Hoppa till innehåll
Anime.se

Animetittande


Dark-Zakiya
 Share

  

22 medlemmar har röstat

  1. 1. Hur mycket anime ser du?

    • hela tiden
      1
    • ganska mycket
      10
    • mitt emellan
      5
    • lite grann
      5
    • sällan
      1
    • anime, vad är det?
      0


Rekommenderade inlägg

under vardagar ligger jag på 1-5 avsnitt gissar jag, beroende på hur bra serien är

under helger så kan det dock ändras helt, ibland sitter jag och kör maraton, ibland så blir det bara nåt avsnitt under hela helgen, så jag röstar på mitt i mellan

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Inte lika mycket som jag brukade göra. Vanligtvis, om jag har en serie jag håller igång relativt aktivt blir det kanske 2-3 avsnitt om dan. Ibland kan det dock gå många dagar utan att jag ens rör en anime, oftast när jag inte tittar på något speciellt blir det i snitt 3-5 avsnitt i veckan, skulle jag säga. Med andra ord, det varierar ordentligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ganska mycket. Inte lika mycket som förr och det har vart hyfsat lugnt de senaste veckorna (läs: jag hittade annat att pyssla med). Just nu följer jag knappt någonting, det är så mycket skräp som sänds, utan kompletterar med det jag missat sen förr och äldre serier. Men det blir säkert minst en serie i veckan och mer där till.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Blir väl runt 1-2 avsnitt varje dag. Sen kommer det andra dagar (oftast helger) då jag kan kolla på halva serien i ett sträck. Av alternativen så bockade jag i ganska mycket eftersom mitt emellan känns för lite.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

För mig beror det på hur många serier som är bra på den "nuvarande" säsongen. Under studieperioder så blir det mest nya serier så ett par avsnitt i veckan då, men under "friare" perioder så kan man lägga in ny-gamla serier att se eller se om och då kan det bli ett par avsnitt om dagen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varierar... kollade ingenting efter att min "bubbla" sprack, utan det var först för något år sedan jag började kolla på omkring två-fyra avsnitt i veckan, ofta samlade på en eller två dagar och innefattar vanligtvis bara aktuella serier från den pågående säsongen.

 

Ibland händer det dock att man bränner av flera avsnitt av färdig serie så den är klar på ett par dagar, förutsatt att serien är bra villsäga. Dessutom finns det ju vissa serier som kommer ut med månaders mellanrum, men de är knappt räknebara.

 

Ingen aning vart detta platsar i omröstningen dock...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

För mig varierar det väldigt mycket. Bitvis har jag tittat på extremt mycket men det har lugnat ner sig med åren. Nuförtiden går antalet timmar jag tittar per vecka mer eller mindre hand i hand med vad aktuellt animekvartal har att erbjuda. När man redan har sett de flesta av de gamla verk som upplevs som intressanta blir det naturligt så att man mest ser nya, aktuella serier. Är då utbudet dåligt under ett visst kvartal blir det mindre tittande. Alternativt klämmer man då in ett par äldre serier som ligger och samlar damm.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...