Hoppa till innehåll
Anime.se

Chatta på Anime.se!


Sceleris
 Share

Rekommenderade inlägg

Det har efterfrågats, och Anime.se hör era böner: nu kan ni chatta direkt på Anime.se! Vi har sedan tidigare haft ett officiellt IRC-chattrum på Rizon, men detta är en webbchatt direkt här på sajten som använder foruminloggningen, så det är bara att klicka på Chat-fliken, acceptera reglerna och börja tjattra om allt från anime och manga till... sånt som inte är anime och manga, vad nu det kan vara för något.

 

Chatta på!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hm, näe, det verkar inte gå så bra... Man måste välja att surfa på sidan i fullversionsläge (knapp längst ner på sidan i mobilversionen), och även då så verkar chatten inte laddas in ordentligt.

 

Ska se om det går att göra nåt åt det. Annars så finns det ju fristående IRC-chattklienter till mobiltelefoner, om det går an att chatta där.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 4 months later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Scellan please, jag vill chatta igen ;_;

 

Jag vill fixa det, men jag kan inte göra det, åtminstone inte ännu. Jag har helt enkelt inte råd.

 

Men någon som kan fixa det är Avathar, mejla honom och be snällt! ;)

 

Är IRC-servern fortfarande igång då?

Jodå, IRC-chatten är skild från webbchatten, IRC-chatten använder Rizon.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...