i Scandinavium i Göteborg och såg Eddie Izzard köra sin "Stripped"-turné. Var nog det roligaste och underbaraste jag sett på länge, kommer inte ihåg någon gång jag skrattat så mycket i hela mitt liv. Det finns ingen som är roligare än honom <3

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Idag var en av mina favoritdagar än så länge i mitt liv. Var i Scandinavium i Göteborg och såg Eddie Izzard köra sin "Stripped"-turné. Var nog det roligaste och underbaraste jag sett på länge, kommer inte ihåg någon gång jag skrattat så mycket i hela mitt liv. Det finns ingen som är roligare än honom <3

oh you arse! nu blev jag avis :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tittade nyss på dokumentären Iron Maiden: Flight 666. Där maiden skaffar sig ett plan och åker runt på turné, en väldigt trevlig dokumentär.

 

Den är även gjord av en person som heter Sam Dunn som har gjort två andra dokumentärer som är väldigt bra.

Metal: A headbangers Journey

Global Metal

 

Och jag tror faktiskt alla går att titta på vare sig man är ett fan av musik inom metalgenren. Speciellt Metal: A headbangers Journey, är väldigt grundläggande och intressant. Jag rekomenderar alla tre!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

BaZabpEaV.png

 

Har suttit lite idag och hela kvällen igår med ett omslag som ska vara till en samlingsskiva med japansk populärmusik till min brorson i julklapp. Hade idéen i huvudet, så fick fixa ett foto med isbitar. Ändrade så fotot fick en blåare, mer kall färg. Sen så har jag lagt till lite diverse animuh/j-pop bilder. Tog ett tag och lära sig hur man jobbade med "displacement maps" i Photoshop :P

 

Här är råbilden jag började med:

IceCubesBlender.png

 

Blev själv rätt nöjd. Hoppas han uppskattar musiken och följer mina japanfotspår i framtiden... evillaugh.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Med separerade föräldrar är mitt julfirande lite långt. Det spinner över 3 dagar. Kör julafton hos den ena föräldern vartannat år. Hade varit skönt att köra julafton följt av juldagen. Men den årliga traditionen med en stor matorgie hos min farbror, sätter käppar i julen (ho ho).

 

Visst jag älskar mat, och det är kul att träffa en del släkt jag normalt sätt inte träffar ofta. Det blir dock lite långdraget. I år började vi äta 16:30 och slutade äta ungefär 23:00. Normalt så kör vi på 'sittningar' med olika sorters mat som åker in och ut, det hela avslutas med en groggbänk men oftast åker alla hem när det är dags för den. Detta året kom han in med olika tallrikar för varje delmoment i 'sittningen'. Ett system som funkade bättre i mitt tycke, men inte gick det något fortare.

 

Jag är nyligt hemkommen från min farbror och det känns som om jag varit ute och sprungit så matt är jag efter all mat. Det är ju tur att alla ställen jag besöker har lite variation på julbordet då det är en dag med mat imorgon också!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Aja. Bra att manhar jobb iallafall. Men fan va segt det är idag.

Word!

 

Skönt att det är en kort vecka iaf

inte så mycket kort som ..ja vad säger man... tunn? XD

XD

 

Själv sitter man på ett halvtomt kontor med tre kollegor i sin närhet och "tuggar fett" som Holden i Catcher in the Rye säger :3

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...