Hellis Skrivet oktober 7, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 7, 2004 Yatta Dedikerar denna tråd åt den sjukaste musikvideo jag någonsin sett :S Nån annan som sett denna musikvideo? JAg menar.. Va I!? (För er som undrar så är låten en som som fastnar i skallen och musikvidion är på 5 nästan helnakna japaner.. ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet oktober 7, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 7, 2004 Jodå, Yatta är rätt skojjig. :) Jag har förresten en liten Happatai-pluchie ( De som framför Yatta-låten) som jag gärna säljer. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Skrivet oktober 7, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 7, 2004 En av dem första japanska musikvidsen jag såg. Har för mig att det är en OS-låt, ungefär som japans version på marcoolio :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gafvert Skrivet oktober 8, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 8, 2004 En klassiker, låten är klatschig. Bisarr video. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet oktober 8, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 8, 2004 Säger bara en sak: Inlednings video på LAN. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Alcarcalimo Skrivet oktober 8, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 8, 2004 Yatta är underbar! Fanns en tid då jag kunde nästan hela sången, men glömt typ allt nu :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet oktober 8, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 8, 2004 såg den förra året nångång. man tröttnar snabbt på den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shika Skrivet oktober 22, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 22, 2004 hahah, en av dem liknade min kompis så ja skrattade ihjäl mig när jag såg den :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Parn Skrivet oktober 29, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 29, 2004 Better Than Yatta Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet oktober 29, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 29, 2004 Yatta är lite smått lustig ja :P Jag får se den andra filmen när jag kommer hem. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet november 1, 2004 Anmäl Share Skrivet november 1, 2004 Den e lite underlig men rolig :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bunta Skrivet november 7, 2004 Anmäl Share Skrivet november 7, 2004 Säger bara en sak: Inlednings video på LAN. Håller fullständigt med :P första gången man såg den va på lan och man måste se den minst en gång varje lan annars är det inte lan .D den är sjuk men rolig också :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NagisaKaoru Skrivet december 29, 2004 Anmäl Share Skrivet december 29, 2004 Den e f*n asgrymm håller verkligen med om att den sätter sig u huvudet. Förresten har ni läst översättningen till låten?. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet januari 1, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 1, 2005 bara undrar är den japansk eller koreansk? på parns länk säger dem att den är koreansk nämligen...? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daffid Skrivet januari 7, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 7, 2005 jo den äger fast såg den för ganska längesen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JewnaS Skrivet februari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2005 Yatta är nog den bästa jag har sett i hela mitt liv.. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuji Skrivet februari 16, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 16, 2005 Yatta är så sjukt häftig :D. Jag skrattade så mina revben vände sig. Jag menar, Japaner som springer runt i kalsonger på stan. Kan det bli bättre? XD haha Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet februari 16, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 16, 2005 den Yatta versionen på http://www.hamsterpaj.net/amuse/index.php?type=movies är grymt mycket roligare... fast den länken till better than yatta du visade parn var inte heller hel dålig... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Onizuka Skrivet mars 11, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 11, 2005 Yatta måste vara en av de konstigaste musikvideor som finns. Dock är den ganska rolig. Sätter sig fast i hjärnan som sagt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MP Skrivet mars 18, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 18, 2005 En av dom skönaste musik videos ja har sett =D. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg