Hoppa till innehåll
Anime.se

God Jul ALLA!


Dread
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 101
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

God Jul!

 

Jag vet att jag är sen - jag har varit jävligt efter hela det här året måste jag säga - men jag ville ändå önska alla en riktigt god jul och en god fortsättning. Snart bär det ju av igen med... ni vet vad. Med andra ord är jag tillbaka på heltid. Ni får dras med mig... ^^

 

Hoppas att alla fick en riktigt trevlig dag med god mat, trevligt sällskap och mycket animerelaterade klappar under granen (haha). Om jag hade varit vid min egen dator hade jag postat en lättklädd julbild med Geass-motiv men nu sitter jag vid päronens dator vilket innebär att bildbiblioteket är otillgängligt. Sov gott så länge! =)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 11 months later...

Meriiiii-- (ja, ni vet hur det går.)

 

Fin jul i år, om än lite stökig; 13 pers är lika med mycket rop och gap, speciellt då vi inte kunde ha julmiddagen som planerad då en gäst kom sent. Presentmässigt fick jag så gott som allt jag ville ha; Sonic, Donkey Kong och Ezio ska pryda min TV ett tag framöver, och sötsaker har per tradition konsumerats in absurdum. Det mest oväntade presenten var dock delarna 56-58 av One Piece på japanska, så snart är nog tiden inne återuppta serien på originalspråk.

 

God fortsättning till er alla, och gott nytt år!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...