Hoppa till innehåll
Anime.se

World of Warcraft


ThoseN
 Share

Rekommenderade inlägg

Med lite tur finns rollspelshändelser-galningen Stormina Tekopp kvar då, hon arrangerar rollspelshändelser som om det inte finns någon morgondag. På hennes Steamwheedle-marknad kom det 200 pers, vilket är jäkligt bra gjort för en rollspelsgrej.

 

Plus att det finns ett fint svenskt gille där också. :) (På allianssidan, förvisso)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 912
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

allvarligt talat låter det som ett sent april skämt... som jag uppfattat det så var det flest som spelade horde innan, tvivlar inte på att välja horde nu när dem får allmänt coola bloodelves, medan allians for... wisps...

 

spelar inte wow, så vad innebär permanent death? evig död, ej respawn?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

allvarligt talat låter det som ett sent april skämt... som jag uppfattat det så var det flest som spelade horde innan, tvivlar inte på att välja horde nu när dem får allmänt coola bloodelves, medan allians for... wisps...

 

 

själv är jag trogen horde, men blood elves...uh, fjanting alver som skuttar runt o du kan inte ens döda dom...ne fy faen :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

WTF?!? Finns det en WoW-tråd här också?!

Zimeon, varför har du inte sagt något?! Är Sokkan här också?

 

Vid första ögonkastet av den såkallade "nya rasen" förstod jag att det var årets aprilskämt av Blizzard. Det är redan uppenbart att den nya rasen utan tvekan blir Dreanei, iaf om jag får gissa.

 

Jag menar, alla som har spelat de tidigare Warcraftspelen vet att Dreanei bor i Outland/Dreanor, och Alliansen kommer få en grymt ful ras, så varför inte? ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

http://youtube.com/watch?v=M8whMSj1g0E

 

Kan vara lite spännande att se.

För er som inte redan sett filmen är det 38 stycken präster som tar ned Onyxia. Har aldrug sett så många Benedictions förut på samma gång, nej, det är riktigt häftigt. Känns som att man vill testa att få ihop så många präster och testa själv.

 

Borde inte vara svårt alls. Vi kan hela som gudar, även fast vissa säger att shamaner är bättre, och vi kan göra skada. Tanka är det jobbigare med, men ja.. I shadowform absorbar vi 15% damage, och med Inner Fire kommer man upp rejält mycket i armor, mer än 1k mer.

Drick lite potions, till exempel Flask of the titans och ZG potionen.. Inga problem, man klarar allt. Präster borde bli nerfade.. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jo de borde inte vara några svårighter. dpsen är ju inte så kass heller när alla slänger på varsinn dot och wandar lr smitar.

Bara en fråga, är filmen efter patchen då dom gjorde präster bättre eller innan?

 

Ni borde kolla på filmen när dom tar onyxia på 8 spelare, en från varje klass.

 

shaman, priest, warrior, mage, warlock, rouge, druid, hunter.

 

http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=17575

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jo de borde inte vara några svårighter. dpsen är ju inte så kass heller när alla slänger på varsinn dot och wandar lr smitar.

Bara en fråga, är filmen efter patchen då dom gjorde präster bättre eller innan?

 

Ni borde kolla på filmen när dom tar onyxia på 8 spelare, en från varje klass.

 

shaman, priest, warrior, mage, warlock, rouge, druid, hunter.

 

http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=17575

 

Onyxia på åtta spelare..?

Jag vet inte riktigt om jag tror på det jag. Inte sett filmen ännu, eftersom det går ruskigt segt just nu.

Men många har problem att ta ned henne på 40 spelare, att då ta med henne på mindre än en fjärdedel av det.. Inte så troligt.

Visst, har man tier 2 setet eller andra bra saker så är karaktären bra utrustad, och är man en bra och van spelare.. Men nej. Jag tror inte på det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Onyxia på åtta spelare..?

Jag vet inte riktigt om jag tror på det jag. Inte sett filmen ännu, eftersom det går ruskigt segt just nu.

Men många har problem att ta ned henne på 40 spelare, att då ta med henne på mindre än en fjärdedel av det.. Inte så troligt.

Visst, har man tier 2 setet eller andra bra saker så är karaktären bra utrustad, och är man en bra och van spelare.. Men nej. Jag tror inte på det.

 

Visst låter de inte troligt och borde vara näst intill omöjligt men om du kollar på filmen så förstår du. Dom har förmodligen övat väldigt länge och sitter på den bästa gearen för att få ex så mycket mana som möjligt.

 

ja det finns väl inget ja kan säga mer än att kolla på filmen och sen bedöm.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Onyxia på åtta spelare..?

Jag vet inte riktigt om jag tror på det jag. Inte sett filmen ännu, eftersom det går ruskigt segt just nu.

Men många har problem att ta ned henne på 40 spelare, att då ta med henne på mindre än en fjärdedel av det.. Inte så troligt.

Visst, har man tier 2 setet eller andra bra saker så är karaktären bra utrustad, och är man en bra och van spelare.. Men nej. Jag tror inte på det.

 

Visst låter de inte troligt och borde vara näst intill omöjligt men om du kollar på filmen så förstår du. Dom har förmodligen övat väldigt länge och sitter på den bästa gearen för att få ex så mycket mana som möjligt.

 

ja det finns väl inget ja kan säga mer än att kolla på filmen och sen bedöm.

 

Jadu, jag vet inte jag. Skall ta och kolla in filmen. Håller på att tanka ned den nu. Verkar ta ett tag, segt. Återkommer sedan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Yahooo!! Jag klarade av att få mount på lvl 40 ändå :)

Saknade 9 guld på lvl 39 men så kom jag på att jag hade fullt med herbs i inverntoryn. Ja, så går man och lägger upp dom på AH så säljer dom för 15 g :> Mycket trevligt!!

 

Jocke: haha xD Så sant så.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...