Hoppa till innehåll
Anime.se

Födelsedagar!


JewnaS
 Share

Rekommenderade inlägg

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Ha den äran på bemärkelsedagen, Klona!

 

Förresten, appropå födelsedagar i allmänhet, här är något jag alltid undrat: får folk normalt sätt sina presenter på morgonen eller på kvällen? Eller mitt på dagen? För mig har jag alltid fått dem i sammband med sjungandet på morgonen, men jag har minnen av att folk tittade undrande på mig när jag nämnde det, så det vore kul att veta hur folk har det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Förresten, appropå födelsedagar i allmänhet, här är något jag alltid undrat: får folk normalt sätt sina presenter på morgonen eller på kvällen? Eller mitt på dagen? För mig har jag alltid fått dem i sammband med sjungandet på morgonen, men jag har minnen av att folk tittade undrande på mig när jag nämnde det, så det vore kul att veta hur folk har det.

 

För mig har det varit blandat, men majoriteten av alla födelsedagar jag har haft så har jag fått allt på sängen, och sen får jag presenter på dagen när resterande familjemedlemmar dyker upp.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När jag var liten var det på morgonen. Men nu... Tja, ett par veckor efter att jag fyllt år brukar jag hälsa på mina föräldrar. När jag kommer innanför dörren säger de "hej! Åh, här är en present", och räcker över ett paket innehållande typ stickade sockar, och senare, efter middagen, får jag baka en födelsedagstårta åt mig själv.

 

Med lite tur får jag ett par gratulations-SMS också! icon_surprised.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...