Hoppa till innehåll
Anime.se

God Jul ALLA!


Dread
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 101
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Merri kurisumasu minna-san! Hoppas ni får många fina klappar (eller ger bort många fina för den delen!), men framför allt, hoppas ni får en riktigt trevlig dag, vart ni än spenderar den thumbsup.gif

 

Önskar jag hade någon rolig julklapp att ge bort men vi får ta det nästa år istället ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

God Jul - teh svensk traditional way!

 

Jag brukar ha en tradition att gå upp toktidigt på julaftons morgon och betrakta den klädda julgranen, men eftersom jag nu bor i lägenhet, och mamma sover i rummet där den står, gick jag istället in i Ragnarök Online för att betrakta julgranarna som har blivit utställda där. Men det är inte riktigt samma sak. Dessutom har de flesta jag brukade spela med slutat, så det finns ingea jag kan byta julhälsningar med.

 

Förresten verkar Nissarna på Gravity satsa mindre och mindre på julstämmningen. Jag kommer ihåg första julen jag tillbringade i spelet; det var en magiskt upplevelse, och jag var förstummad över all möda som hade lagts på dekorationerna. Till och med julstaden (som är öppet året runt) hade piffats upp. Hade den det detta år? Nä.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...