Hoppa till innehåll
Anime.se

Anime.se:s officiella Teamspeak 3-server!


Soverejn
 Share

Rekommenderade inlägg

ÄNTLIGEN HÄR!!!

 

Om ni inte lagt märke till det ännu så finns det nu en Teamspeak 3-ikon uppe i högra hörnet på Anime.se. Om man klickar på den så kommer Teamspeak 3 att starta och ansluta till vår server.

 

LÖSENORDET ÄR: animepunktse

 

Skulle det haverera eller om ni vill ansluta manuellt istället så är detta server adressen: voice.anime.se

 

Teamspeak 3 är gratis och finns att ladda ner till Windows, Linux och MacOS.

 

Kom in och mingla!

  • Uppröstad 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

För tydlighetens skull citerar jag Wikipedia:

 

Teamspeak är ett gratisprogram för röstchatt som används främst av gamers, men som också har andra användningsområden. Användare kan med klienten ansluta sig till servrar där de kan samtala med andra användare med hjälp av en mikrofon. På servern finns det olika kanaler användare kan ansluta sig till.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 year later...

Ja då det är allt folk där från och till. Skulle tippa på att Soverejn (rätta mig om jag har fel soverejn)är en av de mest aktiva och även några andra ^_^

Den används mest då vi har våra spelturneringar och spelhelger bla.

Brukar vara där ganska ofta men det har inte blivit av på sistone. Kanske för att jag är uppe på fel sida av dygnet :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 year later...

Fick uppdateringen till Teamspeak 3.1.0 för någon dag sedan och när jag anslöt till servern kom följande varning upp:

3hkB.png

Den länkade webbadressen

 

Antar att de menar att nyare versioner av klienten tar bort stödet från äldre versioner av servern.

 

Vi kommer dock inte att uppgradera servern (Teamspeak) förrän vi uppgraderar servern (Linux). Jag vet inte när det blir men jag längtar. (;-;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...