Hoppa till innehåll
Anime.se

Farväl!


Timotei
 Share

Rekommenderade inlägg

Ja, då tänker jag ta farväl tänkte jag. Det har varit trevligt att vara aktiv här och man har fått många trevliga kamrater. Nu har det helt enkelt bara spårat ur och anime.se är inte vad det brukade vara(enligt mig).

 

Jag anar att den här tråden kommer existera i ett x antal minuter innan admin kommer och krossar den.

 

Hur som helst, tack för en trevlig tid gubbar! Jag drar mig vidare.

 

Återvänder kanske, kanske inte. Den som lever får se.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 52
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

Timotei, JockeII: Synd att ni känner så, men farväl, och må ni leva i intressanta tider. ^_^

 

Jag anar att den här tråden kommer existera i ett x antal minuter innan admin kommer och krossar den.

En avskedstråd är ju inte helt fel, faktiskt. Du har ju trots allt inte skrivit något olämpligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tråkigt att det blev så, men vissa växer vingar och måste lämna boet nån dag. Och måste säga att jag kände på mig att åtminstånde Jocke skulle flyga sin kos. :P

 

Men men, jag har er på MSN och 360 samt PS3 så än blir vi inte av med varandra. :/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag å andra sidan tycker sidan har gått mot det bättre, mer seriös diskussion än massspammande i lekparken.

Men farväl.

Det är väl kanske därför de lämnar oss? Det blev för seriöst för deras smak?

Japp, jag vet inte ens om jag vågar ta dom på allvar i denna tråd. :S

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad säger du egentligen grabb? För att citera en av dina idoler kan jag väl bara säga:

 

ORE WA DARE GA OMOTTEYARU!?!?!

 

Klart som korvspad att forumets charm inte kommer att falna trots detta. Vi får se till att öka vår produktion av kvalitétsposter bara :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Eller så förstod jag helt och fullt. Du vet ju inte vad jag menade med kvalitétsposter? ;)

 

Tycker givetvis också det är tråkigt att de försvunnit. Var några av de jag tidigast fick uppfattning om här på anime.se och dessutom med intressanta synpunkter och karaktär över lag. Dock kan man inte leva i det förflutna. De kommer väl säkert tillbaks i sinom tid ändå. Eller har de så jävla roligt annanstädes? Det vill jag se i sådana fall :D

 

Off topic nu dock. Så säger väl hej hej jag också då, fast jag stannar!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Share


×
×
  • Skapa nytt...