Hoppa till innehåll

Vi har nu en wiki! Kolla tråden!

Dark-Zakiya

God Jul + Julklappar (update)

Rekommenderade inlägg

God Jul Till er alla på anime.se

-UPDATE-

Vad fick ni i julklapp ?

jag fick

Motion cykel

långfillsingar

2 choklad askar

en vas med godis på gurkan

skoboddar

kloklippare för katterna.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

God jul!

Edit: I julklappsväg fick jag en summa kontanter, kläder och underkläder, en necessär, ett 16GB USB-minne och några trisslotter.

• Uppröstad 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Gå yuul på er!

Jag har fått några nitlotter, en kaffekopp som rymmer en halvliter, en kaffekopp som rymmer en hel liter, samt ett lödningsset för att ersätta det som min bror tappade bort.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Jag fick en pläd och 200:- i bidrag till kontantkort till min nya mobil, en Samsung Galaxy 5 som jag fick i julbonus på jobbet :]

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

God Jul, allihopa! För egen del blev det mindre julklappar än normalt, då föräldrarna kände att det var dags att dra ner på julklappsbudgeten, då vi alla faktiskt är vuxna nu. Assassin's Creed Revelation fick jag åtminstone, samt ett antal paket godis. Fast innan lönnmördare plockar jag först ner den "julklapp" som jag köpte åt mig själv för en månad sedan: specialversionen av Zelda: Skyward Sword.

Släkten var också snäll nog att gå mig 800kr i diverse paket, och de pengarna gick direkt åt för att lindra den monetära smällen att skaffa mig en ny Xbox 360.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

God jul till gemene man. Själv fick jag precis vad jag hade önskat mig. Strumpor som inte luddar och mellanstora skålar. Också som tur är duschkräm jag inte hittar i min nya hemstad. Mina äldre systrar har dessutom fått för sig att de ska dra med mig på en koncert i januari. Vi hade en riktigt kul julafton. Det värsta med julen är att jag måste sova över här några dagar. Då kan jag inte sjunga för full hals om kvällarna :ambivalent:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Julklappar :

Pengar

Presentkort

Godis

D.N Angel

Filmer

Death note 13

Nendoroid Strenght

Finns det en Death Note 13, är det inte bara 12 volymer?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Sen julhälsning, men håller mig borta från datorn under julen av uppenbar anledning. ^-^

Fick kläder, kläder och åter kläder, samt några filmer som jag vet att jag inte kommer kolla på.

Men är bättre än det jag önskade mig: Inget

Aja, träffade min bror och brorson iaf, ska inte klaga när man får så fint besök.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

God jul, gamla och nya forumiter! Jag önskar er lycka till med julklappsöppningen.

Edit: Riksdaler, handdukar, kläder, lukta gott, en manga volym, A Link Between Worlds och två trisslotter.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

God jul igen!

Årets skörd: mest kläder, sen ett pussel, en termos, en putsduk. Och så gav jag mig själv The Surprise of Haruhi Suzumiya.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Just ja, det var ju jul för dryg en vecka sedan, så en God Jul (och gott nytt år, som kommer härnäst) skulle kanske vara på sin plats.

Jag fick ingenting i animeväg i år, tyvärr. Faktiskt inget japanskt alls; det nya Zelda-spelet (europa-utgåvan), Assassin's Creed 4, ett par svenska böcker och en himla massa handukar. Och en smörgåsgrill. En sådan har jag länge velat ha.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Mm, lite sen men God jul i alla fall.

Jag fick några glas, ett bokmärke, ett par hörlurar och en japansk kökskniv som jag gillar väldigt mycket. 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att lämna en kommentar

Skapa ett konto

Registrera dig för ett nytt konto i vårt community. Det är enkelt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in nu