Hoppa till innehåll
Anime.se

Sommarledigt?


Klibbnisse
 Share

Rekommenderade inlägg

Hejsan allesammans! Är det bara jag som tycker att det verkar vara färre som är aktiva nu under sommaren? Förr kunde man dyka upp och se folk skriva i trådar bara ett par minuter efter att den senaste posten var lagd, nu kan det ta några dagar.

 

Simpelt nog, någon av er som tar sommarledigt från anime.se? >.>

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag flyttar den 1:a och blir utan internet i sex veckor. Så ja.

 

Det där låter mer än hemskt : O

 

Indeed.

 

Kanske är folk ute och campar eller ligger och steker på stranden. Skulle i alla fall jag göra om jag inte behövde jobba.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

allt på nätet är lugnt såhär års.

har precis haft en argumentation om just det i eve-online också.

 

Enligt min erfarenhet så är det väldigt tyst under sommarmånaderna, för att sedan braka loss värre än någonsin efter sommaren.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja man kan säga att jag har tagit sommarledigt från anime.se. Jobbar nämnligen från 06:00- 17:30 och när jag väl slutat så vill jag hellre titta på anime än prata om den, visst kollar jag in här ibland men inte lika frekvent som när det inte är sommar. Sen så får jag skylla lite på Legenden om Galaxens Hjältar som nu i helgen sugit bort mycket av min fritid.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
Hejsan allesammans! Är det bara jag som tycker att det verkar vara färre som är aktiva nu under sommaren? Förr kunde man dyka upp och se folk skriva i trådar bara ett par minuter efter att den senaste posten var lagd, nu kan det ta några dagar.

 

Simpelt nog, någon av er som tar sommarledigt från anime.se? >.>

 

Nee jag läser här varje dag! Har dock inte haft mycket att skriva eftersom jag nästan inte haft tid att se ngt anime i sommar. Har satsat hårt på bågskytte och har haft tävlingar nästan varje helg + att jag har jobbat(förutom en fjuttig veckas ledighet >.>).

 

Till vintern ska det dock bli lugnare så man har lite mer tid till anime + lite postande :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...