Hoppa till innehåll
Anime.se

World of Warcraft


ThoseN
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 912
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

Ja har testat många raser och yrken men inte fastnat för någon speciel en men ja gillade undead rouge och nightelve hunter men vilken tycker ni att ja ska lira? undeaden ä i lvl14 och huntern är i lvl 15 me en spindel som heter Skalman :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja har testat många raser och yrken men inte fastnat för någon speciel en men ja gillade undead rouge och nightelve hunter men vilken tycker ni att ja ska lira? undeaden ä i lvl14 och huntern är i lvl 15 me en spindel som heter Skalman :D

 

Nej det är klart att du ska vara horde pöjk ^^

 

Shikamaru du skriver bara "Bildlänk" fast utan "tecknena

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

horde e tråkiga, fast de e iofs, alliance oxå.. enda raserna ja gillar e alverna o undeads, dom e tuffast ^^

inget slår en undead som dansar liksom, kan garva i timmar åt dom... så söta e dom ^^

 

men hunter e jäkligt najs o spela, vilken ras man än e :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lvl 48 igår, har försökt att inte spela alltför mycket. ;)

Fick min mount vid lvl 41, började spara seriöst runt lvl 39. Då hade jag runt 70g utan att tänka så mycket på vad jag sålt / köpt. Rekommenderar att farma från mobs i Badlands på både Coyotes och Elementals. Efteråt hade jag 112g, behövdes verkligen för att kunna ha råd med alla nya skills som blev tillgängliga.

 

Hälsningar från Dragonblight-servern. :3

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tänkte köpa spelet i veckan, men har två frågor.

 

1. När jag köper spelet får jag en cd-nyckel. cd-nyckeln använder jag sedan till att registrera ett konto på den européiska WoW-sidan. Då ska man ju få en gratismånad, men krävs det att man har kreditkort vid registreringen?

 

2. Har 60-dagarskorten släppts?

 

:)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tänkte köpa spelet i veckan, men har två frågor.

 

1. När jag köper spelet får jag en cd-nyckel. cd-nyckeln använder jag sedan till att registrera ett konto på den européiska WoW-sidan. Då ska man ju få en gratismånad, men krävs det att man har kreditkort vid registreringen?

 

Jao, dumma saken med det hela, man måste ha ett kreditkort lr nåt sånt vid registrering :/

 

2. Har 60-dagarskorten släppts?

 

 

Dom har släppts, men tog slut har ja för mej... men enligt WoWs hemsida tror jag dom ska ha släppt nya nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tänkte köpa spelet i veckan, men har två frågor.

 

1. När jag köper spelet får jag en cd-nyckel. cd-nyckeln använder jag sedan till att registrera ett konto på den européiska WoW-sidan. Då ska man ju få en gratismånad, men krävs det att man har kreditkort vid registreringen?

 

2. Har 60-dagarskorten släppts?

 

 

1. Förmodligen inte ? eller, folk som har WoW kan väl verifiera. Jag väntar fortarade på mitt WoW så jag har inte provat men jag har läst att det skall vara så. Och lycka till om du hittar ett WoW spel före den 15 april. Alla stora och små butiker har det som nytt Preliminärt releasedatum.

 

Bästa kund!

Tyvärr har leverantören av spelet ej vågat släppa alla spel som efterfrågas,på grund av att servrarna till online-spelet ej klarar fler spelare för tillfället. Leverans beräknas 15 april. Hoppas ni har överseende med detta.

 

2. Ja, de släpptes 2005-03-09. Finns tex på webhallen för 249:- http://www.webhallen.com/prod.php?id=38436

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jao, dumma saken med det hela, man måste ha ett kreditkort lr nåt sånt vid registrering :/

Hur gör man om man inte har något kreditkort? ;) Finns det något annat sätt?

 

fast det var iofs. innan prepaid korten hade släppts. så om du köper ett prepaid kort samtidigt så behöver du bara skriva in nyckeln för den, så får du din gratis månad och prepaid kortet börjarr inte gälla förrän efter gratismånaden :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

fast det var iofs. innan prepaid korten hade släppts. så om du köper ett prepaid kort samtidigt så behöver du bara skriva in nyckeln för den, så får du din gratis månad och prepaid kortet börjarr inte gälla förrän efter gratismånaden :)

Ett sånt 60-dagarskort?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

fast det var iofs. innan prepaid korten hade släppts. så om du köper ett prepaid kort samtidigt så behöver du bara skriva in nyckeln för den, så får du din gratis månad och prepaid kortet börjarr inte gälla förrän efter gratismånaden ;)

Ett sånt 60-dagarskort?

 

 

Ja...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...