Soverejn Skrivet oktober 19, 2014 Anmäl Share Skrivet oktober 19, 2014 ÄNTLIGEN HÄR!!! Om ni inte lagt märke till det ännu så finns det nu en Teamspeak 3-ikon uppe i högra hörnet på Anime.se. Om man klickar på den så kommer Teamspeak 3 att starta och ansluta till vår server. LÖSENORDET ÄR: animepunktse Skulle det haverera eller om ni vill ansluta manuellt istället så är detta server adressen: voice.anime.se Teamspeak 3 är gratis och finns att ladda ner till Windows, Linux och MacOS. Kom in och mingla! 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 19, 2014 Anmäl Share Skrivet oktober 19, 2014 För tydlighetens skull citerar jag Wikipedia: Teamspeak är ett gratisprogram för röstchatt som används främst av gamers, men som också har andra användningsområden. Användare kan med klienten ansluta sig till servrar där de kan samtala med andra användare med hjälp av en mikrofon. På servern finns det olika kanaler användare kan ansluta sig till. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Komichi3 Skrivet oktober 22, 2015 Anmäl Share Skrivet oktober 22, 2015 Brukar det vara inne folk på Teamspeak härifrån? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tachikomatic Skrivet oktober 22, 2015 Anmäl Share Skrivet oktober 22, 2015 Brukar det vara inne folk på Teamspeak härifrån? Ja då det är allt folk där från och till. Skulle tippa på att Soverejn (rätta mig om jag har fel soverejn)är en av de mest aktiva och även några andra ^_^Den används mest då vi har våra spelturneringar och spelhelger bla. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stekeblad Skrivet oktober 22, 2015 Anmäl Share Skrivet oktober 22, 2015 Jag är inne där en hel del, håller mest till i samtalsrum 2 och det är bara att titta in. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 22, 2015 Anmäl Share Skrivet oktober 22, 2015 Brukar det vara inne folk på Teamspeak härifrån? Förhoppningsvis är det inte inne folk som inte är härifrån! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tachikomatic Skrivet oktober 22, 2015 Anmäl Share Skrivet oktober 22, 2015 Förhoppningsvis är det inte inne folk som inte är härifrån! Har nog aldrig stött på någon som använder den som inte är härifrån ^_^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brezals Skrivet oktober 22, 2015 Anmäl Share Skrivet oktober 22, 2015 Har nog aldrig stött på någon som använder den som inte är härifrån ^_^ Jag har sett några, oftast polare från medlemmarna, men ibland någon lurker tittar in. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soverejn Skrivet oktober 23, 2015 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 23, 2015 Ja då det är allt folk där från och till. Skulle tippa på att Soverejn (rätta mig om jag har fel soverejn)är en av de mest aktiva och även några andra ^_^ Den används mest då vi har våra spelturneringar och spelhelger bla. Brukar vara där ganska ofta men det har inte blivit av på sistone. Kanske för att jag är uppe på fel sida av dygnet :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stekeblad Skrivet januari 21, 2017 Anmäl Share Skrivet januari 21, 2017 Fick uppdateringen till Teamspeak 3.1.0 för någon dag sedan och när jag anslöt till servern kom följande varning upp:Den länkade webbadressen Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 21, 2017 Anmäl Share Skrivet januari 21, 2017 Fick uppdateringen till Teamspeak 3.1.0 för någon dag sedan och när jag anslöt till servern kom följande varning upp: Den länkade webbadressen Antar att de menar att nyare versioner av klienten tar bort stödet från äldre versioner av servern. Vi kommer dock inte att uppgradera servern (Teamspeak) förrän vi uppgraderar servern (Linux). Jag vet inte när det blir men jag längtar. (;-;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg