Hoppa till innehåll
Anime.se

World of Warcraft


ThoseN
 Share

Rekommenderade inlägg

Du får höra med din guild hur du ska specca

Jag är gillesledaren.

 

Vad jag frågade om var inte "hur helar man när man är en druid" (det är rätt uppenbart att man skall hålla gruppen buffad och att regro och rejuv skall sitta som berget på tanken) utan om det fanns någon ytterligare självklarhet som någon kunde dissa. Att +healing spells skulle vara bortkastat känns som ganska svårt att tänka sig, med tanke på att de läderprylar som ger det ofta ger ganska ordentligt med både spi och mana också. Såsom SFish menade var man ju tvungen att tänka om helt, men att man skall hela med healing touch, återuppliva om köttväggen går ner och lägga lite Hela-per-sekund på folk är ganska obvious. Jag undrade mer i stilen om huruvida talangpoäng på aggroreduktion var bortslösat, och man istället borde välja Insect swarm eller något annat som jag inte finner någon större nytta för, eller om Tranquility var druidens bästa formel helt plötsligt och att 80% aggroredux på den var det viktigaste en druid kunde ha, eller något i den stilen.

 

Och att hoppa in som tank känns ganska off när man har noll poäng i feralträdet. Funkar det verkligen att tanka i det läget? Har man inte tankutrustning på sig så kan man ju knappt åstadkomma någonting.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 912
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

Det går bra att tanka vissa bossars adds som druid om du har någolunda tanking utrustning, dom bossar jag tänker på är Garr och Majordomo. Detta är som sakt endast om man har fördåligt med Warriors eller kanske Paladiner om du är Allience, men dom har jag ingen erfarenhet av eftersom jag spelade Horde.

 

Tranquillity är ganska onödigt att använda talents på eftersom det finns så ytterst få tillfällen den är användbar i raider, det mesta består som du antagligen förstår av att en eller flera Warriors tar all skada och då så är Tranquility bara slöseri med mana.

 

Aggroredux är mer en smaksak, vissa tycker den gör stor skillnad medans andra tycker den är helt onödig. Själv så tycker jag den är ganska bra om man får in några för många crit heals som trotsallt kan heala för runt 4000 när man har fått lite raid utrustning.

 

Mitt råd med talents är att ta dom som påverkar dina heals, samt Innervate och Natures swiftness. Dock så kan du undvika Naturs focus om det inte skulle vara en personlig favorit eftersom du inte ska bli skadad när du healar.

 

Mitt förra inlägg var bara lite grundläggande information om vad man ska göra som Druid, det är inte alls säkert att alla förstår att man ska använda alla tre healingspells. Jag har stött på ett antal Druider som envisas med att aldrig använda Regrowth och endel som aldrig använder Healing touch.

 

Extra healing är aldrig fel att ha, dock så är det bättre med mer mana reg eftersom det ofta händer att man "overhealar" när det finns ca 15-20 andra healers som healar tanken. I MC så spelar det inte så stor roll eftersom dom flesta bosstriderna tar ganska kort tid, men när man kommer till senare instanser och vissa bossar kan ta nästan 30min om man är ovan på dom (Ebonroc).

 

Eftersom den mesta utrustningen som droppas i raidinstanser både har manareg och healing så är detta ett mindre bekymmer eftersom man kommer ha ganska bra utrustning då det börjar spela någon större roll. Det enda man egentligen behöver fundera på är ringar, cloak, vapen och trinkets eftersom man antagligen kommer vilja ha Cenarion/Stormrage på resten.

 

Hoppas det var till nån hjälp allafall.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har man så lite warriors i ett guild att man inte kan ta hand om Garr's adds ja dåå... ;S

Det är bara 4 adds för 4 ska hållas banishade av warlocks.

 

Och att tanka Majordomos adds med druider *brrrrrr*

Har man så lite warriors är det bara att rekrytera, dom finns i överflöd så det är bara att välja och vraka!

 

Druider däremot finns verkligen inte i överflöd!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det går bra att tanka vissa bossars adds som druid om du har någolunda tanking utrustning

Jodå, visst, jag har träffat folk som spelar druider som räden huvudtank. Frågan är om det är meningsfullt när man inte har en enda talangpoäng i djurträdet.

 

Mitt förra inlägg var bara lite grundläggande information om vad man ska göra som Druid, det är inte alls säkert att alla förstår att man ska använda alla tre healingspells.

Säkert inte, men hur långt kommer de? :P

 

Mitt råd med talents är att ta dom som påverkar dina heals, samt Innervate och Natures swiftness. Dock så kan du undvika Naturs focus om det inte skulle vara en personlig favorit eftersom du inte ska bli skadad när du healar.

Som sagt, jo, om jag skall ändra allt jag gör och speca om för att bli healbot, så vet jag det uppenbara vad jag skulle ta. Jag har helat en druid ända upp till 60 och förbi. Men frågan var om det fanns någon kommentar om exakt vilka talanger som var viktiga, och framförallt om det fanns några som var överskattade. "Påverkar mina helningar" gör i stort sett varenda talangpoäng i restoträdet (i alla fall 39 stycken) så det säger tyvärr inte så mycket. Med tanke på vad Sfish skrev tidigare var jag mest nyfiken på om halva restoträdet var "bortslösat" eller inte, även om man väntas hela så fort man rädar. Om nu utrustning med +healing är bortkastat, är då inte saker som Gift of Nature eller Imp Rejuv också bortkastat? Och om räden går som den skall, kanske Nature's Swiftness är bortkastad även den? Om alla helare står och spammar helningar stup i sekunden behövs ju knappast en sådan livräddare. (Med tanke på hur mycket skada som bossar i MC kan göra, hinner man ens reagera på att "oj jäklar, tanken går ner, jag gör en Nature's Swiftness" innan tanken är fetamos; jag använde i stort sett aldrig NS i räder med min taurendruid.). Och nu om Innervate blir en köpbar talang, kanske är huvudsaken i restoträdet bara förkortad kasttid på Healing Touch och sen Reflection...? Eller? Eller är Imp Regro kanonbra för att den är manasparande? Eller?

 

Extra healing är aldrig fel att ha, dock så är det bättre med mer mana reg eftersom det ofta händer att man "overhealar" när det finns ca 15-20 andra healers som healar tanken.

En 40 mannaräd med femton helare? Behövs det så många?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hmm jo nu när innervate ska försvinna från trädet så kanske det inte kommer bli så nödvändigt att specca fullt, Improved Regrowth kan vara bra att ha dock och för den så behövs 30 poäng 50% extra crit är väldigt bra särskillt på Vael(andra bossen i BWL).

 

Nu vet jag inte hur lång recast Swiftmend kommer ha så den kan vara jätte bra eller väldigt dålig. Subtelty kan man nog strunta i, eller använda en poäng på för att komma vidare i trädet. Nature swiftness är inte så behövlig i raids man använder den aldrig på tanken utan bara för att rädda andra om dom skulle bli skadade. Men Improved healing touch är ett måste att ha så då kan man fundera på om inte Natures swiftness är värd att använda ett extra poäng på eftersom den även är bra utanför raidandet.

 

Jag gillar Reflection eftersom man kommer behöva all mana man kan få, men det finns säkert många som väljer bort den. Jag har aldrig räknat på hur mycket man egentligen tjänar på den, så jag ska inte säga för mycket.

 

Som sakt Druid tankar ska bara användas när det inte finns något annat val, man kan ta mycket stryk men man är väldigt dålig på att hålla aggro.

 

15 healers kanske är lite många i MC, men många anser att den bästa raiduppsättningen för BWL och AQ är 20 healers. Varav 10 präster 5 Druider och 5 Shamaner för Horde. Jag kan förstå att det låter konstigt men man behöver verkligen massor av healing, nu kan man säkert minska dessa siffror när man är van med instanserna. Kom nu ihåg att man måste inte ha 20 healers, men 15 är bra att ha.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Angående +heal; grejjen med +heal är att man får så mycket att man kan börja använda lägre ranks, visst, ibland behövs det att man drar på absolut max när det krisar och tanken av någon anledning ligger illa till, men när läget är stabilt så är det lägre ranks som gäller.

 

Den stora skillnaden mellan 5manna och 40manna är att från att i 5manna värdera mina stats som följande: int > sta > +heal > regen till att övergå till för 40manna: regen > +heal > sta > int. En ganska stor omkastning av hur jag värderar stats. När man kutade runt i BRD/scholo/strat etc så var det mer "wow! nu har jag 6000 mana!", nu när man kutar runt i MC så är det mer "hum, jag har 7000 mana... varför ska de envisas med att ha så mycket int på prophesy, jag vill ha spirit".

 

Hur mycket man får ut av spirit beror på hur mycket tid man spenderar utanför 5 sekunders-regeln, själv ligger jag på runt 50% av tiden utanför 5-sekunders regeln i en normal bossfight. Dvs. hälften av tiden i en bossfight får jag 100% regen från spirit, den andra hälften får jag 15%.

För präster ger mana/tick av formeln: mana/tick = 13+/4 (jag tror men kan inte säga säkert att druider bara får /5). Så en spirit ger 1/8 mana per sekund hälften av fighten, andra hälften ger en spirit 1/8*15% mana per sekund. Tid för lite matte;

 

Sätt x = tid tills 1 spirit är värd 18 mana:

(1/2)*x*(1/8) + (1/2)*x*(1/8*0.15) = 18 <=>

x*(1/16* ( 1 + 0.15) ) = 18 <=>

x = 18/(1.15/16) <=> x = 16*18/1.15 ger x ~= 250 sekunder, eller x = 4.2 min.

Så, efter 4.2 minuter har är en spirit värd lika mycket värd som en intel (för mig). Få figher varar kortare än så i MC. Lägg till att mina prästtalanger ger att 25% av min spirit omvandlas till ren +dmg/heal (vilket blir en del när man kutar omkring med ca 450 spirit fullt rädbuffad). (Sen har jag Darkmoon Card: Blue Dragon, www.thottbot.com/?i=40830 , vilket gör spirit ännu bättre).

Än så länge har jag inte saker nog att hela i 10 minuter i sträck, med heal rank 2 (ger för mig ca 950 helat per gång, 2.5 sekunders kasttid, kostar 174 mana) så helar jag utan paus i ca 3-4 minuter. Då har jag inte några tier 2 saker alls, dock skaplig utrustning från MC/Onyxia.

 

(tilläg: innan någon kommer och gnäller, detta är inte ett speciellt realistiskt test som sägger speciellt mycket, utan är mer ett exempel på vad man kan göra med +heal, för hur länge klarar man att hela konstant utan uppehåll med högsta rankerna?)

 

Jag kan inte svara på¨de druidspecifika sakerna, men Orrin verkar ha koll på det så...

 

10 präster verkar lite väl mycket för en MC räd, det har hänt att vi tagit 8 präster men det är mer för att vi ibland (konstigt nog) har haft en jäklans massa präster. Numera är vi nog som max 6 präster per räd, och då brukar några hoppa in i SF och göra skada när det inte är någon boss eller så. 20 helare totalt låter väldigt mycket, kanske i BWL, vi har inte kommer speciellt långt alls där eftersom vi har en massa problem för tillfället utanför räder, men i MC känns 20 helare på tok för mycket, känns som om det skulle gå väldigt långsamt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja SFish du har rätt 10 präster är lite mycket på en MC raid, det är mer i BWL/AQ40 det är nödvändigt med så många. I MC kan man minska ner lite på healingen och ta med några extra dps klasser istället.

 

Jag har som sakt inte bra koll på Prästerna, jag hara bara spelat en till runt level 25 så jag överlåter den diskussionen till er andra.

 

Jag gick aldrig ner i rankerna på healing touch när jag spelade i raid, jag vet att det finns dom som gör det dock. Om du är intresserad av det Zimeon så kan du prova och kolla om det passar dig, det är inget jag direkt avråder från att göra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tack, Orrin och Sfish. Då var det som jag trodde, att man spenderar en hel del tid på full mana regen. Nu vet jag inte om Sfishs räder kör med helarrotation, men under mina fem gånger i MC eller så innan jag tröttnade på att räda för loot så var det aktuellt i några strider och då var spirit dödsviktigt. Dock kan jag inte påstå att så många bossfighter varade i 5 minuter eller mer (till och med den mot Executus gick ganska fort). Men det kanske bara var jag. Hursomhelst var ju spirit värt guld när väl Enervera satt på prästen, plus som sagt att man får 25% av spirit på +helning. Man fattar faktiskt varför Blizzard tog bort funktionen att kunna bryta en formel utan att trycka på en knapp (alltså via ett kommando i en addon). Förut hade ju CTRA en funktion där man kunde ställa in att om föremålet för helning hade x% hälsa kvar en halv sekund innan helarformeln landade så bröts den. Jäklar vad det blev fattigmans-Innervate. Jag kunde stå och spamma healing touch under en hel Onyxia-räd utan att någonsin få slut på mana, i och med att den där 5-sekundersregeln inte bryts så länge en trollformel inte landar.

 

Jag har inte kollat in nya restoträdet, så jag skall inte uttala mig, men som trädet är nu är Nature's Swiftness en 21-poängstalang. För en fullspeccad Imp HT (som förkortar kasttiden) behövdes bara 10, så det är ändå långt till NS.

 

Med min nuvarande druid har jag som sagt inte ens travat in i ZG regelbundet än, men nog använder jag lägre ranker. Med tanke på att man får full +heal bonus så länge kasttiden är 3,5 i grunden, så är det mycket mer manaeffektivt att slänga lägre ranger på folk. Dock har jag inte kommit upp så mycket att jag kan sänka mig till rank 4, men rank 7 duger under lugn helning och så rank 10 när det krisar sig.

 

Min enda fråga som kvarstår är de där "x mana per 5 sec" som förekommer på många prylar. Jag finner dem fortfarande totalt värdelösa när jag räknar på det. Visst, om man hittar en pryl som ger mana regen också så är det ju kul, men ofta måste man ju offra annat, och det känns värdo. Varför? Jo, för det enda roliga med xmana/5s är när man står och superspammar och aldrig pausar i minst fem sekunder. Ponera att man har 7000 mana, och spammar heal rank 2 hela tiden, så pallar manapoolen 100 sekunder tokspam (174 mana på 2,5 sek är 70 mana i sekunden). Säg att man har 40m/5s så resulterar det i 800 mana till per 100 sekunder... hm, det var faktiskt ganska mycket. Jag har väl räknat med mindre siffror förut. 800 mana motsvarar 44 int om det är 18mana/int, vilket kanske är svårare att få ihop än 40m/5s, vad vet jag? Nåja, hursomhelst, med 450 i spi räcker det att stå och vänta i 18 sekunder (inklusive de 5 första sekunderna) för att regenerera 800 mana. Hm. Nå, det är väl sant att man nog måste veta mer om varje enskild strid för att kunna bedöma om det går att tillåta helarna att stå och vänta såpass länge.

 

Nu har man förvisso paladinernas buff som ger ytterligare 30m/5s, men räknat bara på ens egna gear så är alltså 40m/5s ungefär lika med 44 int om man har en manapool på 7000. Mana/sec ger alltså bättre och bättre resultat ju större manapoll man har.

 

Givetvis stämmer det bara för en beräkning där man tokspammar heal rank 2, och det gör man ju nödvändigtvis inte. Men när jag räknar på det känns (som på min nivå) 20mana/5s så himla meno när jag kan vänta i 7 sekunder och regenerera 80. När jag helar i en instans kan jag inte gå ner till så låga ranger att de bara kostar ~200 mana per cast, utan jag får köra med de som kostar 400 och som då helar ungefär 1200, vilket resulterar i att min torra manapool tar slut på typ 35 sekunder när jag spammar. 20m/5s ger mig då spännande 140 mer i mana, vilket är typ 10 int och inte ens räcker till en formel extra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Zimon; Nej, i våra räder använder vi väldigt sällan healing rotations, mest på Ragnaros som vi använder det och jag tror faktiskt inte att vi behöver det längre. Det är förmodligen bättre att använda det, dock är det en del att organisera och vårat guild är en ganska kaosartad sak, taktik är tyvärr inte en av våra starka sidor. Jag försöker istället alltid få några tick med full spirit när saker och ting ser lugnt ut, och dessutom har präster det fina med inner focus; vi får en cast gratis (med +25% critchance), men det fina är att eftersom casten inte kostar mana så aktiveras inte 5-sekunders-regeln, så man kan ofta stjäla 2-4 ticks med den, det är 3-400 mana extra, utöver den gratis healen man fick.

 

Angående mana / 5 sekunder; ditt grundantagande angående mana/5sek är lite skevt; du antar att en strid bara varar så lång tid som din mana räcker, det är inte riktigt sant.

 

Att jämföra mana/5sek och int är ganska lätt; om en strid varar längre än 18 * 5 = 90 sekunder så är 1 poäng mana/5sek värd 1 int.

Det är lite krångligare att jämföra spirit och mana/5sek.

Antag att man spenderar 50% av tiden utanför 5-sekunders regeln, då får man under 5 sekunder ut:

5*((1/2)*(1/8) + (1/2)*(1/8)*0.15) = 5*1.15/16 ~= 0.36 mana/5sek från 1 spirit.

Eller lättare tänkt; en mana/5sek är värd ungefär 3-3.5 spirit.

 

Fördelen med mana/5sek är som du är inne på, vissa ställen kan man inte vila på, och då får man inte ut lika mycket av spirit längre (personligen hatar jag t.ex. hakkar). Nackdelen är att mana/5sek inte ger +heal, och att druiders innervate bara går på spirit. Dessutom är ovan gjorda beräkningar gjorda med prästernas regen formula för spirit, som sagt tror jag druider inte får lika mycket regen från spirit, vilket borde göra mana/5sek lite mer värt, kanske i stil med 3.3-3.8 spirit per mana/5sek.

 

(bli inte rädd för all matten, ytterst få även av de som spelar i MC/BWL/AQ som räknar själva, eller ens bryr sig, det räker med att veta att 3.5 spirit motsvarar 1 mana /5 sek t.ex.)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Min guild använde inte heller healing rotation när jag spelade och jag tror inte dom använder det nu heller (håller på mot C'thun). Healing rotation är med andra ord inget måste, Ragnaros kanske kan vara lite jobbig ibörjan om man inte använder fire res buffen från Ubrs så på honom kanske det kan vara bra. Givetvis så ska man ta till alla tänkbara metoder för att klara av en boss om man får problem.

 

Underligt nog så hade aldrig min guild några problem mot Ragnaros, vi tog ner honom på första försöket. Dock så satt vi fast på Garr i säkert 2 månader :)

 

Som SFish säger så behöver man inte räkna ut vilken sorts healing som är mest effektiv för att komma långt, Wows raidbossar är faktiskt inte så svåra om man jämnför med t.ex EQ. Men om man tycker det är roligt att använda matte för att effektivisera sitt raidande så är det givetvis ingen nackdel.

 

Edit: Ändrade några ordval.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Antag att man spenderar 50% av tiden utanför 5-sekunders regeln

Det är just det jag mycket sällan gör, men det kanske alltid är så i instanser, och det var väl det som var din poäng, att man måste tänka om när man börjar räda. Att jag trodde ni körde med helningsrotation var just för att jag tyckte att 50% av bosstriden utan att trolla var ganska mycket. Då måste det nästan vara planerat; det är ju mycket mer tidsbesparande och manaeffektivt att ta få längre pauser än många få. En paus på 29 sekunder ger 12 tick och är alltså samma sak som inte mindre än 12 pauser à 7 sekunder (=nästan en och en halv minut).

 

vilket borde göra mana/5sek lite mer värt, kanske i stil med 3.3-3.8 spirit per mana/5sek.

Plus att vi druider inte får någon helningsbonus från Spirit, så det är det nog. Jag har lyckats få ihop på min pre-MC-utrustning ungefär 24mana/5s, men det är bara på saker som ger annat bra också. För för instanser verkar xmana/5s vara ganska värdo.

 

men det fina är att eftersom casten inte kostar mana så aktiveras inte 5-sekunders-regeln, så man kan ofta stjäla 2-4 ticks med den, det är 3-400 mana extra, utöver den gratis healen man fick.

 

Ah! Smart!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 5 weeks later...

En sak som verkligen, verkligen suger med den nya patchen är att LFG-chatten är samma i hela världen. Visst, det kan väl vara bra för att man slipper åka till en stor stad för att leta efter grupper till instancer, men vill jag ha tag på en grupp för en vanlig quest i ett område, då suger det. Dessutom blir det så mycket spam att man måste stänga av den.

 

Men det var lite roligt igår då patchen kom, loggade in och flög direkt till Light Hope Chapel, hur mycket folk som helst, men också hur mycket lagg som helst. ;

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nah. WoW börjar alltmer ta slut för min del. Att planera in vissa veckodagar för att spela, och att det dessutom skall vara vissa instanser då, det är absolut inte min melodi. Jag vill logga på och tänka "hm, vad skall man göra nu då?". Och då tar spelet ganska mycket slut efter att man spelat sig trött på alla 5-manna i slutspelet.

 

Men det var kul så länge det varade, det var det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nah. WoW börjar alltmer ta slut för min del. Att planera in vissa veckodagar för att spela, och att det dessutom skall vara vissa instanser då, det är absolut inte min melodi. Jag vill logga på och tänka "hm, vad skall man göra nu då?". Och då tar spelet ganska mycket slut efter att man spelat sig trött på alla 5-manna i slutspelet.

 

Men det var kul så länge det varade, det var det.

 

Jag kände exakt likadant. Det är ett tidskrävande spel som jag spelade allt för mycket under en viss period. Man fick ju inte heller något igen av blizzard. Dom bara fortsatte att nerfa min class. Blev inte kul tillslut.

 

Till er andra som fortfarande spelar, ha så kul så länge det varar! ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nah. WoW börjar alltmer ta slut för min del. Att planera in vissa veckodagar för att spela, och att det dessutom skall vara vissa instanser då, det är absolut inte min melodi. Jag vill logga på och tänka "hm, vad skall man göra nu då?". Och då tar spelet ganska mycket slut efter att man spelat sig trött på alla 5-manna i slutspelet.

 

Men det var kul så länge det varade, det var det.

 

Sorry för dubbeln :/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tryck på knappen "X" i övre högra hörnet av ditt inlägg så tas det bort ;)

 

Angående WoW: Jag har varit en stygg unge och sålt mitt konto. Skrapade ihop nästan 2,5k på affären. Tyckte det vore bättre än att låta kontot ligga fruset tills mina karaktärer tas bort.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Angående WoW: Jag har varit en stygg unge och sålt mitt konto. Skrapade ihop nästan 2,5k på affären. Tyckte det vore bättre än att låta kontot ligga fruset tills mina karaktärer tas bort.

Skulle egentligen ha gjort samma sak när jag slutade, hade nog kunnat fått en del för min Druid med BWL gear.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Long time no see, uttråkad som få sitter jag uppe 5 på morgonen efter X antal timmar wow spelande .. Jag känner precis som så många andra att det börjar bli trist, nästan jobbigt att spela.

 

Det var inte förrns en vecka sen jag insåg att jag var tvungen att lägga ner mer tid på arbete/flickvän/familj etc - för mig var det väldigt extremt och kände nästan för att ringa och sjukanmäla mig för att jag var tvungen att hålla uppe min pvp rank eller att farma mer dkp och det är just det här suget som gör det jobbigt efter ett tag. Wipefest i Naxx 4 dagar i streck - consumables bortslösade som aldrig förr och galna repair bills fick mig 'ÄNTLIGEN' att inse att detta är ett slöseri med tid, jag spelar fortfarande men nu är det för att ha kul, koppla av.

 

Den enda anledningen till att jag fortfarande spelar är nog alla man lärt känna genom wow, att bara logga på vent o sitta o snacka i timmar UTAN att spela wow funkar det också.

 

Kul att se att så många fortfarande sitter o ugglar framför datorerna, än har jag inte glömt dom gamla dagarna som det lilla forum troll jag är ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 5 months later...
Laughing Skull helt klart! Den bästa servern jag spelat på.

 

låter bra, min shaman tror jag (eller kanske warlock?) från horde iaf ras är nog okänd tillsvidare... blir nog inte undead, men kanske. (blood elves paladin när burning crusade kommer, även om drenais e tuffa)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vilken server borde man spela på, alltså, vilken server är minst laggig och har trevligast folk?

 

inte tänkt närmre, men mindre lagg brukar uppskattas, men befolkas den av skitstövlar så e det inte heller så kul... men ska testa laughing skull atm, så får ja se sen, kanske byter till samma som n i min klass senare, när ja får tag på honom.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...