Hoppa till innehåll
Anime.se

World of Warcraft


ThoseN
 Share

Rekommenderade inlägg

finns lite sånna här trådar över allt men i mon släpps ju spelet i butikerna.

Ja ska köpa det men ja undrar ju förstås vad månads avgiften är???

en del säger 100:-månaden eller 100 kr varje månad i sex månader eller 120 :- och man får sepla hela tiden 1200 kr måanden allstå.Men om man har det o slutar betala så slutar man spela WoW :D

 

vad är månadsavgiften?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 912
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

finns lite sånna här trådar över allt men i mon släpps ju spelet i butikerna.

Ja ska köpa det men ja undrar ju förstås vad månads avgiften är???

en del säger 100:-månaden eller 100 kr varje månad i sex månader eller 120 :- och man får sepla hela tiden 1200 kr måanden allstå.Men om man har det o slutar betala så slutar man spela WoW :D

 

vad är månadsavgiften?

 

www.wow-europe.com där har du alla svar!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hmm, så stod man i kö i 45 min utanför tradition i gbg bara för att komma o inte kunna regga ett nytt konto för att man måste ha ett kreditkort... va hände med den första gratismånaden...?

 

det är blizzard som släppt spelet, vad förväntar du dig?

 

blizzards "spelet kommer on 1 månad" = 1 år

blizzards "första månaden gratis" = vi är hagalna och eftersom spelet kommer sälja som smort iaf så skiter vi i det och använder det för att lura ungdommar att köpa.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hmm, så stod man i kö i 45 min utanför tradition i gbg bara för att komma o inte kunna regga ett nytt konto för att man måste ha ett kreditkort... va hände med den första gratismånaden...?

 

Att den är gratis innebär bara att de inte kommer debitera ditt kort något första månaden. Egentligen förstår jag inte varför de gör på det viset, men i princip alla spel i genren kräver att man antingen har gametime card eller kort vid registreringen. Sen gratis är den ju inte direkt, du betalade ju en hel del för spelet där det ingick en månads speltid =)

 

Själv väntar jag med spänning på att arbetet med serveremulation drar igång igen, nu när spelet varit ute ett tag...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hade inte förväntat mej så mycket annat från blizzard,, men dåligt vad det av dom att inte släppa prepaid korten samtidigt som spelet, för dom som inte har kreditkort nu får ju vänta en månad innan dom kan börja lira...

tur man kan låna kompisars kort XD

 

 

nåja, grymt härligt är det att spela nu o veta att man får behålla sin kära lilla "gubbe"...

 

 

Finns nån inne på PvE servern Emerald Dream så skicka ett mail till Ikomah ^_~

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

e Nightelve så klart, Hunter på lvl 34, och så har jag min trogna raptor Ripley med mej, oxå lvl 34 ^^

fast startat massa andra gubbar däremellan för o testa lite andra saker...

Warlock e riktigt kul o spela, fast har fastnat för hunter, härligt bra o köra med ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

e Nightelve så klart, Hunter på lvl 34, och så har jag min trogna raptor Ripley med mej, oxå lvl 34 ^^

fast startat massa andra gubbar däremellan för o testa lite andra saker...

Warlock e riktigt kul o spela, fast har fastnat för hunter, härligt bra o köra med ^^

 

 

fan ebba va du måste lira mycket ;)

 

har sätt rätt många som e runt lvl 28-32 men om du har kört me fler karaktärer så :)

 

fan va alla behöver priests nästan så att man borde göra en sen, då kan man lättare få napp på dom svåra elite questen eftersom alla groups letar alltid efter en priest.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

e Nightelve så klart, Hunter på lvl 34, och så har jag min trogna raptor Ripley med mej, oxå lvl 34 ^^

fast startat massa andra gubbar däremellan för o testa lite andra saker...

Warlock e riktigt kul o spela, fast har fastnat för hunter, härligt bra o köra med ^^

 

 

fan ebba va du måste lira mycket ;)

 

har sätt rätt många som e runt lvl 28-32 men om du har kört me fler karaktärer så :)

 

fan va alla behöver priests nästan så att man borde göra en sen, då kan man lättare få napp på dom svåra elite questen eftersom alla groups letar alltid efter en priest.

 

 

 

ja har verkligen inget liv XD

men så blir där man inte har nåt jobb, har hur mycke tid som helst till o sitta o spela XP

priests e alltid bra o ha, brukar lirar i en grupp me två kompisar som e de, så ja behöver aldrig oroa mej för nåt ^___^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

redigt nice, de går alltid få in 1 lr 2 priests i gruppen XD

 

klarade vancleef i förgår :D fick en stav under questet av en Goblin captain. Gjorde typ 47-71 skada och 11 till inteligens och typ 4 till spirit och 4 till stamina ;) rätt bra föra tt vara en stav(var rätt nöjd när ja lootade samtidigt som två andra, och ja och en till fick 81 båda två, men ja sprang fram till kistan först och tog staven :P )

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...